"Księga absurdów eurokołchozu" :"jedzcie robale, Polska to kraj nie posiadający dostępu do morza"!!!

Data: 2011-09-08 08:52:03
Autor: Antenka
"Księga absurdów eurokołchozu" :"jedzcie robale, Polska to kraj nie posiadający dostępu do morza"!!!
Komisja Europejska: Polska nie ma dostępu do morza
"Obliczono, że jeśli od najdalszej granicy do morza jest więcej niż
określona liczba kilometrów, to można zakwalifikować kraj jako
nieposiadający dostępu do morza. Tak nas zaszeregowano, bo odległość
od polskich gór do Bałtyku jest zbyt duża" - prof. Mirosław Piotrowski

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Komisja-Europejska-Polska-nie-ma-dostepu-do-morza,wid,13765595,komentarz.html?ticaid=1cfd1

Antenka

Data: 2011-09-06 01:25:11
Autor: pluton
[...]

Nie ma problema, dostaniemy za to sowite odszkodowaie od Unii.

Nullification

Data: 2011-09-09 11:09:41
Autor: Antenka
On 6 Wrz, 01:25, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Nie ma problema, dostaniemy za to sowite odszkodowaie od Unii.<

My od jewrokołchozy niczego nie dostaliśmy i niczego nie dostaniemy,
bo to nie jest organizacja charytatywna.
Dosyć już nas wyżyłowali, zrujnowali, a teraz rzucają jakieś ochłapy.

Antenka

Data: 2011-09-09 20:22:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-09 20:09, Antenka pisze:
[...]

Swięta prawda.. Tylko naiwniak może sądzić że przyjęli nas do siebie żeby nam do wszystkiego dopłacać. ;-)

Data: 2011-09-10 02:10:17
Autor: stevep
Dnia 09-09-2011 o 20:22:27 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

To zrezygnuj z dopłaty do hektara, po którą dziś wyciagasz ręke.

--
stevep

Data: 2011-09-11 20:01:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-10 02:10, stevep pisze:

Swięta prawda.. Tylko naiwniak może sądzić że przyjęli nas do siebie żeby nam do wszystkiego dopłacać. ;-)

To zrezygnuj z dopłaty do hektara, po którą dziś wyciagasz ręke.

Należę to tego drugiego gatunku - do tego co to Unia wyciąga rękę w jego kierunku.

Data: 2011-09-12 14:42:08
Autor: stevep
Dnia 11-09-2011 o 20:01:07 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

To nie bierzesz doplat?

--
stevep

Data: 2011-09-12 19:59:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-12 14:42, stevep pisze:

To zrezygnuj z dopłaty do hektara, po którą dziś wyciagasz ręke.

Należę to tego drugiego gatunku - do tego co to Unia wyciąga rękę w jego kierunku.

To nie bierzesz doplat?

Nie. Nie, bo niby do czego miałbym mieć te dopłaty?.. Mój ogród to niecały jeden hektar.

Data: 2011-09-15 13:51:10
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 19:59, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie. Nie, bo niby do czego miałbym mieć te dopłaty?.. Mój ogród to
 niecały jeden hektar.<

Jadrysiu, z kim dyskutujesz? :-o)) Zobacz jaki szczwany lis! Wyciąga
od Ciebie informacje o stanie posiadania! :-E Tylko nie mów ile ja mam
hektarów, bo mu żółć pęknie :-o))!

Antenka

Data: 2011-09-16 02:45:37
Autor: stevep
Dnia 15-09-2011 o 22:51:10 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, tylko nie wyciągaj od jadrysia informacji ile jego przyrząd lczy  centymetrów bo to dane poufne. a poza tym pamiętaj o maksymie "gdy  pięćdziesiąty roczek mija dłuższa torba niż fuzyja".  ;)

--
stevep

Data: 2011-09-16 08:11:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-16 02:45, stevep pisze:
[...]

od Ciebie informacje o stanie posiadania! :-E Tylko nie mĂłw ile ja mam
hektarów, bo mu żółć pęknie :-o))!

Antenka
Eeee, tylko nie wyciągaj od jadrysia informacji ile jego przyrząd lczy centymetrĂłw bo to dane poufne. a poza tym pamiętaj o maksymie "gdy pięćdziesiąty roczek mija dłuĹźsza torba niĹź fuzyja".  ;)

Poufne, ale nie dla pań. A z tą krótka "fuzyją" po pięćdziesiątce to pozostaje mi tylko wierzyć ci na słowo.

