Ksiądz - pedofil posiedzi 21 lat.

Data: 2010-10-22 21:35:00
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Ksiądz - pedofil posiedzi 21 lat.
KARA DLA KATOLICKIEGO DUCHOWNEGO

Na karę 21 lat pozbawienia wolności został skazany 72-letni katolicki ksiądz James Robinson. Duchowny został uznany winnym przestępstwom seksualnym wobec sześciu chłopców, popełnione w latach 1959-83.
O więzieniu dla księdza zdecydował sąd w Birmingham.

Przerwali milczenie

W 1985 roku, gdy pierwsza spośród jego ofiar zebrała się na odwagę i poskarżyła się na niego Kościołowi i policji, Robinson zbiegł do USA, gdzie pracował jako duchowny do początku lat 90., do czasu, gdy kolejne ofiary złożyły na niego skargę na policji.

Do ekstradycji Robinsona do W. Brytanii udało się doprowadzić dopiero w ubiegłym roku, dzięki zmianie kalifornijskiego ustawodawstwa stanowego.

Najpierw bokser, potem ksiądz

"Księża pedofile spowodowali zniszczenia"

Księża pedofile "wypaczyli" swą posługę i "sprowokowali zniszczenia" -... czytaj więcej >

Robinson wstąpił do stanu duchownego, kiedy zrezygnował z zawodowego boksu. Na kapłana wyświęcono go w 1971 roku. Pełnił posługę w kościołach w Staffordshire, Birmingham i Coventry (środkowa Anglia). Parafianie lubili go. Uchodził za charyzmatycznego księdza obdarzonego urokiem osobistym i silną osobowością.

Według prokuratora Johna Attwooda "Robinson wykorzystywał swój wzbudzający zaufanie status duchownego, by zdobyć nieograniczony dostęp do ofiar, które wpadły mu w oko".

Nie przyznał się do winy

Na rozprawie nie przyznał się do żadnego z 21 postawionych mu zarzutów, ale ława przysięgłych jednomyślnie uznała jego winę.

Ujawniono też, że archidiecezja Birmingham płaciła mu ok. 800 funtów szterlingów miesięcznie aż do grudnia 2001 roku, choć od dłuższego czasu wiedziała o ciążących na nim zarzutach.

http://www.tvn24.pl/-1,1679019,0,1,ksiadz-_-pedofil-posiedzi-21-lat,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-22 21:44:47
Autor: u2
W dniu 2010-10-22 21:35, Jarek nie obronił kżyża pisze:

[...]

Czekam teraz na ekstradycję do Polski Edwarda M. znanego byznesmena z
Czykago :)

Data: 2010-10-22 22:18:23
Autor: abc
Ksiądz - pedofil posiedzi 21 lat.
Jak widać utożsamianie pederastii z pedofilią nie jest bezpodstawne.

Data: 2010-10-22 22:33:13
Autor: Grzegorz Z.
Ksiądz - pedofil posiedzi 21 lat.

Jak widać utożsamianie pederastii z pedofilią nie jest bezpodstawne.

Powyższe nie stoi w sprzeczności z utożsamianiem jednego i drugiego z
klerem.

Data: 2010-10-23 12:48:47
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:10s4qe1gqgzqf$.1f7190orps5ix.dlg40tude.net...

Jak widać utożsamianie pederastii z pedofilią nie jest bezpodstawne.

Powyższe nie stoi w sprzeczności z utożsamianiem jednego i drugiego z
klerem.

W Polsce bylby uniewinniony a fiara oskarzona o falszywe doniesienie do prokuratury i zaplacenie odszkodowania ksiedzu .

cyc

Data: 2010-10-23 20:49:39
Autor: pluton
> [...]

W Polsce bylby uniewinniony a fiara oskarzona o falszywe doniesienie do
prokuratury i zaplacenie odszkodowania ksiedzu .

i 100 tysiecy na kosciol.

Nullification

Data: 2010-10-22 22:56:41
Autor: Kaczysta
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cc1f1aa$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
Jak widać utożsamianie pederastii z pedofilią nie jest bezpodstawne.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Pedofolia jest homoseksualna (zwana pederastią) oraz heteroseksualna. Wygląda statystycznie na to, że ta pierwsza odmiana dominuje.
AZ

Data: 2010-10-23 00:25:46
Autor: Grzegorz Z.
Ksiądz - pedofil posiedzi 21 lat.
Pedofolia jest homoseksualna (zwana pederastią)

Taka definicja pederastii już dzisiaj nie obowiązuje.

Teraz jest to jedno z pogardliwych określeń dla gejów.

Ksiądz - pedofil posiedzi 21 lat.