Ksiądz oferuje seks-usługi.

Data: 2010-02-27 17:50:11
Autor: Artur Borubar
Ksiądz oferuje seks-usługi.
Hector, lat 30, zapewni satysfakcję paniom i parom. Cena: 120 euro za godzinę - tego typu ogłoszenia w prasie czy internecie znaleźć nie trudno, budzą one też coraz mniej emocji. Gdy się jednak okazało, że swoje usługi zaoferował ksiądz, w Hiszpanii zawrzało.
Hector na prawdę nazywa się Samuel Martin, ma 27 lat, mieszka w Toledo (centralna Hiszpania). Zgadza się jedno - mężczyzna na zdjęciu z ogłoszenia to ksiądz.

Seks-reklama księdza, w której podaje swój e-mail, jest powszechnie dostępna. Nie wszyscy jednak wierzą w jej wiarygodność. - Niektórzy mówią, że ktoś go wrobił, ale ja myślę, że nie to nieprawda. Wystarczy spojrzeć, jak pozuje na zdjęciu - mówi zdegustowana Hiszpanka. Faktycznie - mężczyzna na zdjęciu jest w samej bieliźnie.

17 tys. euro - od parafian na seks

Jak podają hiszpańskie media, ksiądz nie tylko oferował swoje usługi seksualne. Na seks i pornografię miał wydać 17 tysięcy euro. Niestety, nie z własnej kieszeni, ale z parafialnej. - Kiedyś wzięli od nas po pięć euro od każdego, wysłali na rzecz parafii - opowiada wierny.

Arcybiskup Toledo (centralna Hiszpania) w związku ze sprawą wszczął już śledztwo. Choć jeszcze nie dobiegło końca, ksiądz Martin został już usunięty z Kościoła. Oficjalny powód to za malwersacje finansowe.

http://www.tvn24.pl/-1,1645272,0,1,ksiadz-oferuje-seks_uslugi,wiadomosc.html

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-27 18:07:13
Autor: -heÂŽsk-
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
On Sat, 27 Feb 2010 17:50:11 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

 mogles skorzystac. cena wydaje nie byc wygorowana,  a ze klecha wiec przyjemnosc powinna cie bardziej rajcowac.
 powinni jeszcze napisac, ze handlowal trawka!

 co na to jendrys?  on popiera "homosiow".

 a tak juz powaznie - won z tym na pl.soc.religia

--

 HeSk

Data: 2010-02-27 19:41:12
Autor: Jadrys
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
W dniu 2010-02-27 18:07, -heÂŽsk- pisze:

[...]

Nie popieram homoseksualizmu. -  Popieram wszystkich krzywdzonych ludzi.

Data: 2010-02-28 08:54:28
Autor: -heÂŽsk-
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
On Sat, 27 Feb 2010 19:41:12 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   a tak juz powaznie - won z tym na pl.soc.religia
Nie popieram homoseksualizmu. -  Popieram wszystkich krzywdzonych ludzi.

 jasne. taki "nastajaszczyj" komunista z ciebie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-27 22:44:37
Autor: Zirhan
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
pisem@op.pl>  wrote:

[...]

W Polsce też jednego znaleźli. Miał 27 lat. Z wybrzeża, biseksualista. Mógł i z kobietami i facetami. Szkoda, że już nie pamiętam z której był parafii. Ale bp. już gdzieś go przeniósł.
Jeżeli chodzi o kler to jesteśmy światowym mocarstwem. Hahaha!begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-02-28 08:54:28
Autor: -heÂŽsk-
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
On Sat, 27 Feb 2010 22:44:37 +0100, Zirhan <zirhan@nospam.wp.pl>
wrote:

W Polsce też jednego znaleźli. Miał 27 lat. Z wybrzeża, biseksualista. Mógł i z kobietami i facetami. Szkoda, że już nie pamiętam z której był parafii. Ale bp. już gdzieś go przeniósł.
  zirhanku, wiem ze zalujesz. ale poszukaj chlopczyka.  skoro to klecha (jeden na cala RP) to pewnie nie bedzie trudno.
 taka okazja a ty co ? wybierasz sie na love parade ?

