Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski o Lemańskim

Data: 2014-08-10 19:44:49
Autor: abc
Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski o Lemańskim
Jako księdzu jest mi niezmiernie smutno, gdyby muszę oglądać kolejny odcinek
medialnego serialu pod tytułem "Ksiądz Lemański kontra cały episkopat".

Jest to serial starannie reżyserowany przez osoby, które stoją za plecami
owego egocentrycznego kapłana.

Kolejne wypowiadane brednie, okraszone atakami personalnymi (np. na prof.
Chazana), to wręcz miód na serce podwładnych Adama Michnika i Janusza
Palikota. Szkoda, że główny "bohater" tego nie dostrzega.

Tak jak nie dostrzega, że w rzeczywistości nie jest żadnym "superstar", lecz
tylko marionetką w rękach tych, którzy od lat starają się rozbić Kościół
katolicki od wewnątrz.

Więcej
http://www.prawy.pl/felieton/6577-ks-lemanski-jak-ksiadz-patriota-z-epoki-prl

Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski o Lemańskim