Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku

Data: 2010-02-22 19:12:45
Autor: Grzegorz Z.
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku
- On jest pedofilem!!

- A Ty jeste艣 peda艂em!!!

Tak mo偶na pokr贸tce podsumowa膰 wymian臋 (nie bezpo艣redni膮) zda艅 pomi臋dzy o.
Mogielskim, a abp Kamie艅skim. W ich s艂owach wida膰 mi艂o艣膰 bo偶膮, ch臋膰
pojednania, zrozumienie, a nawet wybaczenie. Chcia艂o by si臋 krzykn膮膰 z
nadziej膮, jak to czyni膮 katolicy w niedzielny poranek Wielkanocny: -
Chrystus Zmartwychwsta艂!!! No, ale niestety Chrystus, a偶 do Wielkiej Soboty
b臋dzie przewraca艂 si臋 w swym grobie s艂uchaj膮c, jak nabo偶ni s膮 jego s艂udzy
na ziemi.

Mija Niedziela Palmowa, a ja si臋 w艂a艣nie zastanawiam jak jeszcze abp i
dominika艅ski zakonnik b臋d膮 potrafili uczci膰 to 艣wi臋to katolik贸w. Mnie ono
osobi艣cie jest, 偶e tak powiem metrokitowe, ale s膮 tacy, kt贸rzy 偶ycie za nie
oddali i chyba nale偶y im si臋 jaki艣 szacunek? No, ale pewnie jak zawsze si臋
myl臋.

Mo偶e Kamie艅ski wy艣le jakie艣 nowe paszkwile na dominikanina, a dominikanin w
imi臋 nadstawiania drugiego policzka poda go do s膮du? Podobaj膮 mi si臋 te
i艣cie katolickie postawy. Ostatnio ko艣ci贸艂 katolicki zastanawia si臋 na zmian膮 siedmiu grzech贸w
g艂贸wnych, kt贸re si臋 zdezaktualizowa艂y podczas galopady cywilizacyjnej.
Ciekawe jakie nowe grzechy 艣miertelne zaproponuj膮 duchowni? Czy b臋d膮 to:
g艂upota, pazerno艣膰, ba艂wochwalstwo, buta, ob艂uda, zawi艣膰, obskurantyzm?. A
mo偶e wr臋cz przeciwnie zaliczymy do nich: mi艂o艣膰, pokor臋, wsp贸艂czucie,
bezinteresowno艣膰, tolerancj臋, hojno艣膰, uczciwo艣膰, bo mo偶e te cnoty, tak nie
po偶膮dane we wsp贸艂czesnym spo艂ecze艅stwie, stan膮 si臋 grzechami?

Na dzie艅 dzisiejszy do nowych grzech贸w g艂贸wnych zaliczono nadmierne
bogacenie si臋. No normalnie Polarny zacz膮艂 klaska膰 艂apkami jak foka do
艣ledzia!! To czy teraz Watykan rozda 鈥 sprzeda swoje bogactwa i zasili nimi
ubogi trzeci 艣wiat? Mo偶e pomo偶e zlikwidowa膰 g艂贸d w Afryce, albo mo偶e zasili
bud偶et bada艅 nad AIDS i ju偶 wi臋cej ksi臋偶a homoseksualni nie b臋d膮 musieli
si臋 martwi膰 o swoje stosunki, w tym mi臋dzyludzkie? A mo偶e Rydzyk zacznie
dzi臋ki imperium medialnemu inwestowa膰 w Polskie Stocznie? A mo偶e ksi膮dz
Jankowski odda sw贸j maj膮tek biednym i potrzebuj膮cym, i stanie si臋
wsp贸艂czesnym Samarytaninem? Oczywi艣cie w zakresie pomocy, a nie stosunku do
kobiet, bo ten przy pogl膮dach Samarytan nie przyni贸s艂by mu chluby u
wsp贸艂czesnych feministek, nawet tych w moherowych beretach. A mo偶e co
niekt贸re zakony zamiast skupowa膰 ziemi臋 i walczy膰 o pradawne w艂o艣cia
zaj臋艂yby si臋 pomoc膮 potrzebuj膮cym?

