Książka dla początkującego

Data: 2009-10-19 09:42:12
Autor: mic49
Książka dla początkującego
Witam,

Wiem, wątek co jakiś czas się powtarza, ale ostatnio wyszukiwarka mi
nie znalazła, a być może jest jakaś dobra książka opisująca
inwestowanie na wgpw dla poczatkujących?

Michał

Data: 2009-10-19 18:48:16
Autor:
Książka dla początkującego
Witam,
a w co Kolega chce inwestować (czy raczej spekulować)?
pzdr

Data: 2009-10-19 19:37:15
Autor: Fidelio
[...]

Książka jest zbędna, sprzedawaj po cenie wyższej niż kupiłeś, zapewniam że wtedy się uda.

Data: 2009-10-20 11:17:09
Autor: Patryx
Książka dla początkującego
Wiem, wątek co jakiś czas się powtarza, ale ostatnio wyszukiwarka mi
nie znalazła, a być może jest jakaś dobra książka opisująca
inwestowanie na wgpw dla poczatkujących?

Ta książka wystarczy na początek:

http://www.czaswiedzy.pl/gielda-podstawy-inwestowania,p,325291

a później to już tylko "praktyka czyni mistrza".

Data: 2009-10-20 04:22:20
Autor: mic49
On 20 Paź, 11:17, "Patryx" <pat...@wp.pl> wrote:
> [...]

http://www.czaswiedzy.pl/gielda-podstawy-inwestowania,p,325291

a później to już tylko "praktyka czyni mistrza".

Dzięki.

Data: 2009-10-20 13:25:27
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Książka dla początkującego
 Poradnik
Inwestora - W co inwestować, czyli ABC inwestycji - plik PDF - 0,25 MB

 Poradnik
Inwestora - Jak zacząć inwestować - plik PDF - 0,25 MB

 Poradnik
Inwestora - Jak wybrać fundusz inwestycyjny - plik PDF - 0,25

http://www.ferk.pl/inwestorzy.php?id=40

Książka dla początkującego