Ksiądz pedofil, czyli zaplanowana akcja tęczowych aktywistów

Data: 2013-10-05 15:18:15
Autor: glob
Ksiądz pedofil, czyli zaplanowana akcja tęczowych aktywistów
Brednie, pedofila w kościele jest 30 krotnie większa niż w społeczeństwie, bo bierze się z celibatu. W społeczeństwie to przede wszystkim samotni bo też trudno im wyrobić bez baby czy chłopaka.
  Czyli ten co to pisze kłamie bezczelnie, ponieważ pedofila jest tak ogromna w klerze że zaczeli ukrywać , jakby to była norma, nic się nie stało, tylko aby ludzie się nie dowiedzieli, to żaden dla nich skandal .

Jesli jest w tej insytucji takie przyzwolenie, czyli przyzwolenie bierze się z tego że coś jest powszechne.
I nikt nie mówi że każdy proboszcz jest zboczony bo większość ma kochanki, a jak ma kochankę to mu pedofila nie grozi, ale część jest w celibacie i sfrustrowani włążą nawet w imadło.
To nie atak na kościół to są fakty i kościół jak mafia chronił i chroni swoich pedofilnych żołnierzy, doskonale wiedząc że to przez celibat jest przyczyną

 I tu już gra chodzi o kasę, bo rodzina kosztuje, więc cały kler jest winny. A takie obłudne gadanie w Irlandii to kończyło się ganianiem takich obrońców z linami aby powiesić. Widać że kler jak zacznie dopiero ze strachu srać po nogach zacznie mówić prawdę.

Data: 2013-10-06 00:36:48
Autor: miś z okienka

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

 Całe to polskie gadanie o wrogach Koscioła, o nagonce na Kościół przypomina mi komunistyczną propagandę. Wtedy jak coś było nie tak, to mówiło się o wrogach ludu, o zaostrzeniu walk klasowych o imperialistach (czasem o syjonistach) i tak w kółko.. (wbrew pozorom nie było to zabawne)

Data: 2013-10-05 15:49:38
Autor: glob
Ksiądz pedofil, czyli zaplanowana akcja tęczowych aktywistów
Całe to polskie gadanie o wrogach Koscioła, o nagonce na Kościół przypomina mi komunistyczną propagandę. Wtedy jak coś było nie tak, to mówiło się o wrogach ludu, o zaostrzeniu walk klasowych o imperialistach (czasem o syjonistach) i tak w kółko.. (wbrew pozorom nie było to zabawne) - pokaż cytowany

Bo to taka sama propaganda, kler i komunizm to bracia, te same mechanizmy totalitarne i tak panicznie boją systemy zniewolenia wolności ludu, że nawet tą samą masz propagande np komuniści- imperialistyczny zły zachód- bo tam nie było komuny i wolność jest. Teraz kler- upadły zachód, cywilizacja zła- bo kler tam obłudny wolni ludzie kopneli w dupę, bo szkodzi.
Propaganda identyczna.
Systemy totalitarne to : Nazizm, komunizm, katolicyzm, Islam i zawsze mechanizmy są identyczne. Dlatego byłe komuch polazły do kościoła bo to jest identyczna mentalność, a komuchów to widzą wszędzie dlatego że jeszcze leży w szufladzie ich czerwona przeszłość w postaci takiej czerwonej książeczki. Oni tym czym są lub byli oskarżają wolnościowców, bo systemy ucisku nienawidzą wolności, aby ludzie sami decydowali o swoim życiu, bez partii lub biskupów.

Data: 2013-10-06 00:00:16
Autor: Budzik
Ksiądz pedofil, czyli zaplanowana akcja tęczowych aktywistów
Osobnik posiadający mail robert.pawlowski4@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Bo to taka sama propaganda

Te, propaganda, a wy miśki z globami macie problem z prawidłowym skonstruowaniem posta?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-10-06 01:12:05
Autor: miś z okienka
[...]