To tylko takie moje pobo偶ne 偶yczenia ateisty, a mo偶e raczej agnostyka? C贸偶,
ma艂o istotne kogo, wa偶ne, 偶e przemy艣lane.

Innym zaproponowanym grzechem ma by膰 pedofilia. Hm鈥 zastanawiam si臋 sk膮d u
ksi臋偶y ten pomys艂? Czy偶by od wielu lat spotykali si臋 z tym problemem, 偶e a偶
ur贸s艂 do rangi grzechu tak wa偶nego i rozprzestrzeniaj膮cego si臋, jak inny
proponowany 鈥 narkomania? A mo偶e ksi臋偶a dzi臋ki spowiedzi maj膮 wi臋kszy
materia艂 pogl膮dowy ni偶 policja, psycholodzy, psychiatrzy s膮dowi etc.? A
czemu nie zoofilia, nekrofilia, skatofilia, efebofilia, partenofilia,
gerontofilia, albo po prostu parafilie? Czy偶by inne ni偶 pedofilia mia艂y
mniejsze wzi臋cie w艣r贸d ksi臋偶y?

Gdy patrz臋 na to wszystko to z dnia na dzie艅 coraz trudniej b臋dzie mnie
nam贸wi膰 abym uwierzy艂 w Boga. Trudno si臋 wierzy w filozofi臋, kt贸rej
przedstawiciele gnij膮 i 艣mierdz膮 ka偶dym wymy艣lonym grzechem g艂贸wnym, czy to
starym czy nowym. Trudno uwierzy膰 w Boga, kt贸ry b臋d膮c mi艂osiernym pozwala,
aby jego przedstawiciele na ziemi gwa艂cili dzieci.

Dlatego te偶 Wszystkim Wierz膮cym 偶ycz臋 niez艂omno艣ci w wierze mimo
obiektywnych trudno艣ci z jej ukorzeniem we wsp贸艂czesnym spo艂ecze艅stwie.
Jednak do tych 偶ycze艅 dok艂adam jeszcze swoj膮 pro艣b臋: Nie bierzcie Owieczki
Bo偶e negatywnego przyk艂adu ze swoich Pasterzy. Nie b膮d藕cie bezrozumnym
stadem i przerwijcie te Milczenie Owiec. I pami臋tajcie, 偶e  nie wierz膮cy ma
cz臋sto wi臋cej w sobie z nauk katolickiego Boga, ni偶 le偶膮cy krzy偶em klecha.
 WNIOSEK: FORMA WSP脫艁CZESNEGO CZ艁OWIEKA NIE NAD膭呕A NAD TRE艢CI膭 RELIGII. OT
ZWYK艁Y PRZYK艁AD PRZEROSTU FORMY NAD TRE艢CI膭.
 http://nicalbonic.blox.pl/2008/03/KSIADZ-PEDOFIL-ZAKONNIK-GEJEM-czyli-WIELKANOC-PO.html

--
"Przyjemnie jest robi膰 zakupy w niedziel臋 i s艂ysze膰 w艣ciek艂e
szarpanie za dzwony zdenerwowanych pleban贸w"

Data: 2010-02-22 20:32:51
Autor: -he庐sk-
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po pols ku
On Mon, 22 Feb 2010 19:12:45 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

- On jest pedofilem!!

- A Ty jeste peda砮m!!!

 kolejny antyklerykalny oszolom.  grzesiuz, niedziela palmowa nie jest w lutym.
 teraz spiewa sie "podmaskowskije wieczera..." ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-02-22 21:00:50
Autor: Grzegorz Z.
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku
Dnia Mon, 22 Feb 2010 20:32:51 +0100, -he庐sk- napisa艂(a):

On Mon, 22 Feb 2010 19:12:45 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

- On jest pedofilem!!

