Ksiegowanie przelewów Multi -> Rafi

Data: 2009-09-03 08:43:59
Autor: xbartx
Ksiegowanie przelewów Multi -> Rafi
Dnia Thu, 03 Sep 2009 10:23:12 +0200, Grzegorz Mazur napisał(a):

Czy ktoś ma doświadczenia z przelewami Multi -> Rafi? Czy jeśli przelew
wyjdzie z Multi jutro pierwszÄ… sesjÄ… Elixir (rano), to jeszcze tego
samego dnia Rafi go zaksięguje na rachunku?

Z góry dzięki za odpowiedź!

http://www.money.pl/banki/elixir/

Data: 2009-09-03 01:59:41
Autor: raz-dwa-trzy
On 3 Wrz, 10:43, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

http://www.money.pl/banki/elixir/

Tabela polbanku jest nieaktualna, no chyba, ¿e ksiêguj± przelewy innym
systemem.

Wczoraj o 5rano pu¶ci³em przelew z mbanku, po 11 sprawdzam i dotar³ do
polbanku.

Data: 2009-09-03 10:57:52
Autor: Grzegorz Mazur
xbartx (bart@hashzero.net) wrote in news:h7nvkf$9ph$6inews.gazeta.pl:
[...]

Wielkie dzięki :) Nie wiem jednak czy zauważyłeś, że nie pytam o to, kiedy są sesje Elixir (bo doskonale o tym wiem), tylko _jak Rafi księguje_ te przelewy. Przykładowo - wczoraj przelew zlecony w Multi, wyszedł pierwszą sesją rano, a Rafi go o 10:20 jeszcze nie widział (a pierwsza sesja przychodząca już była).

Stąd też pytanie, czy ktoś ma *doświadczenia*, a nie "czy ktoś wklei mi piewrwszy link, który Google zwraca na zapytanie 'sesje Elixir'".

Pozdrawiam,
G.

--
GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O-- -- M-- V- PS+ PE+++ Y+
PGP  t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h-- - y?

Data: 2009-09-03 11:15:30
Autor: xbartx
Dnia Thu, 03 Sep 2009 10:57:52 +0200, Grzegorz Mazur napisał(a):

Wielkie dzięki :) Nie wiem jednak czy zauważyłeś, że nie pytam o to,
kiedy sÄ… sesje Elixir (bo doskonale o tym wiem), tylko _jak Rafi
księguje_ te przelewy. Przykładowo - wczoraj przelew zlecony w Multi,
wyszedł pierwszą sesją rano, a Rafi go o 10:20 jeszcze nie widział (a
pierwsza sesja przychodząca już była).

To są informację orientacyjne czyli "nie prędzej niż ...". Jeżeli nic specjalnego się nie stanie akurat danego dnia, to 2h obsuwy maksymalnie mi się kiedyś zdarzyło, nie więcej.

Ksiegowanie przelewów Multi -> Rafi