Ksiądz wynagradzany

Data: 2021-02-08 22:44:11
Autor: Animka
Ksiądz wynagradzany
https://www.onet.pl/informacje/onetszczecin/ksiadz-dymer-dostal-od-panstwa-10-mln-zl-na-prowadzone-inicjatywy/4tn7j88,79cfc278

Ksiądz oskarżany o molestowanie nieletnich dostał od państwa 10 mln zł na prowadzone inicjatywy

Ksiądz Andrzej Dymer od lat kieruje biznesami archidiecezji szczecińskiej. Jak ustaliło OKO.press, publiczne instytucje i spółki z udziałem państwa przekazują miliony na jego inicjatywy. Mimo że kuria szczecińska od 1995 r. była świadoma doniesień o wykorzystywaniu nieletnich chłopców przez księdza Dymera, nie stało to na przeszkodzie, aby powierzać mu kolejne kierownicze stanowiska.

--
animka

Data: 2021-02-08 23:16:58
Autor: A. Filip
Ksiądz wynagradzany jak Polański
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> pisze:
[...]

Zarzucasz złamanie których przepisów prawa?
Czy może żądasz stosowania "zasady domniemania winy"?
Gazeta Wyborcza była świadoma zarzutów wobec Jankowskiego przynajmniej
od 2004 gdy była sprawa e prokuraturze. *WTEDY* walnęła tytuł o
"pomówieniach" a "przejrzała" dopiero w 2018. Jak GW powinna odpowiadać
za ten 14 lat medialnego parasola ochronnego nad według jej aktualnej wersji
"z pewnością pedofilem"?

To co zacytowałeś bez sporej ilości dodatkowych detali jest bez
większego znaczenia o ile się nie zastosuje domniemania winy czyli gdy
wątpliwości są rozstrzygane na korzyść oskarżanego.

PISF dofinansował film Polańskiego:
https://pisf.pl/aktualnosci/pisf-przyznal-dofinansowania-koprodukcjom-mniejszosciowym/
[...] "Prawdziwa historia" to *trzeci* projekt Romana Polańskiego wsparty
przez PISF [...]
06.04.2017

--
A. Filip

Data: 2021-02-22 13:31:59
Autor: nie ma emaila
w <anfi+pke2l9t4pf-l281@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

[...]

znaczy się gw prowadziła śledztwo i stwierdziła brak winy ?
ty to coraz większy nieogar

Data: 2021-02-22 14:48:52
Autor: A. Filip
nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
[...]

Znaczy się GW 2004 uznała (w tytule) z pełnym GW profesjonalizmem zanim
prokuratura zamknęła śledztwo to "pomówienia" a nie oskarżenia.  Czyli
GW 2004 w praktyce oskarżyła oskarżających Jankowskiego że go pomawiają.
GW profesjonaliści nie wiedzieli że "w 3mieście dawno wiedzieli"?
[ Wersja po wersji GW 2018].  Czy może prawda tamtego etapu (rządów SLD)
nie wymagała troski o "dobro dzieci" kosztem "kapelana Solidarności"?

To co GW wyprawiała w 2004 niby nie miało żadnego wpływu na to jak
ochoczo poszkodowani ujawniali się potem?

--
A. Filip

Data: 2021-02-22 15:25:13
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+5dz7kqtoof-l2m1@wp.eu...
nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
[...]

Jakos tak ... no chyba, ze to faktycznie bezpodstawne pomowienia ..

GW profesjonaliści nie wiedzieli że "w 3mieście dawno wiedzieli"?
[ Wersja po wersji GW 2018].  Czy może prawda tamtego etapu (rządów SLD)
nie wymagała troski o "dobro dzieci" kosztem "kapelana Solidarności"?

Ale jak - ze zasluzonego "kapelana Solidarnosci" trzeba bronic przed atakami tych "bylych komuchow z SLD" ?

Prokuratura juz nie calkiem komusza byla, SLD Kosciola raczej nie atakowalo ... moze GW z tych, co "nie wiedzialo" ?

