Książka Pawła Zyzaka

Data: 2009-04-04 00:18:08
Autor: pistacjusz
Książka Pawła Zyzaka
Kupiłem i właśnie czytam. Bardzo fajna książka - choć styl jak dla
mnie trochę zbyt egzaltowany. Sporo ciekawych informacji. Wałęsa
potraktowany bardzo łagodnie z lekkim przymrużeniem oka.
W sumie przyjemnie się czyta a treść interesująca.
W tygodniu zamówię jeszcze z dziesięć egzemplarzy na prezenty.

Data: 2009-04-04 09:37:15
Autor: jozek
Książka Pawła Zyzaka
Użytkownik napisał w wiadomości

W sumie przyjemnie się czyta a treść interesująca.
W tygodniu zamówię jeszcze z dziesięć egzemplarzy na prezenty.

A IPN sie ucieszy, ze Narod stoi po to w kolejkach,
tworzy listy spoleczne, popyt przewyzsza podaz.

Byly juz w historii takie przyklady, ze naklad
znikal na pniu. Nawet nie trafial do ksiegarn.
Komitety przejmowaly.

 Józek

Data: 2009-04-04 14:00:06
Autor: HaMMeR
Książka Pawła Zyzaka
jozek wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

Nie trafia debilowi do swiadomosci, ze ta ksiazka
to prywatna inicjatywa i IPN nie ma z nia nic wspolnego?
Ciuli takich jak ty zaprogramowano, by bezmyslnie mantrowali
co im sie do lbow kladzie!

Data: 2009-04-04 14:10:49
Autor: jozek
Książka Pawła Zyzaka
Użytkownik "HaMMeR" napisał w wiadomości

Nie trafia debilowi do swiadomosci, ze ta ksiazka
to prywatna inicjatywa i IPN nie ma z nia nic wspolnego?
Ciuli takich jak ty zaprogramowano, by bezmyslnie mantrowali
co im sie do lbow kladzie!

A takie mlotki jak Ty, zazwyczaj dociekliwe,
nie pytaja skad taki gowniarz (lub jego sponsor)
mieli na wydanie tej ksiazki ?
Zazwyczaj plujesz na wszystkie prywatyzacje,
a ta prywata
taka sluszna,  po Twojej mysli ?

  Józek

Data: 2009-04-04 05:37:18
Autor: mrdevilyn
Książka Pawła Zyzaka
On Apr 4, 2:10 pm, "jozek" <jostar_usun...@polbox.com> wrote:
> [...]

> co im sie do lbow kladzie!

A takie mlotki jak Ty, zazwyczaj dociekliwe,
nie pytaja skad taki gowniarz (lub jego sponsor)

A taki nieszczęśnik jak ty mnie zainteresuje się nawet skąd inni
pisarze zazwyczaj biorą kase na wydawanie swoich dzieł w  przypadku
gdy nie są milionerami .
Patrz słabizno, umysłowa, idzie się tu:
http://www.arcana.pl/index.php?akcja=strona&id=1

i się rozmawia z szefową tego wydawnictwa panią Zuzanną Dawidowicz.
Jak się ma  w zanadrzu porządny materiał na rzeczową ksiązkę a nie
kolejny tom przemówień Jumdzagijna Cedenbała albo palituska  to
wydawnictwo PŁACI HONORARIUM autorowi i bierze na siebie ryzyko
wydawnicze. Poniał, jaruzelska popłuczyno?
J-23

Data: 2009-04-04 15:01:16
Autor: jozek
Książka Pawła Zyzaka
[...]

Poszedlem.
Nic oprocz peanow na czesc nie znalazlem.
Czyja to wlasnosc, spolka, sklad zarzadu, wielkosc
obrotow, sprzedaz, naklady  ?
W zasadzie, to nie moja sprawa ale jak wyciagasz
takie armaty przeciwko mnie, to szybko odpowiedz.

   Józek

Data: 2009-04-04 13:15:16
Autor: Hans Kloss
Książka Pawła Zyzaka
jozek <jostar_usunto_@polbox.com> napisał(a):
Nic oprocz peanow na czesc nie znalazlem.
Czyja to wlasnosc, spolka, sklad zarzadu, wielkosc
obrotow, sprzedaz, naklady  ?

A skąd ja mam wiedzieć, ani ja im brat ani swat. Wiem tylko ze jak trzeba było wydać Hayka albo Misesa to zaryzykowali, wydali za własną kasę i, o ile się orientuję, do interesu raczej nie dołozyli. Btw. ciekaw jestem czy faktycznie wydali tego Zyzaka za swoje czy uznali że to zbyt ryzykowne i kazali mu szukać sponsorów. Jeżeli tak było to informacje o sponsorach będą zawarte wewnątrz książki, niestety jeszcze jej nie mam w rękach.
J-23

Data: 2009-04-04 14:20:12
Autor: HaMMeR
Książka Pawła Zyzaka
jozek wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja pluje na prywatyzacje??!!
Cos ci sie pohebalo nieszczesniku,
albo stales za blisko jak czytalem
wypoty np. kaleckiego...

Data: 2009-04-04 14:31:38
Autor: jozek
Książka Pawła Zyzaka
Użytkownik "HaMMeR" napisał w wiadomości

Ja pluje na prywatyzacje??!!
Cos ci sie pohebalo nieszczesniku,
albo stales za blisko jak czytalem
wypoty np. kaleckiego...

Jak sie zapedzilem, to przepraszam
i sie z tej opinii wycofuje...
Tak jakos mi to wyniklo, z Twojej opozycji do
wiekszosci posuniec w III RP.

   Józek

Data: 2009-04-04 15:19:40
Autor: HaMMeR
Książka Pawła Zyzaka
cirrus wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał w wiadomości
jozek wrote:
[...]

A świnie zaczęły latać, albo młotkowi króliki sie pieprzą.

-- -- -- -- -- -- -- --

To chyba po Red Bull'u masz takie osiagi...

Data: 2009-04-05 00:27:50
Autor: matusm
Książka Pawła Zyzaka

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:fefc7aac-65af-44ab-884e-16110266393ba7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Domyslam sie ze ksiazke kupiles w ksiegarni ,tylko czy jest osiagalna bez podpisywania lojalki dla SB???

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Książka Pawła Zyzaka