Księgowanie mBank ->Alior

Data: 2010-03-27 21:38:08
Autor: Adam Sito
Księgowanie mBank ->Alior
Sytuacja wygląda następująco - zlecam przelew z mBanku do Aliora w piątek o godz. 10.15. Kasy do dziś (sobta wieczór) na Aliorze nie ma mimo iż w mBanku przelew wisi w historii jako wykonany. Ja wiem że ostatnią sesję Alior księguje następnego dnia rano, ale następny dzień rano już był, a kasy nadal niet. Ktoś wie o co kaman?

--
AS

Data: 2010-03-27 21:58:52
Autor: MarekZ
Księgowanie mBank ->Alior
Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:holqbh$mqn$1@news.onet.pl...
[...]

A nie księguje przypadkiem następnego dnia z sesjami KIR (czyli w poniedziałek w tym przypadku)?

Data: 2010-03-27 21:59:53
Autor: sensei
Księgowanie mBank ->Alior
Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:holqbh$mqn$1news.onet.pl...
[...]

pewnie poszlo III sesją, ksiegowanie nastepnego dnia (roboczego) rano czyli w poniedzialek.

Data: 2010-03-28 16:37:16
Autor: Krzysztof
Księgowanie mBank ->Alior

"Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> wrote in message news:holqbh$mqn$1news.onet.pl...
[...]

wg dostepnych tabel- 9:55 zamyka II sesje w M. Poszlo III-sesja do A. Bank A. nie ksieguje III-sesji tego samego dnia, zobaczysz ksiegowanie wczesnie rano w poniedzialek w A.
Niestety detal BRE ma chyba najkrotsze terminy do przyjmowania na dana sesje rozliczeniowa
http://www.blackue.net/elixir.html

Data: 2010-04-02 12:31:45
Autor: Maciej Anczura
Księgowanie mBank ->Alior

Albo http://www.money.pl/banki/elixir/

--
I know you and Frank were planning to disconnect me, and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.

Księgowanie mBank ->Alior