Ksiądz pedofil skazany za molestowanie 13-latki.

Data: 2010-03-12 15:09:33
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Ksiądz pedofil skazany za molestowanie 13-latki.
Dwa lata więzienia w zawieszeniu na cztery lata i rok zakazu pracy jako katecheta, nauczyciel i opiekun młodzieży - taki wyrok zapadł przed Sądem Rejonowym w Suchej Beskidzkiej w Małopolsce dla duchownego, który molestował 13-letnią dziewczynkę.

Wyrok jest już prawomocny, a wikary ze wsi koło Jordanowa ma też zapłacić 2 tys. zł grzywny oraz 15 tys. zł jako naprawienie szkody na rzecz pokrzywdzonej.

- Nie komentujemy sprawy, a tylko wykonamy decyzję cywilnej władzy sądowej - mówi wprost ks. Robert Nęcek, rzecznik krakowskiej kurii. Zdradza, że kuria ze swojej strony proponowała pomoc psychologiczną dla dziecka, ale jej rodzina stanowczo odmówiła.

Sprawa molestowania wyszła na jaw przypadkiem w 2008 r., gdy matka 13-latki zaobserwowała dziwne zachowanie córki. Ta początkowo unikała odpowiedzi, co się dzieje. Wtedy matka przeczytała pamiętnik dziecka i znalazła tam informacje, że jest molestowane. Wtedy gimnazjalistka wyznała matce prawdę.

- To ks. Łukasz K. mnie dotykał w miejsca intymne, całował - potwierdziła. Matka zawiadomiła szkołę, w której duchowny był katechetą, i za namową nauczycieli poszła na policję. Wówczas wszczęto śledztwo.

- Mężczyźnie postawiono dwa zarzuty dotyczące seksualnego wykorzystania osoby poniżej 15. roku życia. Nie przyznawał się do winy, składał wyjaśnienia - potwierdza Bogusława Marcinkowska, rzecznik krakowskiej prokuratury.

Z ustaleń śledztwa wynikało, że dziewczynka chodziła też na zajęcia prowadzone przy parafii przez młodego duchownego. Była nim zafascynowana. Często rozmawiali ze sobą przez telefon, pisali do siebie SMS-y.

Z przesłuchań, jakie przeprowadziła prokuratura, wynikało, że ksiądz okazywał dziewczynce większą sympatię niż innym uczniom. Zaprosił ją do mieszkania na plebanii. Początkowo pokazywał jej zdjęcia z pielgrzymek, potem wziął ją na kolana, całował w usta. Miał też ściągnąć bluzkę i dotykać dziewczynkę. Do pierwszego zdarzenia doszło w styczniu, a potem w kwietniu 2008 r. Duchowny zaprzeczał.

- To nastolatka była nachalna, chciała rozmawiać, a ja starałem się ją zniechęcić - wyjaśniał. Przekonywał, że to ona próbowała kilka razy odwiedzić go na plebanii, ale nie wpuszczał jej do środka. Suska prokuratura uznała, że to była tylko wersja mająca na celu uniknięcie odpowiedzialności karnej.

Z opinii biegłych psychologów wynikało, że dziewczynka nie zmyśla historii, jest wiarygodna. Podobnie uznał suski sąd, który sprawę rozpoznawał za zamkniętymi drzwiami.

Z naszych informacji wynika, że ksiądz najpierw został przeniesiony do innej parafii w Małopolsce. Rzecznik kurii ks. Nęcek precyzuje. - Gdy dowiedzieliśmy się o sprawie, ks. kardynał Stanisław Dziwisz zawiesił tego duchownego w wykonywaniu wszystkich obowiązków, m.in. katechety i wikarego. Powiadomiono też Stolicę Apostolską, czekamy na jej odpowiedź - mówi.

Co może zrobić Watykan? Na przykład skierować takiego księdza na leczenie lub nawet całkowicie wydalić ze stanu duchownego.

Publicysta Adam Szostkiewicz mówi, że Kościół już zauważył, że nie można ukrywać problemu pedofilii duchownych. - Jest to jednak zmiana w warstwie propagandowej. Kościół zrozumiał, że gdy są wolne media, trudno jest sprawę zamieść pod dywan, a problem wykorzystywania nieletnich przez księży jest w Polsce nadal ukryty - zauważa.

