Ksi±dz oferuje seks-usługi.

Data: 2010-02-27 18:07:13
Autor: -he®sk-
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
On Sat, 27 Feb 2010 17:50:11 +0100, "Artur Borubar" <broñmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Hector, lat 30, zapewni satysfakcjê paniom i parom. Cena: 120 euro za godzinê - tego typu og³oszenia w prasie czy internecie znale¼æ nie trudno, budz± one te¿ coraz mniej emocji. Gdy siê jednak okaza³o, ¿e swoje us³ugi zaoferowa³ ksi±dz, w Hiszpanii zawrza³o. [...]

 mogles skorzystac. cena wydaje nie byc wygorowana,  a ze klecha wiec przyjemnosc powinna cie bardziej rajcowac.
 powinni jeszcze napisac, ze handlowal trawka!

 co na to jendrys?  on popiera "homosiow".

 a tak juz powaznie - won z tym na pl.soc.religia

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-02-27 19:41:12
Autor: Jadrys
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
W dniu 2010-02-27 18:07, -he®sk- pisze:

[...]

Nie popieram homoseksualizmu. -  Popieram wszystkich krzywdzonych ludzi.

Data: 2010-02-28 08:54:28
Autor: -he®sk-
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
On Sat, 27 Feb 2010 19:41:12 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   a tak juz powaznie - won z tym na pl.soc.religia
Nie popieram homoseksualizmu. -  Popieram wszystkich krzywdzonych ludzi.

 jasne. taki "nastajaszczyj" komunista z ciebie.

--

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-27 22:44:37
Autor: Zirhan
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
W dniu 2010-02-27 18:07, -he®sk- pisze:
On Sat, 27 Feb 2010 17:50:11 +0100, "Artur Borubar"<brońmy RP przed
pisem@op.pl>  wrote:

Hector, lat 30, zapewni satysfakcjÄ™ paniom i parom. Cena: 120 euro za
godzinę - tego typu ogłoszenia w prasie czy internecie znaleźć nie trudno,
budzą one też coraz mniej emocji. Gdy się jednak okazało, że swoje usługi
zaoferował ksiądz, w Hiszpanii zawrzało. [...]

[...]

W Polsce też jednego znaleźli. Miał 27 lat. Z wybrzeża, biseksualista. Mógł i z kobietami i facetami. Szkoda, że już nie pamiętam z której był parafii. Ale bp. już gdzieś go przeniósł.
Jeżeli chodzi o kler to jesteśmy światowym mocarstwem. Hahaha!begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-02-28 08:54:28
Autor: -he®sk-
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
On Sat, 27 Feb 2010 22:44:37 +0100, Zirhan <zirhan@nospam.wp.pl>
wrote:

W Polsce te¿ jednego znale¼li. Mia³ 27 lat. Z wybrze¿a, biseksualista. Móg³ i z kobietami i facetami. Szkoda, ¿e ju¿ nie pamiêtam z której by³ parafii. Ale bp. ju¿ gdzie¶ go przeniós³.
  zirhanku, wiem ze zalujesz. ale poszukaj chlopczyka.  skoro to klecha (jeden na cala RP) to pewnie nie bedzie trudno.
 taka okazja a ty co ? wybierasz sie na love parade ?

Je¿eli chodzi o kler to jeste¶my ¶wiatowym mocarstwem. Hahaha!

 jezeli chodzi o komunizm na szczescie juz nie ;o)))

Data: 2010-02-28 23:57:08
Autor: Zirhan
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
wrote:

[...]

Klecha ma świętą dziurę, a to wymaga świętego, dziewiczego ptaka.
Mój już taki nie jest, ale twój znakomicie by się nadawał.
I dziewiczy, i święty! :)begin:vcard