Ksi±dz zapukał dzi¶ do moich drzwi...

Data: 2010-01-15 08:27:13
Autor: Woland
Ksi±dz zapukał dzi¶ do moich drzwi...
Robi to już od trzech lat, a ja co roku muszę powtarzać, że nie jestem
chrze¶cijaninem.. Wtedy on mówi, że to wcale nie szkodzi i że mimo to
możemy porozmawiać.. Wtedy ja mówię, że jestem zmęczony, że nie mam
ochoty na rozmowę i szybko zamykam drzwi...

Data: 2010-01-15 17:30:20
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 15 Jan 2010 08:27:13 -0800 (PST), Woland napisał(a):

[...]

Trzeba było mu powiedzieć że nie jest w Twoim typie ;-)

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2010-01-15 08:45:53
Autor: Woland
Ksi±dz zapukał dzi¶ do moich drzwi...
Grzegorz Z. napisał(a):

Trzeba by�o mu powiedzie� �e nie jest w Twoim typie ;-)

Żal mi się go robi za każdym razem.. Facet jest mikrej postury i
wygl±da tak jakby cały czas płakał... Z dwóch stron ma przy sobie
młodziutkich ministrantów wygl±daj±cych na zziębniętych... Może to
taka ich nowa technika, żeby brać na lito¶ć?..

Data: 2010-01-15 19:18:14
Autor: * he®sk *
Ksi±dz zapukał dzi¶ do moich drzwi...
On Fri, 15 Jan 2010 17:30:20 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> ochoty na rozmowę i szybko zamykam drzwi...

Trzeba było mu powiedzieć że nie jest w Twoim typie ;-)

 obaj jestescie glupi. trzeba bylo zaprosic i pofolgowac swojej
 antyklerykalnej fobii. okazuje sie ze jestescie tchorzami.
 na psp pyszczycie ale oko w oko z klecha boicie sie stanac.
 dawno mowilem, zes cienias ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-15 19:19:48
Autor: boukun
Ksiądz zapukał dziś do moich drzwi...

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

 antyklerykalnej fobii. okazuje sie ze jestescie tchorzami.
 na psp pyszczycie ale oko w oko z klecha boicie sie stanac.
A może by tak u księdza zrobić spotkanie, jego kąty pooglądać i zapluskwić...

boukun

Ksi±dz zapukał dzi¶ do moich drzwi...