Ksiazka adresowa w Androidzie?

Data: 2012-06-25 18:38:02
Autor: ToMasz
Ksiazka adresowa w Androidzie?
W dniu 25.06.2012 08:07, Slawek Kotynski pisze:

stwierdziłem, że mogę przeczytać kontakty z pliku backupowego Nokii.
(...)
Zielonym użytkownikiem jestem, więc może czegoś znaleźć
nie mogę? Próbowałem też szukać jakichś aplikacji, które
(..)
PanikÄ™ robisz. Android w miarÄ™ "Å‚yka" kontakty, ale pytanie co Nokia wypluwa. Ja nie mam szans na outluka nawet expresa, googla nie lubie, to po staroÅ›wiecku przegraÅ‚em z samsunga na htc za pomocÄ… BT.  Książka, kontakty, zaznacz wszystkie,  wyÅ›lij wszystkie przez BT...

ToMasz

Data: 2012-06-25 19:06:43
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

Ja nie mam szans na outluka nawet expresa,

E tam, a kto w zeszłym miesiącu wyznał wstydliwie:
"mam w laptopie windowsa".
Już zgubiłeś? ;->

po staroświecku przegrałem z samsunga na htc za pomocą BT.
Książka,  kontakty, zaznacz wszystkie,  wyÅ›lij wszystkie przez BT...

Ba, z Samsunga... Z Samsungów, które miałem do tej pory, i owszem,
da się przerzucić w ten sposób hurtem.
Z Nokii, które miałem do tej pory, niekoniecznie. ;->

JoteR

Data: 2012-06-25 22:15:11
Autor: ToMasz
W dniu 25.06.2012 19:06, JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

Ja nie mam szans na outluka nawet expresa,

E tam, a kto w zeszłym miesiącu wyznał wstydliwie:
"mam w laptopie windowsa".
Już zgubiłeś? ;->
ha-ha. Teraz będziesz punktował. Ale masz racje. (o ile outluk jest składnikiem windowsa). Na laptopie i tak jest suse, ale XP został na malutkiej partycji, jakby coś tam trzeba było przeflaszować, albo zobaczyć pod IE (taki router miałem kiedyś).

po staroświecku przegrałem z samsunga na htc za pomocą BT.
Książka, kontakty, zaznacz wszystkie, wyślij wszystkie przez BT...

Ba, z Samsunga... Z Samsungów, które miałem do tej pory, i owszem,
da się przerzucić w ten sposób hurtem.
Z Nokii, które miałem do tej pory, niekoniecznie. ;->
Powiem szczerze, jak bym miał to raz na parę lat zrobić, kliknąłbym te 100 razy wyślij i olał nokie na całe życie

ToMasz

Data: 2012-06-25 21:31:31
Autor: Waldek Godel
Ksiazka adresowa w Androidzie?
Dnia Mon, 25 Jun 2012 22:15:11 +0200, ToMasz napisa³(a):

E tam, a kto w zesz³ym miesi±cu wyzna³ wstydliwie:
"mam w laptopie windowsa".
Ju¿ zgubi³e¶? ;->
ha-ha. Teraz bêdziesz punktowa³. Ale masz racje. (o ile outluk jest sk³adnikiem windowsa). Na laptopie i tak jest suse, ale XP zosta³ na

Nie jest.
Ale mam inne pytanie - jak pod tym Suse odpali³e¶ Kiesa... Bo to ciekawe
jest.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Pawe³

Data: 2012-06-25 23:14:41
Autor: ToMasz
W dniu 25.06.2012 22:31, Waldek Godel pisze:
[...]

Zejd¼cie zemnie proszê. Ciemniak jestem (w porównaniu z Wami) i kontakty kopiowa³em przez BT. Potem _skuteczna_ synchronizacja z Google zajê³a mi 2 miesi±ce.
ToMasz

Data: 2012-06-26 08:29:32
Autor: Marx
On 25.06.2012 22:31, Waldek Godel wrote:
[...]

a po co odpalaæ Kiesa?
Marx

Ksiazka adresowa w Androidzie?