- A Ty jeste艣 peda艂em!!!

 kolejny antyklerykalny oszolom.  grzesiuz, niedziela palmowa nie jest w lutym.
 teraz spiewa sie "podmaskowskije wieczera..." ;o)))

Wys艂a艂e艣 ju偶 dzisiaj esa o tre艣ci "POMAGAM" ? --

Data: 2010-02-23 12:05:52
Autor: -he庐sk-
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po pols ku
On Mon, 22 Feb 2010 21:00:50 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  kolejny antyklerykalny oszolom. >  grzesiuz, niedziela palmowa nie jest w lutym.
>  teraz spiewa sie "podmaskowskije wieczera..." ;o)))

Wys砤砮 ju dzisiaj esa o tre禼i "POMAGAM" ?

 mozesz mi jakos rozjasniec gdzie mam to wyslac?
 czyzby w tworkach otwarto oddzial chorych  dla psychicznie antyklerykalow ?

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-22 21:20:41
Autor: Artur Borubar
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku

U縴tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa

- On jest pedofilem!!

- A Ty jeste peda砮m!!!

Tak mo縩a pokr髏ce podsumowa wymian (nie bezpo秗edni) zda pomi阣zy o.
Mogielskim, a abp Kamie駍kim.....

No, jest nie糽e, he, he,he. Nauczanie ko禼io砤, gdzie s硑sza砮m co takiego.

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jaros砤wa Kaczy駍kiego wykaza硂, 縠 w czasie rz眃體 PiS
liczba automat體 o niskich wygranych wzros砤 o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbowa na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-22 22:36:47
Autor: mkarwan
Ksi膮dz pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku
U偶ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:196zol2dauix9.1ejnhtp0rkc2a.dlg40tude.net...

Szczeci艅ska prokuratura umorzy艂a ostatecznie 艣ledztwo wobec ks. Andrzeja Dymera dotycz膮ce oskar偶e艅 o rzekome molestowanie podopiecznych. Wczoraj poinformowa艂a o tym rzecznik Prokuratury Okr臋gowej w Szczecinie Ma艂gorzata Wojciechowicz, podkre艣laj膮c, 偶e prokurator nie znalaz艂 偶adnych dowod贸w winy kap艂ana, oczyszczaj膮c go jednocze艣nie z zarzut贸w pope艂nienia przest臋pstwa. W toku 艣ledztwa przes艂uchano a偶 120 os贸b.

O rzekome molestowanie podopiecznych ks. Andrzeja Dymera oskar偶y艂
o. Marcin Mogielski, kt贸ry spisa艂 zeznania domniemanych ofiar. Oskar偶enia wysuni臋te przez tego dominikanina w marcu 2008 roku trafi艂y na 艂amy "Gazety Wyborczej", kt贸ra twierdzi艂a m.in., 偶e przez wiele lat sprawa ta mia艂a by膰 ukrywana przez ksi臋偶y. - Ch艂opcy byli wykorzystywani w perfidny spos贸b - grzmia艂 o. Mogielski na antenie TVN 24. Spraw膮 zaj臋艂a si臋 prokuratura.
8 stycznia 2008 roku Prokuratura Rejonowa w Szczecinie z powodu braku dowod贸w winy i niestwierdzenia znamion przest臋pstwa umorzy艂a post臋powanie. W jego toku przes艂uchano ok. 120 os贸b, czyli wszystkich wychowank贸w i pracownik贸w za艂o偶onego przez ks. Andrzeja ogniska. Prokurator nie potwierdzi艂 zarzut贸w wysuni臋tych wobec duchownego przez czterech by艂ych jego podopiecznych, kt贸rych - jak si臋 okaza艂o w toku post臋powania prokuratorskiego - fa艂szywe zeznania spisa艂 o. Marcin Mogielski. Oskar偶e艅 dw贸ch z nich w og贸le nie wzi臋to pod uwag臋 ze wzgl臋du na przedawnienie zarzucanych czyn贸w, a w stosunku do dw贸ch pozosta艂ych prokuratura nie znalaz艂a znamion pope艂nienia przest臋pstwa. Od tej decyzji prokuratury odwo艂a艂 si臋 w imieniu dw贸ch rzekomych pokrzywdzonych ich pe艂nomocnik. Wczorajsza decyzja szczeci艅skiej prokuratury ostatecznie ko艅czy 艣ledztwo, uznaj膮c ks. Andrzeja Dymera za ca艂kowicie niewinnego zarzucanych mu czyn贸w.
Po decyzji prokuratury szczeci艅ski duchowny zamierza wyst膮pi膰 z pozwami cywilnymi o naruszenie d贸br osobistych w stosunku do wszystkich, kt贸rzy publicznie wysun臋li przeciw niemu fa艂szywe oskar偶enia. Zapowiada艂 to zreszt膮 ju偶 rok temu i teraz b臋dzie si臋 ubiega艂 o uzyskanie zgody na te kroki od metropolity szczeci艅sko-kamie艅skiego. - Za o. Mogilskiego i wszystkich moich oskar偶ycieli si臋 modli艂em i modli艂 si臋 b臋d臋 - powiedzia艂 "Naszemu Dziennikowi" ks. Andrzej Dymer. Zaznaczy艂 jednak, 偶e w przypadku wyst膮pienia przeciw nim na drog臋 s膮dow膮 chodzi przede wszystkim o pokazanie, jak dzia艂a mechanizm fa艂szywych oskar偶e艅, kt贸rym w ostatnim czasie bardzo cz臋sto pos艂uguj膮 si臋 okre艣leni ludzie i 艣rodowiska w celu niszczenia konkretnych os贸b duchownych.
Sebastian Karczewski
藕r贸d艂o http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=3158712

