Ksi臋ga ha艅by Jaruzelskiego

Data: 2013-06-08 22:23:16
Autor: u2
Ksi臋ga ha艅by Jaruzelskiego
.... salon merdialny czeciej pelomafijnej uwaza jeruzela za czlowieka honoru, podobnie mafiozi uwazaja sie za ludzi honoru :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/55381-ksiega-hanby-jaruzelskiego-niech-ta-akcja-bedzie-wyrazem-naszego-sprzeciwu-wobec-ocieplania-wizerunku-wladz-prl-przez-sld

"Niech ta akcja b臋dzie wyrazem naszego sprzeciwu wobec ocieplania wizerunku w艂adz PRL przez SLD"

  opublikowano: dzisiaj, 18:16 | ostatnia zmiana: dzisiaj, 18:20
  fot. lechwalesa.blip.pl

W ramach alternatywy dla przygotowywanej z poparciem Sojuszu Lewicy Demokratycznej ksi臋gi pami膮tkowej dla genera艂a Wojciecha Jaruzelskiego, kt贸ra ma mu zosta膰 wr臋czona 6 lipca w Sejmie z okazji jego 90. urodzin, przedstawiciele m艂odzie偶owych organizacji patriotycznych przygotowuj膮 wydawnictwo ukazuj膮ce prawdziw膮 histori臋 sowieckiego namiestnika w Warszawie.

Inicjatorzy tego przedsi臋wzi臋cia sprzeciwiaj膮 si臋 gloryfikowaniu go i protestuj膮 przeciwko pr贸bom zafa艂szowania w ten spos贸b historii komunizmu w Polsce.

W za艂o偶onym na Facebooku profilu Stw贸rzmy prawdziw膮 ksi臋g臋 "zas艂ug" Wojciecha Jaruzelskiego napisali:

Nie mo偶emy zrozumie膰, dlaczego niekt贸rzy nie ustaj膮 w pr贸bach wynoszenia na piedesta艂 osoby, kt贸ra by艂a odpowiedzialna za tak wiele decyzji politycznych i militarnych, wymierzonych bezpo艣rednio w naszych rodak贸w, walcz膮cych o odzyskanie przez Polsk臋 suwerenno艣ci. Nie mo偶emy zrozumie膰, dlaczego 艣rodowiska okre艣laj膮ce si臋 mianem antyrasistowskich, broni膮 genera艂a, kt贸ry wsp贸艂uczestniczy艂 w planowaniu oraz realizacji czystek antysemickich i antysyjonistycznych. I wreszcie, nie mo偶emy zrozumie膰, dlaczego media g艂贸wnego nurtu nie reaguj膮 na negowanie owej odpowiedzialno艣ci Wojciecha Jaruzelskiego za krzywdy, jakich do艣wiadczyli obywatele Polski Ludowej w okresie, gdy sprawowa艂 rzeczywist膮 w艂adz臋 nad aparatem partyjnym.

Jeste艣my przedstawicielami m艂odego pokolenia i nie mo偶emy przej艣膰 oboj臋tnie wobec pr贸by fa艂szowania historii. Nie chcemy i nie mo偶emy pozwoli膰, aby ci, kt贸rzy, wed艂ug nas, s膮 odpowiedzialni za zbrodnie z czas贸w komunistycznych, dzisiaj stawiani byli za wz贸r.

Dlatego proponujemy stworzenie prawdziwej ksi臋gi Wojciecha Jaruzelskiego.

Jak poinformowa艂a 鈥濺zeczpospolita鈥, w przygotowywanym przez SLD wydawnictwie jubileuszowym pod redakcja profesora Jerzego Wiatra znajd膮 si臋 teksty m.in. Jerzego Urbana, Aleksandra Kwa艣niewskiego oraz Michai艂a Gorbaczowa.

  Kontrakcj臋 rozpocz臋li na Facebooku cz艂onkowie stowarzyszenia M艂odzi dla Polski, kt贸rych popar艂y Fundacja Sapere Aude, Stowarzyszenie Studenci dla Rzeczpospolitej z Krakowa i Stowarzyszenie KoLiber.