Jeżeli chodzi o kler to jesteśmy światowym mocarstwem. Hahaha!

 jezeli chodzi o komunizm na szczescie juz nie ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-28 23:57:08
Autor: Zirhan
Ksi±dz oferuje seks-usługi.
wrote:

[...]

Klecha ma świętą dziurę, a to wymaga świętego, dziewiczego ptaka.
Mój już taki nie jest, ale twój znakomicie by się nadawał.
I dziewiczy, i święty! :)begin:vcard

Data: 2010-02-27 18:55:18
Autor: raff
Ksiądz oferuje seks-usługi.
Data: 2010-02-27 21:12:25
Autor: Artur Borubar
Ksiądz oferuje seks-usługi.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

No to biegnij, Kawecki, biegnij !

Z nas dwóch,to chyba ty pałasz większą sympatią do sutannowych zboków, więc to partner dla ciebie.

Przemek

Data: 2010-02-27 21:30:38
Autor: raff
Ksiądz oferuje seks-usługi.
No to biegnij, Kawecki, biegnij !

Z nas dwóch,to chyba ty pałasz większą sympatią do sutannowych zboków, więc to partner dla ciebie.

Nie sciemniaj Kawecki, widac jak cie to kreci. Biegnij !

R.

Data: 2010-02-27 20:59:45
Autor: abc
Ksiądz oferuje seks-usługi.
Masoneria próbuje zniszczyć Kościół od środka i posyła do seminariów swoich ludzi.  A potem w odpowiednim momencie ich uruchomia.

Data: 2010-02-28 08:36:14
Autor: Artur Borubar
Ksiądz oferuje seks-usługi.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Masoneria próbuje zniszczyć Kościół ....

A zakłamany kościół się broni:

" W maju 2001 roku kardynał Ratzinger, prefekt Kongregacji Nauki Wiary, wysłał list do wszystkich biskupów katolickich[15]. Stwierdził w nim, że wszystkie wewnętrzne dochodzenia kościelne dotyczące molestowania dzieci podlegają tajemnicy pontyfikalnej i nie powinny być przekazywane wymiarowi sprawiedliwości. Naruszenie tej zasady miało prowadzić do ekskomuniki."

Przemek

Data: 2010-02-28 22:17:26
Autor: sofu
Ksiądz oferuje seks-usługi.

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hmd6df$i07$1news.onet.pl...

> [...]

sprawiedliwości. Naruszenie tej zasady miało prowadzić do ekskomuniki."

No, nie tylko on! "Crimen Sollicitationis" - to dokument Watykanu z 16 marca
1962, objęty najwyższą klauzulą tajności.
Ujawniony kilka lat temu, oczywiście nieoficjalnie, przez duchownych, którzy
zdecydowali się zeznawać w śledztwie.

Dokument ten:
"- pod karą ekskomuniki nakazuje trzymanie w największym sekrecie
przestępstw seksualnych księży,
- nakazuje bezkompromisową walkę z poszkodowanymi i tymi, którzy ich
popierają,
- zakazuje współpracę w tych sprawach z władzami śledczymi,
- nakazuje niszczenie dowodów przestępstw,
- nakazuje przeniesienie księdza do innej parafii, itp.

- Dokument ten nie przywiązuje żadnej wagi do ofiar przestępstw seksualnych
popełnianych przez księży. Mówi wyraźnie że OPIEKĄ MAJĄ BYĆ OBJĘCI OSKARŻENI
KSIĘŻA.
- Stawia sobie za cel zdławienie wybuchu skandalu seksualnego a nie, dobro
poszkodowanych - małoletnich ofiar księży pedofilów."

http://www.ruchofiarksiezy.org/przemyska_1.html

sofu

Data: 2010-02-28 22:09:23
Autor: sofu
Ksiądz oferuje seks-usługi.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
Masoneria próbuje zniszczyć Kościół od środka i posyła do seminariów
swoich
ludzi.  A potem w odpowiednim momencie ich uruchomia.

--

Bredzisz jak ksiądz na kazaniu!
Przynależność do KRK daje łatwy chleb i możliwości dośc bezpiecznej

sofu

Data: 2010-02-28 23:21:05
Autor: Panslavista
Ksiądz oferuje seks-usługi.

[...]