Książki o rowerach

Data: 2018-03-12 13:16:47
Autor: Ignac
Książki o rowerach
W dniu poniedziałek, 12 marca 2018 17:36:36 UTC+1 użytkownik zbro....@gmail.com napisał:

Moze niezupelnie o rowerach, ale rower byl jednym z głównych tematow autora, a w tej ksiazce jest watkiem, ktory ciągle sie przewija:

"Szkice piórkiem" Andrzeja Bobkowskiego, pozycja, która warto przeczytać

Czytałem, też bym polecił, tylko to nie jest książka do oglądania!

Data: 2018-03-12 16:13:42
Autor: zbrochaty
Książki o rowerach
> "Szkice piórkiem" Andrzeja Bobkowskiego, pozycja, która warto przeczytać

Czytałem, też bym polecił, tylko to nie jest książka do oglądania!

Zawsze wydawało mi się, ze ksiazki sa do czytania, ale mam cale pudlo dzieciecych ksiazeczek z obrazkami, moze wyszukam Ci cos o rowerkach :)

Slyszalem ostatnio opinie, ze teraz ludzie nie czytaja ksiazek, a glownym srodkiem wyrazu sa filmiki na youtube.

Jak bedziesz u kogos w domu i tam nie bedzie zadnej ksiazki, tylko plazma na pol sciany, to wszystko wiadomo...

Data: 2018-03-13 13:46:22
Autor: kawoN
Książki o rowerach
W dniu 13.03.2018 o 00:13, zbrochaty@gmail.com pisze:
Slyszalem ostatnio opinie, ze teraz ludzie nie czytaja ksiazek, a glownym srodkiem wyrazu sa filmiki na youtube.

Zgadza się. Moja córka jak miała pierwszy raz w życiu
sama znaleźć coś w internecie to szukała na youtubie.
O dziwo - nawet znalazła :-)

pozdr
kawoN

Data: 2018-03-13 15:15:19