Ksiąrzka o zwalczańó bulu

Data: 2015-01-30 12:04:31
Autor: boukun
Ksiąrzka o zwalczańó bulu
Bronisław Komorowski szykuje niespodziankę na kampanię

Bronisław Komorowski jeszcze oficjalnie nie ogłosił, że będzie się ubiegał o
kolejną kadencję w fotelu prezydenta, ale już wiadomo, że za kilka tygodni
ukaże się jego książka - dowiedziała się WP. Publikacja będzie idealną
promocją na dwa miesiące przed wyborami.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,130496,title,Bronislaw-Komorowski-szykuje-niespodzianke-na-kampanie,wid,17220454,wiadomosc.html?ticaid=11440c&_ticrsn=3

A tu wkładka do jego książki

http://niepoprawni.pl/blog/2218/stop-praniu-mozgow-zatajane-wstydliwe-fakty-o-komorowskim-dziadek-komorowskiego-rezun

vivendi.ok 23 minuty temu

Ksiąrzka o zwalczańó bulu.

gabi20vt 32 minuty temu

Przyzna sie ze wiedzial o Zamachu w Smolensku, czy tez powie cos o dziadku Siepaczu ..

~Obama 24 minuty temu

Będzie miał sesje w "Playboyu"

~PL 25 minut temu

Naród też ci zrobi niespodziankę o ile wyniki już nie są w serwerach ! Jak zawsze !

~thor 24 minuty temu

Bulu gajowy czyli umysł nie skalany myślą .

~WŚCIEKŁY 24 minuty temu

ZAPROSI SERYJNEGO SAMOBÓJCĘ ???

~hehe 25 minut temu

A poprawił wszystkie błendy ortograficzne?

~kasa 25 minut temu

teraz żyje z moich podatków a ja jeżdże na saksy

~zenek 26 minut temu

Pierwsza Dama w "Playboyu" - to byłaby niespodzianka!

~mop 23 minuty temu

poda prawdziwe nazwisko ?

~loluś 26 minut temu

Będzie masowe poszukiwanie tej książki i wyszukiwanie błędów ortograficznych

~ehe 25 minut temu

morzna ? morzna !

~Rzumf 26 minut temu

Ksionszkem?

~Nowy 19 minut temu

Ciekawe czy wspomni o podpisaniu ustawy wydłużającej wiek emerytalny do 67 lat? Mego i mojej rodziny głosu nie dostanie!!!!!!!

~r 25 minut temu

Haha pewnie ksiązka bez błedów ortograficznych ;p

~Ktoś 23 minuty temu

Ciekawi mnie jak jeździł na tzw. " saksy"? za komuny opozycjoniści nie dostawali paszportów, a jemu dali?

~Jan 24 minuty temu

wstydu nie ma Komorowski Polacy nie będa na niego głosować

~SB 23 minuty temu

TYLKO PANI OGÓREK TEMU PANU JUŻ DZIĘKUJEMY

Data: 2015-01-30 14:47:55
Autor: Lord Donald
Ksiąrzka o zwalczańó bulu

Ksiąrzka o zwalczańó bulu