Nietrudno pokazać, ze marksizm jest herezją judeochrześcijaństwa

 i tak panicznie boją systemy zniewolenia wolności ludu, że nawet tą samą masz propagande np komuniści- imperialistyczny zły zachód- bo tam nie było komuny i wolność jest.

 Najbardziej wolnym wiekiem zachodniej cywilizacji był wiek XIX. I był to jednocześnie wiek najbardziej groźny w swoich skutkach.

[...]

   Główny mechanizm to 'plan zbawienia' dla jakiejś części ludzkości i krwawy armagedon dla reszty.

 Dlatego byłe komuch polazły do kościoła bo to jest identyczna mentalność, a komuchów to widzą wszędzie dlatego że jeszcze leży w szufladzie ich czerwona przeszłość w postaci takiej czerwonej książeczki.

    w szufladzie? Przeciez oni te książeczki maja dzisiaj w dupie.

Oni tym czym są lub byli oskarżają wolnościowców,

To już będzie zawsze aktualne.

Data: 2013-10-17 21:44:13
Autor: xantiros
W dniu 2013-10-06 00:18, glob pisze:
Brednie, pedofila w kościele jest 30 krotnie większa niż w społeczeństwie, bo bierze się z celibatu.

A co cię obchodzą dzieci katolickie, bo ateistów nie ruszają ? Nie raz hitlerowcu pisałeś ze katolików trzeba zabić, więc hitlerku powinieneś się cieszyć ze ksiądz krzywdzi dzieci katolików, no chyba ze chcesz je przeznaczyć do adopcji przez pedofilów nie związanych a KRK.

Data: 2013-10-17 15:51:33
Autor: glob
Ksiądz pedofil, czyli zaplanowana akcja tęczowych aktywistów
xantiros
[...]

A to teraz można gwałcić dzieci bo katolickie? Wiesz jak w pierdlu traktują takich zboczeńców, ciekawe za co?

Data: 2013-10-18 08:08:22
Autor: xantiros
Ksiądz pedofil, czyli zaplanowana akcja tęczowych aktywistów
W dniu 2013-10-18 00:51, glob pisze:
xantiros
[...]

Byłeś w pierdlu ? Moje gratulacje, teraz wiem skąd taki zjebany beret masz.

Data: 2013-10-18 13:36:37
Autor: glob
Ksiądz pedofil, czyli zaplanowana akcja tęczowych aktywistów
xantiros
W dniu 2013-10-18 00:51, glob pisze: - pokaż cytowany tekst -
Byłeś w pierdlu ? Moje gratulacje, teraz wiem skąd taki zjebany beret masz. No twoi moraliści zboczeni tam dupami po podłodze jeżdzą, bo tak upadli że więźniowie są już powyżej takiej ochydy i w każdym elemencie katole są poniżej wszystkiego.

Data: 2013-10-18 15:14:49
Autor: glob
Ksiądz pedofil, czyli zaplanowana akcja tęczowych aktywistów
Data: 2013-10-21 09:35:12
Autor: xantiros
W dniu 2013-10-18 22:36, glob pisze:
[...]

I od tych katoli bronisz dzieci ?

Data: 2013-10-18 21:30:51
Autor: miś z okienka

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości

> [...]
| się cieszyć ze ksiądz krzywdzi dzieci katolików, no chyba ze chcesz je
| przeznaczyć do adopcji przez pedofilów nie związanych a KRK.

     glob jest przeczulony na punkcie katolików (o co polscy katolicy często się
proszą), ale żeby od razu z hitlerem?

Data: 2013-10-21 09:36:19
Autor: xantiros
W dniu 2013-10-18 21:30, miś z okienka pisze:

> [...]
| przeznaczyć do adopcji przez pedofilów nie związanych a KRK.

      glob jest przeczulony na punkcie katolików (o co polscy katolicy często się

lubię się z nim przegadywać :D niezły ubaw mam :D, a co do "inwektyw" on mnie gorzej z błotem mieszał :D ja się delikatnie z nim jeszcze obchodzę :D

Data: 2013-10-21 11:08:26
Autor: glob