Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...

Data: 2010-03-08 15:11:52
Autor: Neko
Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...
....taki dobry, taki szlachetny, wcale  nie poniza i nie zneca sie nad biednymi
ludzmi. Wcale nie przywlaszcza sobie dobra swoich podopiecznych...

To wszystko oczywiscie  pomowienia... :/
Spisek! Ksiadz biskup ochroni swojego pupilka :/

Powyzsze to sarkazm.

A to szczery RZYG !

Data: 2010-03-08 06:37:11
Autor: zbig
On 8 Mar, 15:11, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
[...]

Ale ten Nowak nie jest duchownym.

Data: 2010-03-08 15:51:13
Autor: Neko
Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...
Uzytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisal
Ale ten Nowak nie jest duchownym.

Jak to nie jest skoro przyjal swiecenia kaplanskie a biskup
broni go jak lew ?

Data: 2010-03-08 07:07:11
Autor: zbig
On 8 Mar, 15:51, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Uzytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisal

> Ale ten Nowak nie jest duchownym.

Jak to nie jest skoro przyjal swiecenia kaplanskie a biskup
broni go jak lew ?

A skąd masz tę wiadomość o święceniach. Ja czytałem , że w USA
podszywał sie pod duchownego.

Data: 2010-03-08 18:02:36
Autor: Neko
Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

A skąd masz tę wiadomość o święceniach. Ja czytałem , że w USA
podszywał sie pod duchownego.

Z TVN-u. W materiale, ktory zaprezentowali mowili o święceniach
kaplanskich.

Data: 2010-03-08 19:03:58
Autor: mkarwan

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hn3aon$o0l$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Proszę o link do tych wiadomości.

Data: 2010-03-09 11:18:08
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Otrzymał święcenia kapłańskie, ale jest kapłanem innej sekty.

Bogdan

Data: 2010-03-09 12:07:42
Autor: Neko
Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w

Otrzymał święcenia kapłańskie, ale jest kapłanem innej sekty.

Jakiej ?

Data: 2010-03-09 12:44:33
Autor: konserwator

Masonskiej! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-08 16:21:58
Autor: mkarwan
Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...
Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:hn3328$77r$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ale ten Nowak nie jest duchownym.
Jak to nie jest skoro przyjal swiecenia kaplanskie a biskup
broni go jak lew ?

Na jakiej podstawie twierdzisz, ze Marek Nowak jest ksiedzem?
Na jakiej podstawie twierdzisz, ze Marek Nowak "przyjal swiecenia kaplanskie"?
Który "biskup broni go jak lew" ?

Data: 2010-03-08 18:03:54
Autor: Neko
Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...
Uzytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisal

Na jakiej podstawie twierdzisz, ze Marek Nowak jest ksiedzem?
Na jakiej podstawie twierdzisz, ze Marek Nowak "przyjal swiecenia kaplanskie"?
Który "biskup broni go jak lew" ?

Pusc sobie material, ktory jest na stronach UWAGA TVN.
Tam jest telefoniczna konfrontacja z biskupem.

I przestan zadawac debilne pytania.

Data: 2010-03-08 19:03:26
Autor: mkarwan
Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...

Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:hn3bbs$lp5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dales link do tekstów, a tam nie ma ani slowa na ten temat.
Prosze o link i nie zachowuj sie po chamsku.

Data: 2010-03-08 15:22:53
Autor: mkarwan

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hn30q9$1qr$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie wszyscy słuchają tego co ty, uzupełnij informacje linkiem do źródła

Data: 2010-03-08 15:26:09
Autor: Neko
Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Nie wszyscy słuchają tego co ty, uzupełnij informacje linkiem do źródła

Myslalem, ze SBecja zawsze ma reke na pulsie.

http://uwaga.onet.pl/30663,news,,ofiary_8222dobroci8221,reportaz.html

Data: 2010-03-08 16:15:22
Autor: mkarwan
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hn3263$fj8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ooo! Nie wiedziełm, żeś SBecja.

Ksiadz PREZES MAREK NOWAK - ciekawa postac...