Ksiegowanie platnosci KK...

Data: 2012-08-11 13:36:26
Autor: arooone
Ksiegowanie platnosci KK...
  Panowie... zdazylo się komus ze,  platnosc karta kredytowa ok. 9-tej rano zostala zaksiegowana w tym samym dniu ?

Data: 2012-08-13 12:51:06
Autor: xbartx
Ksiegowanie platnosci KK...
Dnia Sat, 11 Aug 2012 13:36:26 -0700, arooone napisał(a):

Panowie... zdazylo siÄ™ komus ze,  platnosc karta kredytowa ok. 9-tej
rano zostala zaksiegowana w tym samym dniu ?

Raczej mało prawdopodobne.

Data: 2012-08-13 06:03:02
Autor: krzysztofsf
Ksiegowanie platnosci KK...
On 13 Sie, 14:51, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Sat, 11 Aug 2012 13:36:26 -0700, arooone napisał(a):

> Panowie... zdazylo się komus ze,  platnosc karta kredytowa ok. 9-tej
> rano zostala zaksiegowana w tym samym dniu ?

Raczej mało prawdopodobne.

Ale z data tego samego , gdy patrzymy online dnia nastepnego to juz
jak najbardziej normalne.
Zwalaszcza, gdy zakup jest na granicy dnia zamkniecia okresu karty.

Data: 2012-08-13 14:18:29
Autor: arooone
Ksiegowanie platnosci KK...
On Monday, August 13, 2012 3:03:02 PM UTC+2, krzysztofsf wrote:

> Raczej mało prawdopodobne.

Ale z data tego samego , gdy patrzymy online dnia nastepnego to juz

jak najbardziej normalne.

Zwalaszcza, gdy zakup jest na granicy dnia zamkniecia okresu karty.

....no wlasnie o ta "granice" chodzi...
Probuje ocenic "ryzyko"...  piszce jak to u Was bylo z porannymi (7-10) platnosciami karta ...

Data: 2012-08-13 22:54:27
Autor: krzysztofsf
Ksiegowanie platnosci KK...
On 13 Sie, 23:18, aroo...@gmail.com wrote:

> [...]

...no wlasnie o ta "granice" chodzi...
Probuje ocenic "ryzyko"...  piszce jak to u Was bylo z porannymi (7-10) platnosciami karta ...

Banki generuja zestawienie dla okresu z pewnym opoznieniem, dlatego
duza szansa, ze transakcja z dnia poprzedniego i to poranna, zostanie
jednak zaksiegowana z dniem jej wykonania.

Ja ma karty ustawione z dwutygodniowa roznica dnia zamykania okresu -
wybieram sobie karte do placenia w zaleznosci od tego, kiedy planuje
splate.

Ksiegowanie platnosci KK...