Księga wieczysta

Data: 2009-07-13 09:13:02
Autor: Marcin
Księga wieczysta
Mam mieszkanie własnosciowe i chciałbym załatwić księgę wieczystą. Podobno załatwia się w Sądzie. Może ktoś już to załatwiał i podpowie co jest potrzebne?
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-07-13 09:34:07
Autor: mz
Księga wieczysta
Nie załatwiałem ale zadzwoniłem do sądu (wydz ksiąg wieczystych) i trzeba mieć zaświadczenie ze spółdzielni i trzeba złożyć wniosek do sądu.

Data: 2009-07-13 09:53:50
Autor: szerszen
Księga wieczysta

Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3ench$j8e$1nemesis.news.neostrada.pl...

Mam mieszkanie własnosciowe i chciałbym załatwić księgę wieczystą. Podobno załatwia się w Sądzie. Może ktoś już to załatwiał i podpowie co jest potrzebne?

potrzebne informacje dostaniesz w swoje spoldzielni/wspolnocie, potem urzad gminy i odpowiedni wydzial sadu ksiag hipotecznych, dodatkowo kilkaset zlotych na rozne oplaty :)

mniej wiecej tak to wyglada, przynajmniej ja przy zakladaniu ksiegi odwiedzalem wszystkie te instytucje z sadem na koncu

Księga wieczysta