Przeczytaj więcej na stronach "Polski Gazety Krakowskiej"

http://wiadomosci.wp.pl/kat,12611,title,Ksiadz-pedofil-skazany-za-molestowanie-13-latki,wid,12069827,wiadomosc_prasa.html

Artur Borubar

--

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 285 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-12 06:14:24
Autor: DJ MC Donald Musk
Ksiądz pedofil skazany za molestowanie 13-latki .
On 12 Mar, 15:09, "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed
pi...@op.pl> wrote:
[...]

Widzisz!
a jakby to byl rebe a nie ksiadz to by nie bylo mowy o zadnym
molestowaniu!

Data: 2010-03-12 15:24:45
Autor: !heÂŽsk!
KsiÂądz pedofil skazany za molestowanie 13-latki.
On Fri, 12 Mar 2010 15:09:33 +0100, "najgorsze wyrazy wspĂłlczucia"
<brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote:

Dwa lata więzienia w zawieszeniu na cztery lata i rok zakazu pracy jako katecheta, nauczyciel i opiekun młodzieży - taki wyrok zapadł przed S±dem Rejonowym w Suchej Beskidzkiej w Małopolsce dla duchownego, który molestował 13-letni± dziewczynkę. [...]

 dziewcze sie zakochalo a klecha odrzucil amory wiec
 lolitka sie zemscila.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-12 12:26:47
Autor: Antenka
On 12 Mar, 15:24, !he®sk! <wc15€bigbred...@interia.pl> wrote:
> [...]

> 13-letni± dziewczynkę. [...]

 dziewcze sie zakochalo a klecha odrzucil amory wiec

Instruktaż "Jak uwieść wikarego" czerpała z "BRAVO", "GIRLS" i innych
piśmideł dla smarkul hehe
Tak, wygląda to na typowy akt zemsty - czuła się odrzucona.
A pamiętnik to tylko dowód na jej mitomanię i burzę hormonów.

Antenka

Data: 2010-03-12 20:57:44
Autor: sofu
Ksiądz pedofil skazany za molestowanie 13-latki.

Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl>
napisał w wiadomości news:hndhut$482$1news.onet.pl...
[...]

Powinni skurwysyna wykastrować, a tu wyrok w zawiasach?!

sofu

Data: 2010-03-12 21:24:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-12 20:57, sofu pisze:
[...]

Za co wykastrować? Molestowanie to pojęcie bardzo szerokie.. Może on jej nawet nie dotknął.

Data: 2010-03-12 12:34:59
Autor: Antenka
On 12 Mar, 21:24, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-03-12 20:57, sofu pisze:

> U ytkownik "najgorsze wyrazy wsp lczucia"<bro my RP przed pi...@op.pl>
> napisa w wiadomo cinews:hndhut$482$1news.onet.pl...

> molestowa

Za co wykastrowa ? Molestowanie to poj cie bardzo szerokie.. Mo e on jej
nawet nie dotkn .

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Okazuje się, że smarkula za nim latała, nagabywała go - pewnie był
"piekielnie" przystojny ;-).
Młody był i głupi - powinien był zawiadomić rodziców o zachowaniu
córeczki i trzymać na dystans 1 km.

Antenka

P.s.. Skoro był takim "strasznym pedofilem", to dlaczego "molestował"
tylko jedną sztukę, a nie całą klasę? :-?

Data: 2010-03-13 16:30:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-12 21:34, Antenka pisze:

[...]

To jasne że jest ta sprawa jest szyta "grubymi nićmi" :-( .

Data: 2010-03-12 21:30:14
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Ksiądz pedofil skazany za molestowanie 13-latki.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w

Za co wykastrować? Molestowanie to pojęcie bardzo szerokie.. Może on jej nawet nie dotknął.

Człowieku ile ty masz lat? Nie czas, żebyś już zmądrzał? Przeczytaj i zastanów się czy chciałbyś, by coś takiego spotkało twoją córkę.

http://www.edukacja.edux.pl/p-3085-czym-jest-i-jak-sie-przejawia-molestowanie.php

Data: 2010-03-12 21:46:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-12 21:30, najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:
[...]

To raczej ty się zastanów co pleciesz, wiesz czego ja najbardziej żałuję w życiu? Powiem ci - tego że jacyś nawiedzeni kretyni tworzący prawo  nie pozwolili mi zacząć życia seksualnego w wieku 11 lat. Tyle się przyjemności pozbawiłem, ja i te wszystkie starsze dziewczyny które na mnie leciały. Ponieważ bały się że przez urojenia jakichś starych impotentów tworzących prawo mogą je zaprowadzić do więzienia..

Ksiądz pedofil skazany za molestowanie 13-latki.