Ksenon HID zamiast żarówki H4 a homologac ja

Data: 2013-11-04 13:40:44
Autor: J_K_K
Ksenon HID zamiast żarówki H4 a homologac ja
W dniu 2013-11-04 12:42, Jacek pisze:
Na kloszu lampy nie ma oznaczenia litery D, co podczas kontroli
zakwestionował policjant
Trafiłeś na tego jednego co się zna ;)

(obeszło się bez kosztów).
Dobrze, że bez zatrzymania dowodu

Sprzedawca tłumaczy,
że sprzedaje zestawy uniwersalne, a znak homologacji jest wybity na
przetwornicy i że jest to w 100% wystarczające.
Idąc tym tokiem myślenia, zamiast żarówki można by mieć lampę błyskową ;)

PrzeglÄ…d w stacji diagnostycznej - zero uwag.
Wszyscy wiemy jak wyglÄ…dajÄ… przeglÄ…dy motocykli ...

Jak to w końcu jest? Sprzedawca ściemnia, czy policjant przesadza?
A masz tam chociaż soczewkę, czy zwykłą szybę, może jeszcze karbowaną ?
Przejedź się kiedyś innym motocyklem, czy autem na wprost swojego
w dzień i w nocy i będziesz miał odpowiedź ...

Pzdr

JKK

Data: 2013-11-04 14:13:13
Autor: Jacek
W dniu 2013-11-04 13:40, J_K_K pisze:
[...]
Tak też zrobiłem i nikogo ani niczego nie oślepiam. Granica między światłem a cieniem jest ostra, dużo wyraźniejsza, niż przy H4, a jakość oświetlenia lepsza. Tak więc tu odpowiedzi, o jakiej myślisz nie znajdę.
Jacek

Data: 2013-11-04 22:27:15
Autor: Arbiter
Ksenon HID zamiast ¿arówki H4 a homologacja

U¿ytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52779d68$0$2173$65785112news.neostrada.pl...

Tak te¿ zrobi³em i nikogo ani niczego nie o¶lepiam. Granica miêdzy ¶wiat³em a cieniem jest ostra, du¿o wyra¼niejsza, ni¿ przy H4, a jako¶æ o¶wietlenia lepsza. Tak wiêc tu odpowiedzi, o jakiej my¶lisz nie znajdê.

Policjhant mia³ racje a sprzedawca wprowadzi³ w b³±d. Masz jakies fotki strumienia swiatla z tego hid h4?

Ja mialem taka zarowke, ale by³o beznadziejnie

na H4 by³o tak

http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18299.Bixenon.H4.Low.beam

A teraz mam juz soczewke i jest tak
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18631.Swiatlo.mijania.asymetroa

Ksenon HID zamiast żarówki H4 a homologac ja