Książka o prawie - ciekawostki, anegdoty, absurdy?

Data: 2012-01-18 02:02:09
Autor: PcL
Książka o prawie - ciekawostki, anegdoty, absurdy?
Witam,

Mam prośbę do grupowiczów - czy moglibyście polecić mi ksiażkę, w której znalazłbym ciekawostki i anegdoty na temat prawa?

Najlepiej, gdyby była napisana tak, żeby prosty chłop zrozumiał. Raczej w konwencji popularnonaukowej. Coś w stylu Stulecia chirurgów, tylko że o prawie. Może być o historii prawa, może być o czasach współczesnych.

--
Pozdrawiam,
PcL

Data: 2012-01-19 15:12:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.01.2012 02:02, PcL pisze:
[...]

Może zbiorek "Perskie oko Temidy"? ;)

Data: 2012-01-19 15:44:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-19 15:12, Andrzej Lawa pisze:
[...]

A kto teraz książki czyta? :)
http://sub-iudice.blogspot.com/

--
Liwiusz

Książka o prawie - ciekawostki, anegdoty, absurdy?