Księdz też za dużo dzwonił przez komórkę

Data: 2015-04-18 13:01:45
Autor: boukun
Księdz też za dużo dzwonił przez komórkę
http://ksiazki.wp.pl/tytul,Bog-nie-jest-prymitywnym-dziadem-ktory-zsyla-choroby,wid,21246,wywiad.html?ticaid=114b5c

Tak to jest, jak się człowiek posługuje narzędziem szatana...

Następna ofiara telefonii komórkowej...

boukun

Data: 2015-04-18 05:00:59
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 13:01:45 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

=============
Naprawdę współczuję Tobie i Twojej Żonie. Dzieciakom też. Niemniej jednak nie upatrywałbym przyczyny choroby w telefonii komórkowej. Gdyby faktycznie miało to fundamentalne znaczenie dla tego typu schorzeń, to ta planeta byłaby już prawie pusta. Ostali by się ino Papuasy, Aborygeny itp..  Nie mniej jednak z całego serca życzę Twojej Żonie powrotu do zdrowia !!

Data: 2015-04-18 14:09:43
Autor: u2

==============

[...]

jedyna szansa na wyzdrowienie dla starej bekona to cud, a cud to tylko proboszcz moze zalatwic:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-04-18 05:19:16
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 14:09:46 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

jedyna szansa na wyzdrowienie dla starej bekona to cud, a cud to tylko proboszcz moze zalatwic:)

Idź opoju pod budkę z piwem, albo dochlej się borygiem. I tam ciesz się z tobie podobnymi z nie twoich problemów. Łajza jesteś wyjątkowej maści... Tfuuu...

Data: 2015-04-18 14:21:37
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 14:19, Stachu Chebel pisze:
[...]

no i dlatego dla ciebie heblik nie ma juz nadziei, ty nienawidzisz ludzi innych niz ty:)

Data: 2015-04-18 06:56:59
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 14:22:10 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

no i dlatego dla ciebie heblik nie ma juz nadziei, ty nienawidzisz ludzi innych niz ty:)

Nie ma dla mnie nadzei? A jaką to nadzieję miałeś (za przeproszeniem) w stosunku do mnie? Toś pedale pod zły adres trafił!! Co się zaś tyczy nienawiści, to weź se menelu popatrz na swoję "stopkę" smarowaną w każdym poście.

Data: 2015-04-18 15:34:53
Autor: Joschi
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:e4d144ab-75f8-4fb7-ab72-61eddcea410egooglegroups.com...
[...]

Nie masz pojęcia, co nas dzisiaj zabija lub nie chesz tego przyjąć do wqiadomości. Ze szkodą tylko dla siebie i swoich najbliższych... Spustoszenie populacji ludzkiej dopiero zacznie zbierać żniwa w najbliższej przyszłości, ten proces trwa...

Data: 2015-04-18 07:10:17
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 15:34:53 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]

Nie masz pojęcia, co nas dzisiaj zabija lub nie chesz tego przyjąć do wqiadomości. Ze szkodą tylko dla siebie i swoich najbliższych... Spustoszenie populacji ludzkiej dopiero zacznie zbierać żniwa w najbliższej przyszłości, ten proces trwa...

A mógłbyś mi podać numer na komórę do Twojej Córki? Nie ma mowy!! Perwersyjnemu Cheblu takich informacji się nie podaje !!

A więc jednak ma komórę, ino nie podasz mi numeru do niej. Weź jeszcze opierdol Shockley'a za wymyślenie tranzystora.

Data: 2015-04-18 22:13:36
Autor: Joschi
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8abb1eb9-76a2-4507-a61c-b8150c5d3bacgooglegroups.com...
> [...]

A więc jednak ma komórę, ino nie podasz mi numeru do niej.

Weź jeszcze opierdol Shockley'a za wymyślenie tranzystora.

Moje dzieci mają komórki, ale używają ich z rozsądkiem i mają już te ochronne futerały, chroniące przed promieniawaniem elektromagnetycznym...

http://www.amazon.de/eWall-Strahlenschutz-Handytasche-Classic-schwarz/dp/B005HT40BO

Data: 2015-04-18 15:59:55
Autor: Marek
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 22:13:37 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]

Moje dzieci mają komórki, ale używają ich z rozsądkiem i mają już te ochronne futerały, chroniące przed promieniawaniem elektromagnetycznym...