A jak tam bylo naprawde ... ja nie wiem, ale przeciez sporo osob sie blizej ksiedza krecilo ...

https://www.newsweek.pl/polska/oskarzyciel-ks-jankowskiego-nie-jest-wiarygodny-w-podobnej-sprawie-uznano-go-za/dvcchfp

To co GW wyprawiała w 2004 niby nie miało żadnego wpływu na to
ochoczo poszkodowani ujawniali się potem?

No chyba, ze ich jednak nie bylo ...

J.

Data: 2021-02-09 11:42:38
Autor: J.F.
Ksiądz wynagradzany
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rvsbdj$1qeg$1@gioia.aioe.org...
[...]

Ale ale ... nie dla ksiedza, tylko "na jego inicjatywy".

"od 2010 r. prowadzi kościelny szpital w Szczecinie oraz trzy domy opieki społecznej"

Kto tam ze Szczecina, ten moze sprawdzic, czy w szpitalu pod gabinetem dyrektora pałętaja sie jakies dzieci.

J.

Data: 2021-02-09 15:58:26
Autor: Animka
Ksiądz wynagradzany
W dniu 2021-02-09 o 11:42, J.F. pisze:
[...]

Pewnie te jego inicjatywy to taki parawan.

--
animka

Data: 2021-02-22 07:14:04
Autor: Astralny Rębajło
Ksiądz wynagradzany
Animka napisał(a):

Pewnie te jego inicjatywy to taki parawan.

Jakie inicjatywy? Na co konkretnie i kiedy dostał?
Proszę zgłosić pomysł likwidacji 1% odpisu podatku  na wszelkie inicjatywy
i obserwować kwiki:)

Data: 2021-02-09 12:08:53
Autor: Olin
Ksiądz wynagradzany
Dnia Mon, 8 Feb 2021 22:44:11 +0100, Animka napisał(a):

Ksiądz oskarżany o molestowanie nieletnich dostał od państwa 10 mln zł na prowadzone inicjatywy

Brakuje mu rozmachu Marciala Macielo Degollado, ale na skalę archidiecezji szczecińskiej sprawdza się całkiem dobrze, skoro prowadzi tak liczne dzieła
boże, za cudze pieniądze.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-09 13:04:39
Autor: J.F.
Ksiądz wynagradzany
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5hmhqgnjde71$.165nmvir3xywi.dlg@40tude.net...
[...]

parafrazujac, ze rzad nie ma wlasnych pieniedzy ... to i Kosciol nie ma, prowadzi za pieniadze wiernych :-)

Ale ale ... w artykule mowa od roku 2010 ... to kto mu wtedy dal ?

J.

Data: 2021-02-09 13:23:01
Autor: Olin
Ksiądz wynagradzany
Dnia Tue, 9 Feb 2021 13:04:39 +0100, J.F. napisał(a):

Ale ale ... w artykule mowa od roku 2010 ... to kto mu wtedy dal ?

Chętnie się dowiem.

Piszą, że - najwyraźniej potem:
"M.in. była to premier Beata Szydło (przekazująca pieniądze z rezerwy
budżetowej państwa), Lasy Państwowe za rządów Konrada Tomaszewskiego
(przyjaciela ministra Jana Szyszki oraz kuzyna Jarosława Kaczyńskiego),
Fundacja Orlen oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki
Wodnej."

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-09 18:10:21
Autor: J.F.
Ksiądz wynagradzany
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4add7jmr3cmq.1qkdq3hbonfli.dlg@40tude.net...
[...]

Najwyrazniej potem, a mnie interesuje przedtem.

Moze po prostu dobra robote robi i mu nawet PO dawalo ...

J.

Data: 2021-02-10 09:21:30
Autor: Olin
Ksiądz wynagradzany
Dnia Tue, 9 Feb 2021 18:10:21 +0100, J.F. napisał(a):

Najwyrazniej potem, a mnie interesuje przedtem.

Mnie też.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-09 16:00:03
Autor: Animka
Ksiądz wynagradzany
W dniu 2021-02-09 o 12:08, Olin pisze:
[...]

Obłowi się i czmychnie gdzieś za granicę.

--
animka

Data: 2021-02-16 11:22:19
Autor: Olin
Ksiądz wynagradzany
[...]