Data: 2011-09-16 13:01:35
Autor: stevep
Dnia 16-09-2011 o 08:11:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A nie obawiasz się, że antenka zaśpiewa ci "Och Tomasz ............."?

--
stevep

Data: 2011-09-16 20:54:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-16 13:01, stevep pisze:

[...]

Nie, tego sie nie obawiam. AleĹź  ten Tomek cie kreci..

Data: 2011-09-17 03:20:17
Autor: stevep
Dnia 16-09-2011 o 20:54:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie, tego sie nie obawiam. Ależ  ten Tomek cie kreci..

Chyba ciebie, głodnemu chleb na myśli- starokawalerstwo zobowiązuje.

--
stevep

Data: 2011-09-16 03:05:29
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Jak powiesz ile masz jałówek i knurów to i mi pęknie.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-16 09:02:46
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 03:05, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Jak powiesz ile masz ja wek i knur w to i mi p knie.<

A byczki zarodowe cię nie interesują hmm? :-o))

Głupiutki Z.Grześ he hehe

Antenka

Data: 2011-09-16 18:20:25
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 16 Wrz, 03:05, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Jak powiesz ile masz ja wek i knur w to i mi p knie.<

A byczki zarodowe cię nie interesują hmm? :-o))

Nie, wieśniaro. Pytałem o to co masz w chlewie i w oborze.

Data: 2011-09-16 11:50:15
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 18:20, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nie, wie niaro. Pyta em o to co masz w chlewie i w oborze.<

Wsioku ograniczony matole, bo z liścia dostaniesz w papę! :-E
Posiadacz ziemski nie musi mieć obory, ćmoku.

Antenka

Data: 2011-09-16 21:12:37
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 16 Wrz, 18:20, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nie, wie niaro. Pyta em o to co masz w chlewie i w oborze.<

Wsioku ograniczony matole, bo z liścia dostaniesz w papę! :-E

Nie napinaj się tak pedziu, bo ci na miniratkę nie starczy.

Posiadacz ziemski nie musi mieć obory, ćmoku.

Posiadaczowi wystarczy chlew?

Data: 2011-09-16 12:34:14
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 21:12, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

> Wsioku ograniczony matole, bo z li cia dostaniesz w pap ! :-E

Nie napinaj si tak pedziu, bo ci na miniratk nie starczy.<

Co tam mruczysz  tęczowy transwestyto hee?! Uważaj, bo ci sznurek w
stringach strzeli.

Antenka

Data: 2011-09-16 21:39:27
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Jak masz problemy ze wzrokiem to polecam wizytę u specjalisty.

Data: 2011-09-16 08:11:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-15 22:51, Antenka pisze:
[...]

E tam, dyskutuje,.. Dyskutować to można z kimś na poziomie;-)
Oczywiście że nie nie powiem:-D

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-09-16 11:44:48
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 08:11, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

E tam, dyskutuje,.. Dyskutować to można z kimś na poziomie;-)
 Oczywiście że nie nie powiem:-D<

Tiaa...mają poziom, ale największej depresji na tym padole :-o))

Pozdrawiam:-)

I ja Ciebie pozdrawiam - teraz na psp ;-) M.S.O.Z.W.! :-*

Antenka

Data: 2011-09-16 20:54:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-16 20:44, Antenka pisze:
On 16 Wrz, 08:11, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

E tam, dyskutuje,.. Dyskutować to można z kimś na poziomie;-)
  Oczywiście Ĺźe nie nie powiem:-D<

[...]

K.C.!M.Ś.D.Z.Ł:-*

--
jadryś

Data: 2011-09-09 20:25:02
Autor: pluton
[...]

No to dostajemy czy nie dostajemy ?

Nullification

Data: 2011-09-16 09:04:19
Autor: Antenka
On 9 Wrz, 20:25, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

No to dostajemy czy nie dostajemy ?<

Tak! Po dupie a i owszem!

Antenka

Data: 2011-09-16 18:15:46
Autor: u2
W dniu 2011-09-16 18:04, Antenka pisze:
On 9 Wrz, 20:25, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

No to dostajemy czy nie dostajemy ?<

Tak! Po dupie a i owszem!

Antenka

Zielona dupa pewnie namalowal zielona swastyke w Jedwabnem :)

Data: 2011-09-16 18:21:06
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Gdybym ja użył słowa "dupa" to ...