Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?

Data: 2013-07-13 16:42:18
Autor: koealski
Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?
W dniu piątek, 12 lipca 2013 12:47:57 UTC+2 użytkownik koealski napisał:
Józef Oleksy powiedział, w wywiadzie z 10 lipca, że "partia Kaczyńskiego staje się ugrupowaniem rozsądnym i przewidywalnym, platforma nadal będzie straszyć PiS-em. - Nie z realnego zagrożenia jakie mogą nieść rządy partii Kaczyńskiego, ale w obawie o pozycję własną". Jego zdaniem, PiS ma szansę na zwycięstwo w wyborach parlamentarnych.Józef Oleksy stwierdził też, iż z badań wynika, że Polacy chcą rządów silnej ręki. Natomiast, w wywiadzie z 8 lipca Oleksy liczy na to, że po wyborach w Elblągu "być może wreszcie przestanie się straszyć PiS-em i głosić, że wszystko związane z PiS-em jest obrzydliwe, a każdy porządny człowiek ma obowiązek uważać, że jest obrzydliwe". Panie premierze, dziękuję za te słowa, mam nadzieję, że zagłosuje Pan i wyborcy SLD  na Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2015 r. Zapewniam, że rząd Prawa i Sprawiedliwości będzie realizował program solidarnościowy, sprawiedliwości społecznej i społecznej gospodarki rynkowej. Tytuł mylący, ale nikt się wcześniej tym artykułem nie interesował, a to jest ważne, ponieważ człowiek z SLD, nie z Solidarnej Polski, tylko z SLD pochlebnie wypowiada się o PIS-ie. Takiej sytuacji jeszcze nigdy nie było. Te słowa Oleksego uświadamiają mi, że PIS może rządzić samodzielnie.
Xantiros, ja pisałem o deficycie budżetowym, a ten wskaźnik za rządów PIS zmalał do 3% w 2007 r, a nie o zadłużeniu. Mój drogi, deficyt to różnica między wydatkami, a dochodami, natomiast zadłużenie, jak sama nazwa wskazuje, jest to zapożyczanie się. Przytoczone przez Ciebie liczby dowodzą, że za rządów PIS przyrost zadłużenia był najmniejszy, a za rządów największy. W marcu br. zadłużenie wyniosło już 917,8 mld zł. Błagam, tylko nie pisz, że jest kryzys i rząd musi się zadłużać, ponieważ ja nie wiem na co te pieniądze są przeznaczane, inwestycje spadają, wysokie bezrobocie, poprawy gospodarczej nie ma. Za Gierka, za pożyczone pieniądze chociaż się budowało, gospodarka się rozwijała, a ludzie mieli pracę.

Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?