Ksiądz o Niedźwieckich, " mają w sobie diabła"...

Data: 2010-05-26 18:51:53
Autor: Jerzy Tabortowski
Ksiądz o Niedźwieckich, " mają w sobie diabła"...
Patrz fetniaku, moja żona jest też ateistką, synowie nie wszyscy ochrzczeni, NIGDY frajerze nie mieli z tego powodu nieprzyjemności. Może to twoje nazwisko takie trefne i się czarni przywalają ?? Co za fetniak :)

Data: 2010-05-26 18:53:37
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfd51a7$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
Patrz fetniaku, moja żona jest też ateistką, synowie nie wszyscy ochrzczeni, NIGDY frajerze nie mieli z tego powodu nieprzyjemności. Może to twoje nazwisko takie trefne i się czarni przywalają ?? Co za fetniak :)

Półgłówku, zaraz coś podrzucę na temat tych twoich czarnych... Co oni za jedni...

boukun

Data: 2010-05-26 18:57:40
Autor: Jerzy Tabortowski
Ksiądz o Niedźwieckich, " mają w sobie diabła"...
Półgłówku, zaraz coś podrzucę na temat tych twoich czarnych... Co oni za
jedni...

Wsadź se swoje frajerskie niusy w dupę, co ??
Nie interesują mnie twoje szambiarskie "mądrości".

Data: 2010-05-26 21:41:38
Autor: karwanjestdebilem
Ksiądz o Niedźwieckich, " mają w sobie diabła"...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w

Patrz fetniaku....

Bronisz tego "księdza"?

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-26 13:17:00
Autor: Zygmunt Stary
Ksiądz o Niedźwieckich, " mają w sobie diabł a"...
Skąd u Ciebie boukun tyle zaufania dla żydowskiej gazety dla Polaków?
Ja np. nie wierzę w żadne zdanie tam napisane.
Podałeś jako źródło gg, ale u dołu tego źródła jest link do GW.
Gratuluję zaufania do "starszych braci".
Może jeszcze z Ciebie będą ludzie...
ZW

On 26 Maj, 21:41, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda..pl>
napisał w

> Patrz fetniaku....

Bronisz tego "księdza"?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-26 22:58:27
Autor: boukun

Użytkownik "Zygmunt Stary" <zygwar@gmail.com> napisał w wiadomości news:391dcf03-bfcb-4d9b-8192-40a1680172a8q8g2000vbm.googlegroups.com...
[...]
Poczekamy, zobaczymy, podejrzewam, że jeszcze będzie głośno, jak ojciec dziecka wytoczy proces księdzu. Zresztą, to nie pierwszy taki przypadek, było już głośno o kiku podobnych przypadkach...

boukun

Ksiądz o Niedźwieckich, " mają w sobie diabła"...