Ksiadz chory na grype - zebrał sie sztab antykryzysowy.

Data: 2009-11-16 12:37:18
Autor: sofu
Ksiadz chory na grype - zebrał sie sztab antykryzysowy.
Jak w temacie zachorował ksiadz lat 27 na swińską grype w zwiazku z tym
zebrał sie sztab antykryzysowy. W TV własnie widze konferencje prasową
wojewody (z tamtego województwa) w tej sprawie. A co by było gdyby tak sam
biskup zachorował - niechybnie stan wyjątkowy by wprowadzono!?

sofu

Data: 2009-11-16 12:41:11
Autor: MH
[...]

Wczoraj chciałem o tym napisać , ale mi się nie chciało... Stan wojenny zara bedzie !!

MH

Data: 2009-11-16 13:07:28
Autor: sofu

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> biskup zachorował - niechybnie stan wyjątkowy by wprowadzono!?

Wczoraj chciałem o tym napisać , ale mi się nie chciało...

A jakie szczegołowe pytania na tej konferencji: o maseczkach czy personel
nosi, o stanie ksiedza, czy stolec oddawał i jaki kolor, czy mu jeszcze
staje i czy ma apetyt?
A pan wojewoda odpowiada, odpowiada, odpowiada .......
Ma czasu co niemiara.
Ale przeciez wiadomo, ze ksiadz to nie zwykły człowiek, to klasa panująca w
przenajświetrzej RP wiec niedziwota.

sofu

Data: 2009-11-16 15:17:50
Autor: MH
> [...]

Ma czasu co niemiara.
Ale przeciez wiadomo, ze ksiadz to nie zwykły człowiek, to klasa panująca w

Tak się zastanawiam... Czy ci dziennikarze mają tak we łbach nasrane , czy robią
se jaja ?!

MH

Data: 2009-11-16 14:25:09
Autor: Karol
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):
Tak się zastanawiam... Czy ci dziennikarze mają tak we łbach nasrane , czy robi
se jaja ?!

zalosne, ale trafiles w sedno: maja nasrane w pustych palach. Takiej tandety
jaka serwuja Polakom nie uswiadczysz w cywilizowanych krajach.

To plotkarze i cioty, a nie powazni, odpowiedzialni dziennikarze. --

Data: 2009-11-16 15:34:30
Autor: sofu

> [...]
> przenajświetrzej RP wiec niedziwota.

Tak się zastanawiam... Czy ci dziennikarze mają tak we łbach nasrane , czy

Jak najbardziej maja nasrane we łabach, az im sie przelewa i głupie to
Co nie usłysza to przeinacza albo zmyśla.

sofu

Data: 2009-11-16 15:08:22
Autor: Tomek

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdrcre$qm4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Żarty żartami, ale wiesz, z iloma osobami taki ksiądz się styka? Religia, msze, inne zajęcia... To nie pracownik biurowy stykający sie z kilkoma osobami...
T.

Ksiadz chory na grype - zebrał sie sztab antykryzysowy.