Ksiądz Szydło

Data: 2017-05-28 07:59:20
Autor: Stachu Chebel
Ksiądz Szydło
25-letni Tymoteusz Szydło przyjął święcenia kapłańskie. Uroczystość odbyła się w katedrze św. Mikołaja w Bielsku-Białej, gdzie oczywiście nie mogło zabraknąć premier Szydło.

http://wiadomosci.wp.pl/syn-beaty-szydlo-zostal-ksiedzem-juz-niedlugo-odprawi-pierwsza-msze-6127115021751937a

Data: 2017-05-28 17:17:42
Autor: prezydent San Escobar
Ksiądz Szydło
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Będzie mamusię codziennie rozgrzeszał z kłamstw :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-28 18:48:13
Autor: silvio balconetti
Ksiądz Szydło
Am 28.05.2017 um 17:17 schrieb prezydent San Escobar:
[...]

Mama wykupi abonament. ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-05-28 19:25:45
Autor: EdmundK
Ksiądz . nie kłamie.
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:5gqlicl8c6p76vo4q5nek0h4k4nfdra4iu4ax.com...
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> napisał(-a):

25-letni Tymoteusz Szydło przyjął święcenia kapłańskie.

Będzie mamusię codziennie rozgrzeszał z kłamstw :DDDDD

Mamusia Szydło nie kłamie, ona tylko wykonuje rozkazy z Nowogrodzkiej.

Data: 2017-05-28 17:21:54
Autor: EdmundK
Ksiądz.
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:e82dd15e-9dea-404f-918c-280a01832209googlegroups.com...