Data: 2009-06-04 09:38:50 | |
Autor: Radek D | |
Księgarnia internetowa - zniszczona ksi ążka | |
Witam!
Postanowiłem nabyć kolekcję Historia PRL bezpośrednio u dystrybutora. Z jednej strony 5zł taniej na tomie i odpada bieganie w poszukiwaniu po kioskach. W dodatku często w kioskach czasopisma/książki są podniszczone. Złożyłem więc zamówienie w Literia.pl i grzecznie czekałem na przesyłkę (tylko 1,5 miesiąca). Gdy wreszcie przyszła pierwsza partia trochę się zdziwiłem bo książki były wrzucone do zwykłej koperty z bąbelkami (gdy zamawiam książki w Helionie to nie dość, że sporo taniej niż w księgarni to każda przesyłka jest w pudełku). Każda książka w paczce miała lekko podniszczoną okładkę. Wczoraj dostałem drugą paczkę (ponownie w kopercie) i się zagotowałem. Wszystkie książki mają uszkodzone okładki. Poprzecierane brzegi, załamane rogi i na każdej są odciski (dziury) po taśmach, którymi się je spina. Ja bardzo dbam o książki, a te wyglądają jakby były to uszkodzone zwroty z kiosków. I pytanie co z tym mogę zrobić. Czy prawo w takiej sytuacji przewiduje zwrot, kto płaci za przesyłkę. Najchętniej odesłałbym im wszystkie i udał się na krucjatę po kioskach/empikach - tylko nie jestem pewien czy uda mi się teraz skompletować całą serię. Pozdrawiam |
|