Księgowanie płatności kartą mbank - pomóżcie

Data: 2013-01-25 10:37:37
Autor: Benny
Księgowanie płatności kartą mbank - pomóżcie
Witam. Biorę udział w promocji z groupona mbanku (zapłata kartą 300 zł - premia 100 zł). Dokonałem dzisiaj transakcji w markecie (25.01.2012). W zablokowanych pojawiła się ta transakcja z terminem zakonczenia 1.02.2012. Aż tyle trwa księgowanie operacji? Czy jest możliwość zapłaty gdzieś aby szybciej zaksięgowano? Proszę o pomoc wyjadacze

Data: 2013-01-25 19:48:01
Autor: [sas]
W dniu 25.01.2013 o 19:37 Benny <jgfatsongac@gmail.com> pisze:

[...]

blokada wynosi 7 dni, ale transakcja powinna rozliczyć się szybciej, wg  mnie koło wtorku/środy powinieneś mieć już ją zaksięgowaną..
[sas]

Księgowanie płatności kartą mbank - pomóżcie