No i zszedł:
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,26794327,ks-andrzej-dymer-nie-zyje-informacje-potwierdza-kuria-szczecinsko-kamienska.html#s=BoxOpMT

Kolejny po Wesołowskim, który nie doczekał sprawiedliwości na tym świecie.

Data: 2021-02-16 11:28:26
Autor: A. Filip
Ksiądz wynagradzany
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

Czyli jest postęp?  Jankowski za życia był "POMAWIANY" [(C) 2004 GW], a został
oskarżony przez swoich byłych medialnych obrońców dopiero lata po śmierci.
W tym przypadku "ledwo ledwo" ale jeszcze zdążyli opluć jeszcze za życia.

--
A. Filip

Data: 2021-02-16 13:34:55
Autor: Olin
Ksiądz wynagradzany
Dnia Tue, 16 Feb 2021 11:28:26 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Kolejny po Wesołowskim, który nie doczekał sprawiedliwości na tym
świecie.

Czyli jest postęp?

Pewnie, że jest. Drymer się wywinął, ale to nie znaczy, że upiekło się
arcykapłanowi ideologii rzymsko-pedofilskiej Andrzejowi Dziędze, bo Watykan
dalej zajmuje się jego zaniechaniami w sprawie przypadków wykorzystywania
seksualnego przez księży. Za czasów Jana Pawła II od kremówek było nie do pomyślenia, żeby pedofile
nie dostali wsparcia.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-17 17:22:20
Autor: J.F.
Ksiądz wynagradzany
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7ngiwt6tjvut$.1fhfoa88quv9f.dlg@40tude.net...
[...]

Tylko czy do tego nie zmierza - na razie umarzaja kolejne sprawy z powodu smierci "podejrzanego",
a arcybiskup ma juz 69 lat ... czas na emeryturke.
Watykan mu moze ... pochowku w katedrze zakazac ...

Mam nadzieje ze zarzuty byly mocniejsze niz ten szokujacy przypadek:
https://www.o2.pl/informacje/ks-andrzej-dymer-nie-zyje-reporter-wyznal-ze-jest-jego-niedoszla-ofiara-6609061224434528a

J.

Data: 2021-02-17 17:32:46
Autor: A. Filip
Ksiądz "przedawniony jak Polański" - HAŃBA?
https://tvn24.pl/polska/sprawa-ksiedza-andrzeja-dymera-wyrok-w-jego-sprawie-nie-bedzie-upubliczniony-5022569
17 lutego 2021, 14:41 [...]
Postępowanie kanoniczne zostało zamknięte pod koniec 2020 roku, a
sesja wyrokowa miała miejsce 12 lutego. Wyrok przed świeckim sądem nie
zapadł z powodu przedawnienia przestępstw. [...]

--
A. Filip

Data: 2021-02-18 12:11:08
Autor: Olin
Ksiądz wynagradzany
Dnia Wed, 17 Feb 2021 17:22:20 +0100, J.F. napisał(a):

Mam nadzieje ze zarzuty byly mocniejsze niz ten szokujacy przypadek:
https://www.o2.pl/informacje/ks-andrzej-dymer-nie-zyje-reporter-wyznal-ze-jest-jego-niedoszla-ofiara-6609061224434528a

Rozumiem, że jesteś zwiedziony finałem i sam wolałbyś inny, a tymczasem
stara gwardia - Jankowski, Wesołowski, Drymer - odchodzi, ale wystarczy się
zakręcić bliżej zakrystii, żeby zaznać pełni wrażeń z młodziakami.

Data: 2021-02-20 22:36:50
Autor: Animka
Ksiądz wynagradzany
W dniu 2021-02-17 o 17:22, J.F. pisze:
[...]

Jak oni to robią, że jak już wielka trwoga to raptem umierają. Skąd mają cyjanek, czy jakąś inna truciznę?

--
animka

Data: 2021-02-19 00:50:38
Autor: Animka
Ksiądz wynagradzany
W dniu 2021-02-16 o 13:34, Olin pisze:
[...]

Podobno JP o wszystkim wiedział, tylko siedział cicho bo nie miał wsparcia. Był ubezsłaslowiony?