Data: 2010-02-23 09:37:14
Autor: cyc
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku

U縴tkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:hluu2t$nof$1nemesis.news.neostrada.pl...
U縴tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:196zol2dauix9.1ejnhtp0rkc2a.dlg40tude.net...

Szczeci駍ka prokuratura umorzy砤 ostatecznie 秎edztwo wobec ks. Andrzeja Dymera dotycz眂e oskar縠 o rzekome molestowanie podopiecznych. Wczoraj poinformowa砤 o tym rzecznik Prokuratury Okr阦owej w Szczecinie Ma砱orzata Wojciechowicz, podkre秎aj眂, 縠 prokurator nie znalaz 縜dnych dowod體 winy kap砤na, oczyszczaj眂 go jednocze秐ie z zarzut體 pope硁ienia przest阷stwa. W toku 秎edztwa przes硊chano a 120 os骲.

O rzekome molestowanie podopiecznych ks. Andrzeja Dymera oskar縴
o. Marcin Mogielski, kt髍y spisa zeznania domniemanych ofiar. Oskar縠nia wysuni阾e przez tego dominikanina w marcu 2008 roku trafi硑 na 砤my "Gazety Wyborczej", kt髍a twierdzi砤 m.in., 縠 przez wiele lat sprawa ta mia砤 by ukrywana przez ksi昕y. - Ch硂pcy byli wykorzystywani w perfidny spos骲 - grzmia o. Mogielski na antenie TVN 24. Spraw zaj瓿a si prokuratura.
8 stycznia 2008 roku Prokuratura Rejonowa w Szczecinie z powodu braku dowod體 winy i niestwierdzenia znamion przest阷stwa umorzy砤 post阷owanie. W jego toku przes硊chano ok. 120 os骲, czyli wszystkich wychowank體 i pracownik體 za硂縪nego przez ks. Andrzeja ogniska. Prokurator nie potwierdzi zarzut體 wysuni阾ych wobec duchownego przez czterech by硑ch jego podopiecznych, kt髍ych - jak si okaza硂 w toku post阷owania prokuratorskiego - fa硈zywe zeznania spisa o. Marcin Mogielski. Oskar縠 dw骳h z nich w og髄e nie wzi阾o pod uwag ze wzgl阣u na przedawnienie zarzucanych czyn體, a w stosunku do dw骳h pozosta硑ch prokuratura nie znalaz砤 znamion pope硁ienia przest阷stwa. Od tej decyzji prokuratury odwo砤 si w imieniu dw骳h rzekomych pokrzywdzonych ich pe硁omocnik. Wczorajsza decyzja szczeci駍kiej prokuratury ostatecznie ko馽zy 秎edztwo, uznaj眂 ks. Andrzeja Dymera za ca砶owicie niewinnego zarzucanych mu czyn體.
Po decyzji prokuratury szczeci駍ki duchowny zamierza wyst眕i z pozwami cywilnymi o naruszenie d骲r osobistych w stosunku do wszystkich, kt髍zy publicznie wysun阬i przeciw niemu fa硈zywe oskar縠nia. Zapowiada to zreszt ju rok temu i teraz b阣zie si ubiega o uzyskanie zgody na te kroki od metropolity szczeci駍ko-kamie駍kiego. - Za o. Mogilskiego i wszystkich moich oskar縴cieli si modli砮m i modli si b阣 - powiedzia "Naszemu Dziennikowi" ks. Andrzej Dymer. Zaznaczy jednak, 縠 w przypadku wyst眕ienia przeciw nim na drog s眃ow chodzi przede wszystkim o pokazanie, jak dzia砤 mechanizm fa硈zywych oskar縠, kt髍ym w ostatnim czasie bardzo cz阺to pos硊guj si okre秎eni ludzie i 秗odowiska w celu niszczenia konkretnych os骲 duchownych.
Sebastian Karczewski
紃骴硂 http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=3158712