A oto dalszy ci膮g ich manifestu w tej sprawie:

Niech ta akcja b臋dzie wyrazem naszego sprzeciwu wobec ocieplania wizerunku w艂adz PRL przez SLD. Z艂o przedstawione w cieplejszych barwach, nadal pozostaje z艂em i musimy to na ka偶dym kroku podkre艣la膰. M贸wi si臋, 偶e winnych os膮dz膮 B贸g i historia. By膰 mo偶e dzie艅 ten kiedy艣 nadejdzie. Tymczasem, co rusz podejmowane s膮 pr贸by przedstawiania historii w 艣wietle, kt贸re sprawia, 偶e nabiera ona zupe艂nie innych barw ni偶 te, kt贸re powinni艣my zapami臋ta膰. To my, osoby, kt贸rym zale偶y na warto艣ciach takich jak prawda, pluralizm, tolerancja, jeste艣my de facto odpowiedzialni za piel臋gnowanie prawdy historycznej. To w艂a艣nie my, m艂odzi Polacy, b臋dziemy budowa膰 艣wiadomo艣膰 historyczn膮 przysz艂ych pokole艅. Zaczynamy od dzisiaj.

Wpisujcie fakty z 偶ycia genera艂a Wojciecha Jaruzelskiego. Daty zdarze艅, za kt贸re uwa偶acie, 偶e powinien ponie艣膰 odpowiedzialno艣膰, nazwiska ludzi, kt贸rzy przez niego do艣wiadczyli ci臋偶kich krzywd lub ponie艣li 艣mier膰. Podzielcie si臋 swoim zdaniem na temat zjawisk, kt贸re od d艂u偶szego czasu obserwujemy w polskiej polityce i mediach. Napiszcie, czemu uwa偶acie, 偶e niekt贸re osoby zas艂uguj膮 na poniesienie odpowiedzialno艣ci karnej za decyzje podejmowane wiele lat temu.

Jednocze艣nie z uwagi na publiczny charakter wydarzenia, prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Zdajemy sobie spraw臋 z emocji, jakie w wielu osobach budzi ta kwestia, jednak prosimy o powstrzymanie si臋 od u偶ywania s艂贸w obel偶ywych oraz wypowiedzi naruszaj膮cych godno艣膰 cz艂owieka. Niekt贸rzy ludzie zas艂uguj膮 na uczciwy proces, w kt贸rym mogliby si臋 broni膰 i tego im w艂a艣nie 偶yczymy. Z ca艂ego serca. W innym razie, niechaj winnych os膮dzi historia, a my nie pozw贸lmy jej zafa艂szowa膰. Przypominajmy fakty i niech w tej sprawie m贸wi膮 same za siebie.

Wszelkie organizacje ch臋tne do poprowadzenia akcji wsp贸lnie z nami zach臋camy do kontaktu. Zjednoczmy si臋 w tej sprawie i poka偶my, 偶e pami臋tamy. I nie zapomnimy. Nie pozw贸lmy na to ani sobie, ani nast臋pnym pokoleniom.

Bardzo mnie cieszy, 偶e taka inicjatywa wychodzi od ludzi m艂odych, kt贸rzy nie godz膮 si臋 na fa艂szowanie najnowszej historii Polski, tworzenie fa艂szywych autorytet贸w i gloryfikowanie komunistycznych zbrodniarzy. Je偶eli gen. Jaruzelskiemu udaje si臋 unikn膮膰 odpowiedzialno艣ci s膮dowej za swoje czyny przeciw narodowi polskiemu, niech przynajmniej wiedza o nich zatacza coraz szersze kr臋gi spo艂eczne.

Mam te偶 nadziej臋, 偶e przybyciu do Sejmu cz艂owieka, kt贸ry ca艂e swoje 偶ycie po艣wi臋ci艂 zwalczaniu niepodleg艂o艣ciowych d膮偶e艅 Polak贸w, towarzyszy膰 b臋d膮 stosowne lecz zdecydowane  protesty zar贸wno parlamentarzyst贸w wszystkich - poza SLD - klub贸w, jak i patriotycznej m艂odzie偶y oraz wielu mieszka艅c贸w Warszawy. Skandalu, jakim jest zaproszenie gen. Wojciecha Jaruzelskiego do 艣wi膮tyni demokracji, nie mo偶na bowiem pozostawi膰 bez reakcji.