--
animka

Data: 2021-02-16 17:33:32
Autor: J.F.
Ksiądz wynagradzany
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13wpt0p8n0pjl$.bp5qzfrcze5h$.dlg@40tude.net...
[...]

Ale jakiez ma znaczenie ten swiat w obliczu zycia wiecznego.

A ja jakos tak ciekaw jestem:
-jakos przypadkiem ten temat sie akurat teraz przypomnial/nawinal,

-czy ktos monitorowal sprawe i napisal, gdy juz ksiadz nie mogl sprostowac ...

J.

Data: 2021-02-17 12:17:55
Autor: Olin
Ksiądz wynagradzany
[...]

Ten demon seksu kierował kościelnym Instytutem Medycznym im. Jana Pawła II.
Ma już godnego następcę na tym stanowisku:

<<W poniedziałek zmarł ks. Andrzej Dymer, od 25 lat oskarżany o
wykorzystywanie seksualne kilkunastoletnich chłopców, głównie swoich
podopiecznych ze Schroniska im. Brata Alberta. Ks. Dymer przez lata
kierował Instytutem Medycznym im. Jana Pawła II, prowadzącym domy opieki
społecznej. Jeszcze przed weekendem odwołał go z tej funkcji abp Andrzej
Dzięga - stało się to przed emisją głośnego reportażu w TVN 24, który
opowiada o tym, jak przez lata kolejni biskupi nic nie robili z zarzutami
wobec "finansisty" zachodniopomorskiego Kościoła.

Nowym szefem Instytutu Medycznego im. Jana Pawła II - prowadzącego m.in.
dom opieki dla chorych psychicznie osób w podeszłym wieku w byłym szpitalu
miejskim Szczecinie - został Marcin J.

To ten sam człowiek, który jako pracownik opieki społecznej nielegalnie
przejął 49-metrowe mieszkanie państwa W. na szczecińskim Niebuszewie,
wykorzystując fakt, iż starsze małżeństwo dostało miejsce w domu seniora
(DPS). Nowy szef kościelnego instytutu przed laty został w związku z tym
prawomocnie skazany za oszustwo. Ponieważ kiedy toczył się jego proces, był
już dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, prezydent
Piotr Krzystek w 2010 r. odwołał go ze stanowiska ze względu na "utratę
zaufania". Ostateczny wyrok zapadł w 2012 r.>>

https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,26797978,zmarlego-ks-andrzeja-dymera-w-koscielnym-instytucie-zastapil.html?_ga=2.29939960.651867328.1613375743-1609251266.1595588080#a=190&c=8000

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-20 22:35:11
Autor: Animka
Ksiądz wynagradzany
W dniu 2021-02-17 o 12:17, Olin pisze:
[...]

Jakim prawem kościelny dostaje stanowisko w państwowej, niekościelnej instytucji. Wszystko tak w naszym kraju pochrzanione, że aż się słabo robi. Na dodatek najpierw straszyli szczepionkami, ze mamy sie zaszczepić, teraz maja to w ciężkim poważaniu. Szczepionek brakuje, ja nie mam nawet jeszcze przydzielonego terminu. Zanim moja grupa wiekowa otrzyma szczepinkę(albo nie otrzyma) to wiele ludzi zdąży już "pozdychać." Zresztą te szczepionki juz nie działają, bo wirus już się zmutował, przybrał grożniejszą formę.

--
animka

Data: 2021-02-22 10:58:26
Autor: Olin
Ksiądz wynagradzany
Dnia Sat, 20 Feb 2021 22:35:11 +0100, Animka napisał(a):

Jakim prawem kościelny dostaje stanowisko w państwowej, niekościelnej instytucji.

Suwerenowi to nie przeszkadza. Głosuje na takich, którzy sprzedają działki
i budynki za 1% wartości albo nie chodzi na wybory, bo po co.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-22 06:57:28
Autor: Astralny Rębajło
Ksiądz wynagradzany
Animka napisał(a):
https://www.onet.pl/
Jak ustaliło OKO.press

Czyli niemiecka buda w PL i "ż" buda w PL:)
Razem mają ponad 95% udziału w ryneczku mediów.

Piętnujemy przy okazji nieszybki wymiar sprawiedliwości czeciej erpe:)

Ksiądz wynagradzany