Ksenony w USA

Data: 2010-01-12 21:04:40
Autor: Jarek
Ksenony w USA
Witam!

mister pisze:
Witam,
Przegladam sobie ogloszenia z samochodami sprowadzonymi z USA i z tego
co widze, nawet te najbardziej wypasione, nie posiadaja swiatel
ksenonowych. Czy przepisy amerykanskie nie zezwalaja na takie oswietlenie?

Jakiś czas temu miałem Chryslera 300M - słynie z kiepskich światel, więc
wymieniłem na ksenony. Reflektory miałem gładkie, soczewkowe ze
spryskiwaczami, więc jak znalazł pod ksenony. Niestety ksenony wiele nie
pomogły. Nadal świeciło słabo. Jak się poskarżyłem znajomemu
mechanikowi, to powiedział żeby zrobić regenerację odbłyśników -
kosztowało to chyba ze 200pln ale efekt był porażający! Sądzę że nawet
bez tych ksenonów po tej operacji miałbym super światła.

Pozdro
Jarek

Data: 2010-01-13 08:02:38
Autor: Massai
Ksenony w USA
Jarek wrote:

Witam!

mister pisze:
> [...]

kosztowało to chyba ze 200pln ale efekt był porażający! Sądzę że nawet
bez tych ksenonów po tej operacji miałbym super światła.

A gdzie robiłeś tę regenerację?
Moje świeczki też dramatycznie słabe...

--
Pozdro