Kiedys, do ochrony przed bombą atomowa, rozdawali ludziom ciemne okulary.
Za darmo.

Data: 2015-04-19 01:33:08
Autor: Joschi
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Kiedys, do ochrony przed bombą atomowa, rozdawali ludziom ciemne okulary.

a teraz, rozdaja komorki...

Data: 2015-04-18 16:42:56
Autor: Marek
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 01:33:10 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> Kiedys, do ochrony przed bombą atomowa, rozdawali ludziom ciemne okulary.
> Za darmo.

a teraz, rozdaja komorki...

No ale za futeraly kaza placic.

Data: 2015-04-18 16:54:28
Autor: Marek
Księdz też za dużo dzwonił przez komórkę

> Kiedys, do ochrony przed bombą atomowa, rozdawali ludziom ciemne okulary.
> Za darmo.

a teraz, rozdaja komorki...

Kiedys wynajmowalem mieszkanie u jednego Niemca, ktory zabranial mi uzywania routera ( bo smog elektroniczny!!!), wiec musialem jechac na kablu.
Jak go zapytalem, czy nie obawia sie smogu elektronicznego z powodu paneli elektrycznych na dachu, to powiedzial, ze nad jego sypialnia ich nie ma.

Data: 2015-04-18 16:58:07
Autor: Marek
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 01:54:29 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
Jak go zapytalem, czy nie obawia sie smogu elektronicznego z powodu paneli elektrycznych na dachu, to powiedzial, ze nad jego sypialnia ich nie ma.

Acha...jeszcze...
Wiesz, co sie dalej stalo ?
Jego synowa opuscila meza i czworo dzieci dla murzyna.
Ciekawe, jaki wplyw na jej decyzje miala glupota tescia ?

Data: 2015-04-19 02:20:52
Autor: Joschi
> [...]

Jego synowa opuscila meza i czworo dzieci dla murzyna.
Ciekawe, jaki wplyw na jej decyzje miala glupota tescia ?

I co, ma małe bambuski?

Data: 2015-04-19 04:58:17
Autor: Marek
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 02:20:56 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]
> Jego synowa opuscila meza i czworo dzieci dla murzyna.
> Ciekawe, jaki wplyw na jej decyzje miala glupota tescia ?

Tego nie wiem, bo juz tam nie mieszkam.
A ty nie masz jeszcze ziecia bambusa ?

Data: 2015-04-19 19:02:24
Autor: Joschi
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5526f064-1cd4-4d89-b70a-f41d5d8a3820googlegroups.com...

> [...]
> Jego synowa opuscila meza i czworo dzieci dla murzyna.
> Ciekawe, jaki wplyw na jej decyzje miala glupota tescia ?

I mieć nie będę...

Data: 2015-04-20 12:47:26
Autor: Marek
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 19:02:25 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> Tego nie wiem, bo juz tam nie mieszkam.
> A ty nie masz jeszcze ziecia bambusa ?

I mieć nie będę...

Nie badz taki pewny...

Data: 2015-04-18 16:02:22
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 15:34:

[...]

Głównym winowajcą jest jak zwykle nadmierny wzrost ludności na świecie. To przecież jasne, ze im więcej się ludzi urodzi tym więcej umrze. Co do tego, co zabija to są dwie szkoły. Albo zabija natura albo śmierć.

Data: 2015-04-18 22:07:20
Autor: Joschi
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mgto5f$ok2$1news.icm.edu.pl...
[...]

To nie wiem, do jakiej ty szkoły chodziłeś. Bo mi moja szkoła życia mówi, że człowieka zabija człowiek i to co człowiek sam stworzy, czyli chemia i promieniowanie elektromagnetyczne, czyli postęp cywilizacyjny. A statystyki są nieubłagalne, mamy już dziś do cznienia z pandemią raka... I więcej tej "cywilizacji" tym częściej i więcej będziemy padać jak muchy...

Data: 2015-04-18 08:19:38
Autor: Stachu Chebel
[...]

Coś Ci napisałem na NK. Przeczytaj !!

Księdz też za dużo dzwonił przez komórkę