Ksi±zki elektroniczne

Data: 2013-04-03 12:54:27
Autor: mz
Ksi±zki elektroniczne
Witam
Czy ksi±¿ki elektroniczne tzw. ebooki mogê komu¶ po¿yczyæ do przeczytania, tak jak to jest ze zwyk³± ksi±¿k± ? Czy musze daæ wtedy razem z czytnikiem (Kindel, smartfon, tablet itp). Oczywi¶cie "po¿yczaj±c" u siebie kasuje (jak daje komu¶ ksi±¿kê papierow± do nie mam jej w domu).

Data: 2013-04-03 21:22:08
Autor: Robert Tomasik
Ksi±zki elektroniczne
U¿ytkownik "mz" <22051976@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:515c0a63$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesli nie czynisz tego w zwi±zku z osi±ganiem zysku, to nawet nie musisz kasowaæ u siebie. Bêdzie to w ramach dozwolonego u¿ytku.

Ksi±zki elektroniczne