Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Ks. Siekierski: nie brałem udziału w żadnych rozmowach w sprawie krzyza-czyli jak PO zalewa potokiem klamstw opinie publiczna

Data: 2010-11-10 04:30:16
Autor: muto2100
Data: 2010-11-10 04:57:40
Autor: dexth
Ks. Siekierski: nie brałem udziału w żadnych rozmowach w sprawie krzyza-czyli jak PO zalewa potokiem klamstw opinie publiczna

"To dziwna sprawa, bo nie brałem udziału w żadnych rozmowach w sprawie
krzyża. Otrzymałem jedynie telefon, w którym oznajmiono mi, że wolą
harcerzy jest przeniesienie krzyża do kościoła św. Anny. Po naradzie z
radą duszpasterską - wyraziłem zgodę".

Data: 2010-11-10 15:04:50
Autor: cyc

Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości news:0d77b709-db28-451f-9c24-97886f9bd562d8g2000yqf.googlegroups.com...

[...]

Na czym jego zdaniem miala polegac taka rozmowa ? . Na buczeniu ? , kwakaniu ?, muczeniu ? .
Otrzymal telefon , znaczy rozmawiano z nim i w wyniku tejze rozmowy wyrazil zgode !!. Przeciez nikt mu nie grozil , ze zabije mu synow , co dzisiaj niemal kazdy polityk zglasza wtedy , kiedy grozi mu wiezienie . O co tu chodzi ? o to , ze ksiadz nie zostal zaproszony na prezydenckie salony z kawiorem , koniaczkiem i kaczka ( bez zbednych skojarzen ! ) na stole  ? , ze nie dostal lapowki za zgode ?
Nie rozumiem .
Ksiadz po protu , jak to ksiadz , klamie !.

cyc

Data: 2010-11-10 17:01:35
Autor: cirrus
[...]

Nie brał udzialu w rozmowach tylko w przeniesieniu?
# - Przeniesienie odbyło się około godziny 10. Przetransportowania krzyża dokonali pracownicy Kancelarii Prezydenta. Odbyło się to oczywiście przy udziale ministra Jacka Michałowskiego i księdza rektora Jacka Siekierskiego. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hwdcg

--
stevep

Data: 2010-11-10 16:27:18
Autor: matusm
Ks. Siekierski: nie bralem udzialu w zadnych rozmowach w sprawie krzyza-czyli jak PO zalewa potokiem klamstw opinie publiczna

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:8f74913c-bfa4-405a-a3d5-925ea6b71d1az9g2000yqz.googlegroups.com...
http://rebelya.pl/discussion/11449/ks-siekierski-nie-bralem-udzialu-w-zadnych-rozmowach-w-sprawie-krzyza/#Item_0

Kurde,,,,,to juz oficjalnie ksieza nie wierza w Boga i 10 przykazan by tylko oddac przysluge,,,,,,,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac