Ksiądz: "Nie chciałbym mieć takiej żony"

Data: 2017-11-20 17:41:41
Autor: boukun
Ksiądz: "Nie chciałbym mieć takiej żony"
Poszli do spowiedzi przed chrztem dziecka. Ksiądz: "Nie chciałbym mieć takiej żony"
Jak nakazuje religia katolicka, rodzice malucha przed chrztem powinni się wyspowiadać. Zgodnie z tą zasadą małżeństwo poszło do konfesjonału, by wyznać swoje grzechy. I trochę się zdziwili. Mąż i żona wyznali to samo przewinienie, ale tylko kobiecie się oberwało.

Dla wierzących katolików sakrament spowiedzi jest czymś naturalnym. Jeśli nawet nie wyznają swoich grzechów regularnie, czyli przynajmniej raz w roku, to przy ważnych życiowych i religijnych wydarzeniach (chrzest, komunia, ślub) wiedzą, że powinno się pójść do konfesjonału i oczyścić z grzechu.
Jednak ci, którzy wierzący nie są lub opuścili szeregi kościoła, uważają, że nie ma on większego sensu. Nie dość, że człowiek poddaje się pod osąd księdza-jednostki, który w końcu subiektywnie ocenia sytuacje i życie człowieka nie wiele o nim wiedząc, to poza tym skoro Bóg słyszy wszędzie głos swoich owieczek, po co zwierzać się księdzu? Niemniej kościół ma swoje zasady i wierzący starają się ich przestrzegać. Kobieta, feministka, żona i mama poszła do spowiedzi i to samo zrobił jej mąż.

"Taka sytuacja... spowiedź przed chrztem syna. Ja, po mnie mój mąż. Ja: złoszczę się na męża, dzieci. Ksiądz: nie chciałbym mieć takiej żony i matki (powtórzone 2 razy). Po mnie do konfesjonału podchodzi mąż [który mówi]: kłócę się z żoną. Ksiądz: stary, nie dawaj się. Po raz pierwszy spotkałam się z tak jawną dyskryminacją. Jestem ostro wkur..., ale też mi przykro, bo jestem osobą wierzącą (ale i feministką). A oni, przez takie obrzydliwe zachowanie, odsuwają mnie od mojego kościoła" - napisała na Dziewuchy Dziewuchom rozgoryczona kobieta.

https://kobieta.wp.pl/poszli-do-spowiedzi-przed-chrztem-dziecka-ksiadz-nie-chcialbym-miec-takiej-zony-6189788406818433a

Hmm, a jak moja była kochanica wyspowiadała się, że zdradziła męża, to klecha pocieszył ją, że widocznie na to zasłużył :)

boukun

Data: 2017-11-20 11:00:56
Autor: jacekbialy80
Ksiądz: "Nie chciałbym mieć takiej żony"
 naprawdę tak ją pocieszył? Bo pewnie ją jeszcze wyruchał... Zazdrościsz mu?

Data: 2017-11-20 20:18:45
Autor: boukun
Ksiądz: "Nie chciałbym mieć takiej żony"
wlokus57
23 min. temu

jaki glupi narod .spowiedz zauszna wymyslili w 14 wieku =niema nic wspolnego z wiara

zuzia
1 min. temu

No i właśnie widać , czym jest chodzenie do spowiedzi i opowiadanie o najintymniejszych rzeczach jakiemuś tam ( niekoniecznie najmądrzejszemu ) facetowi.

miecio
4 min. temu

Spowiedź na ucho ,chyba wprowadzono 6, 7 wieków po Chrystusie, i od tamtej pory bonzowie KK wiedzieli wszystko i znali myśli i pomysły rządzących i zaczęła się ekspansja kościoła. (za tym tęsknią obecnie cała mafia facetów w kieckach). Tylko w naszej wierze jest spowiedź na ucho (rzymsko-katolickiej) i ta mafia do dziś to wykorzystuje. Wiedza to największa broń.

niewierny
6 min. temu

spowiedź w kościele działa na zasadzie państwowego wywiadu to tak jak kiedyś dziedzic zapraszał księdza w niedzielę na obiad po to by otrzymać informację co kto we wsi czy miasteczku myśli i mówi i z tych podobnych dziś usług korzysta każda władza

wojtek
16 min. temu

Trzeba mieć niepokolei w głowie żeby w XXI w chodzić do spowiedzi i pluć w ucho jakiemuś facetowi w spódniczce o swoich problemach i ewentualnych grzechach

Data: 2017-11-20 20:39:15
Autor: andal
On Mon, 20 Nov 2017 11:00:56 -0800, jacekbialy80 wrote:

naprawdę tak ją pocieszył? Bo pewnie ją jeszcze wyruchał...

powinien, co najmniej dla pocieszenia

Data: 2017-11-21 09:01:02
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ouv0k5$oso$1gioia.aioe.org...
[...]

I tak miała szczęście, że spasiony klecha ni opluł jej publicznie. Po katolicku. Zgodnie z nauką Chrystusa.

CL

Ksiądz: "Nie chciałbym mieć takiej żony"