Ksi?gowy wyprowadzi? z LPR 2 mln z??

Data: 2011-02-02 08:22:36
Autor: rAzor
Ksi?gowy wyprowadzi? z LPR 2 mln z??
Prokuratura sprawdza, czy w Lidze Polskich Rodzin doszło do nieprawidłowości. Śledczy zarzucają byłemu, głównemu księgowemu partii wyprowadzenie z kasy nawet 2 mln zł - informuje "Rzeczpospolita".
Sprawa dotyczy działaniom w latach 2004 - 2005. Dzięki fikcyjnym umowom cywilno-prawnym miano wypłacać pieniądze z komitetu wyborczego LPR. Istnieją też podejrzenia o zabór funduszy unijnych.

Pieniądze były przekazywane m.in. na założoną przez Młodzież Wszechpolską tzw. Akademię Orła.

Pod bokiem Giertycha

W śledztwie zabezpieczono już kilka tysięcy dokumentów finansowych, w tym faktury, oraz przesłuchano kilkuset świadków. Na ich podstawie przedstawiono dwa zarzuty byłemu, głównemu księgowemu partii, będącemu jednocześnie jednym z najbardziej zaufanych współpracowników przewodniczącego Romana Giertycha.

Roman Giertych nie znalazł czasu, by odnieść się do tych informacji.

http://www.tvn24.pl/-1,1691374,0,1,ksiegowy-wyprowadzil-z-lpr-2-mln-zl,wiadomosc.html

Niech to szlag trafi. A ja tak wierzyłem Giertychowi!

Sátoraljaújhely

Data: 2011-02-02 08:23:14
Autor: rAzor
Ksi?gowy wyprowadzi? z LPR 2 mln z??
Data: 2011-02-02 08:36:44
Autor: Azor jest kapusiem
Ksi?gowy wyprowadzi? z LPR 2 mln z??

Użytkownik "rAzor" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał

Niech to szlag trafi. A ja tak wierzyłem Giertychowi!

Sátoraljaújhely

Widzisz jaki matoł z ciebie, he, he,he! Broniłeś Jankowskiego, okazał się pedofilem i tajnym współpracownikiem, broniłeś lpr, okazali się przekręciarzami, a Giertych nawet nie miał odwagi skomentować tego co dzieje się w jego partii, potem broniłeś kurdupla, który (wiele na to wskazuje) jest współwinny smoleńskiwj katastrofie...

 Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w odpowiedzi. "W takim razie proszę wykonać polecenie i lądować w Tibilisi" - tak, według relacji jednego z pilotów, wyglądała pamiętna podróż Lecha Kaczyńskiego do Gruzji w 2008 roku."
Za niewykonanie polecenia PiS nazwał pilota tchórzem. Prokuratura przyznała pilotowi rację.

Ksi?gowy wyprowadzi? z LPR 2 mln z??