Ksenony z Allegro w innym swietle?

Data: 2009-03-30 12:04:08
Autor: Jakub Witkowski
Ksenony z Allegro w innym swietle?
Bialy pisze:

No ale mniejsza o to, bo wpadl mi troche inny pomysl do glowy. Co jesli by sobie to cudactwo zamontowac w miejsce zarowek od swiatel drogowych? Tak czy
Zeby zaoszczedzic na sugestiach dot. wymiany zarowek - mam obecnie Tungsramy +50 bodajze i swieca naprawde fajnie, ale moze da sie po prostu 'fajniej'? ;)

Może i będą świecić fajniej... tylko ile: 30 minut w skali roku?
Ale może Ty masz wyższy "współczynnik używania" świateł drogowych ;)

Data: 2009-03-30 12:28:40
Autor: Bialy
 Jakub Witkowski napisal(a):

| Może i będą świecić fajniej... tylko ile: 30 minut w skali roku?
| Ale może Ty masz wyższy "współczynnik używania" świateł drogowych ;)

No wlasnie ja dosyc czesto jednak uzywam drogowych, oczywiscie w miare mozliwosci. Tak sie przyzwyczailem i uruchamiam je, jak tylko mam pewnosc, ze nikogo nie bede razil :)

No ale fakt - to zalezy jakimi drogami i jak czesto sie jezdzi. W moim przypadku to jednak jakies zastosowanie by na pewno znalazlo :)

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Ksenony z Allegro w innym swietle?