Księgowość on-line połączona z kontem bankowym.

Data: 2014-10-22 06:38:52
Autor: Bartek
Księgowość on-line połączona z kontem bankowym.
OK - napisałem do tej superksięgowej.

Oto odpowiedź:

"Nasz dział rozwoju aplikacji ciągle pracuje nad integracją z różnymi systemami bankowymi. m.in. nad importem przelewów bankowych wprowadzonych do systemu. Oczywiście dużym wyzwaniem jest wysoki poziom zabezpieczeń stosowany przez banki"

Czyli żadnej integracji pewnie nie ma... lipa :(
Nie ma nic takiego gotowego na rynku ? Bartek.

Data: 2014-10-23 16:10:31
Autor: dddddddd
W dniu 2014-10-22 15:38, Bartek pisze:
[...]

arkusz excel'a ;)
z jego plusów wymieniłbym fakt, że jak masz doła to dopisujesz gdzieś jedno zero więcej i według twojego podsumowania zarobiłeś dużo kasy :)
p.s. właśnie tak prowadzę swoje rozrachunki - wpisuję stan kont, wystawione faktury, koszty, z małą dokładnością wylicza mi to podatki do zapłaty (mi to nie przeszkadza, wolę wiedzieć że podatku do zapłaty będzie więcej i być mile zaskoczony :), jak zaktualizuję stan konta a zapomnę usunąć daną fakturę z listy niezapłaconych to przez chwilę chodzę szczęśliwy że mam tyle pieniędzy :)
co lepsze - mnie do pracy motywuje ujemny bilans, więc jak wychodzę na plusie to na ukrytym arkuszu dopisuję sobie oszczędności i mój bilans jest zawsze na minusie - dużo łatwiej mi dążyć do tego żeby wyjść 'na plus' niż zmotywować się do pracy jak na koncie dużo pieniędzy - takie przyzwyczajenie z rozkręcania biznesu :)

Łukasz

Księgowość on-line połączona z kontem bankowym.