a nie oglosila ta pelna ministrantow prokuratura czasem , ze zeznajacy przeciwko pedofilom ksiezom , sa chorzy psychicznie ?
To byloby takie naturalne , jak na polskie standarty w zakresie relacji kosciol /panstwo !.

cyc

Data: 2010-02-23 10:18:00
Autor: mkarwan
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po po lsku
U縴tkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa w wiadomo禼i news:hm0444$kp8$1news.onet.pl...

Kwestionujesz decyzj prokuratury?

Data: 2010-02-23 13:18:36
Autor: Grzegorz Z.
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku
Dnia Tue, 23 Feb 2010 10:18:00 +0100, mkarwan napisa(a):

[...]

Mojej matce kiedy ukradziono portfel. Po tygodniu od zg硂szenia przyszed
do niej z Policji polecony z informacj o umorzeniu 秎edztwa.

--
"Przyjemnie jest robi zakupy w niedziel i s硑sze w禼iek砮
szarpanie za dzwony zdenerwowanych pleban體"

Data: 2010-02-23 13:33:29
Autor: mkarwan
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po po lsku
U縴tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:18ki3ihan4qad.o39j4p9degrf$.dlg40tude.net...
[...]

D硊go jeszcze b阣ziesz robi z siebie durnia?

Data: 2010-02-23 13:46:06
Autor: Grzegorz Z.
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku
Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:33:29 +0100, mkarwan napisa(a):

[...]

Tak d硊go jak umorzenie 秎edztwa nie b阣zie oznacza uniewinnienia
podejrzanego.

Data: 2010-02-23 14:00:01
Autor: -he庐sk-
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po pols ku
On Tue, 23 Feb 2010 13:18:36 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Mojej matce kiedy ukradziono portfel. Po tygodniu od zg硂szenia przyszed
do niej z Policji polecony z informacj o umorzeniu 秎edztwa.

 i co, oddales ten portfel ? ;o))

Data: 2010-02-23 12:05:52
Autor: -he庐sk-
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po pols ku
On Mon, 22 Feb 2010 22:36:47 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

 zobaczymy czy ten anytyklerykalny oszolom, grzesiuz odszczeka ?

Data: 2010-02-23 13:16:38
Autor: Grzegorz Z.
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku
Dnia Mon, 22 Feb 2010 22:36:47 +0100, mkarwan napisa(a):

U縴tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:196zol2dauix9.1ejnhtp0rkc2a.dlg40tude.net...

Szczeci駍ka prokuratura umorzy砤 ostatecznie 秎edztwo

Wg was znaczy to 縠 niewinny?

GW prawda.

Data: 2010-02-23 13:34:15
Autor: mkarwan
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po po lsku
U縴tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:1sq46epoyir9x$.kiofqn7dsl2.dlg40tude.net...
Szczeci駍ka prokuratura umorzy砤 ostatecznie 秎edztwo

Wg was znaczy to 縠 niewinny?

Znowu masz zamiar zachowywa si jak chamid硂?

Data: 2010-02-23 13:46:49
Autor: Grzegorz Z.
Ksi眃z pedofil, zakonnik gej czyli wielkanoc po polsku
Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:34:15 +0100, mkarwan napisa(a):

[...]

Jak jest zima to musi by zimno! --