Jerzy Bukowski
--
Istniej膮 trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-09 00:08:58
Autor: baba 艂odksyza
Ksi臋ga ha艅by Jaruzelskiego

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51b392b7$0$1269$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

| ... salon merdialny czeciej pelomafijnej uwaza jeruzela

   a wicie kumo, ze tego Jeruzela pe艂omafia przywiez艂a aze z Jizraela, bo to 偶ydowskie nazwisko franca nosi do dzi艣. Nawet sie nie przekrzcil nakatolicka wiare, a mafijne merdia mowia, ze to cz艂owiek honoru.
A 艂uni ju偶 wszystkie tam ludzie honoru. A niechjich tych smykow i mafioz贸w we藕nie pe艂olska cholera! Zbudujem Polske 艂od zera do zera.
 amen

Data: 2013-06-09 07:46:47
Autor: u2
W dniu 2013-06-09 00:08, baba 艂odksyza pisze:
Zbudujem Polske 艂od zera do zera.

te szambonur do zera to ja okradniecie ....-;)

Data: 2013-06-09 10:17:40
Autor: Parvus
[...]

O czym ty cz艂owieku bredzisz?! PO uwa偶a W.Jaruzelskiego za cz艂owieka honoru? Co艣 ci cz艂eku merda! Przypomnij sobie wypowiedzi J.Kaczy艅skiego na temat PZPR, E.Gierka i genera艂a. To obecny prezes PiS gloryfikowa艂 PRL i PZPR, a aparat komunistyczny uwa偶a艂 za polskich patriot贸w!!!

Data: 2013-06-09 10:25:18
Autor: the_foe
W dniu 2013-06-09 10:17, Parvus pisze:
[...]

a jego ukochani siepacze: Jasinski, Kryze Jr i Wasserman byli ludzmi systemu kt贸remu przewodzi艂 Jaruzelski. Wspominajac o koalicjantach: LPR niemal w ca艂o艣ci bazowa艂 na ludziach co z艂o偶yli ho艂d Jaruzelskiemu w tzw. radzie konsultacyjnej. SO to juz by艂a czysta postkomuna, sam prezes m贸wi艂 o nich latem 2005 jako agentach rosyjskich. Jeden czo艂owych polityk贸w SO (kiedys SLD) by艂 na liscie Macierewicza. I chyba by艂 jedynym kt贸ry nigdy sie tego nie wypiera艂 i si臋 tego nie wstydzi艂. Zawsze z dum膮 potwierdza艂, ze tylko spe艂nia艂 sw贸j patriotyczny obowi膮zek w-c PRL.

--
@foe_pl

Data: 2013-06-12 22:56:20
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ksi臋ga ha艅by Jaruzelskiego

U偶ytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51b43a2b$0$1248$65785112news.neostrada.pl...
| U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
|
| O czym ty cz艂owieku bredzisz?! PO uwa偶a W.Jaruzelskiego za cz艂owieka honoru?

No nie towarzyszu, stanowczo nie.
PO nie musi ju偶 tego robi膰.
gru.pl

Data: 2013-06-09 13:22:03
Autor: pluton_
Ksi阦a ha馼y Jaruzelskiego
"Niech ta akcja b阣zie wyrazem naszego sprzeciwu wobec ocieplania
wizerunku w砤dz PRL przez SLD"

A to nie kaczka wylizywala odbyt edkowigerekowi zeby zdobyc troch glosow
w jakichs wyborach ?

Nullification

Data: 2013-06-09 14:07:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Ksi阦a ha馼y Jaruzelskiego

U縴tkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:kp1nu4$7e1$1node1.news.atman.pl...
"Niech ta akcja b阣zie wyrazem naszego sprzeciwu wobec ocieplania
wizerunku w砤dz PRL przez SLD"

A to nie kaczka wylizywala odbyt edkowigerekowi zeby zdobyc troch glosow
w jakichs wyborach ?

Tak by硂!

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-06-09 14:13:03
Autor: u2
Ksi阦a ha馼y Jaruzelskiego
A to nie kaczka wylizywala odbyt edkowigerekowi zeby zdobyc troch glosow
w jakichs wyborach ?

Tak by硂!

ubawiony

i jak wam smakowalo szambonury ? ...-;)

--
Istniej trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

Data: 2013-06-09 16:02:43
Autor: Parvus
Ksi阦a ha馼y Jaruzelskiego

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:51b4714f$0$1462$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nam to wisi ale tobie musialo w gardle stan辨! ;-)))

Data: 2013-06-09 18:23:28
Autor: u2
Ksi阦a ha馼y Jaruzelskiego
W dniu 2013-06-09 16:02, Parvus pisze:

[...]