Ksiezna Kate

Data: 2012-09-18 19:19:26
Autor: leszek niewiadomski
Ksiezna Kate
Rzucilem wlasnie szacunek rozmiarow tej pani 70B lub 75B i jakos nie moge znalezc potwierdzenia. Jakies sluzby blokuja "Closer", a inne pisma boja sie Williama i jego praw do biustu malzonki. Smutne to ze nie mozna sie na golasa kapac, opalac i co innego robic, zeby nie podpatrzyli.
Do tej raczej jej daleko? http://foto3.m.onet.pl/_m/3988eba3f127a1e03035b182eceb198f,10,19,0.jpg
--
ln.

Data: 2012-09-18 19:47:18
Autor: Klin
Ksiezna Kate
   Miałeś kogoś z rodziny, który w 1958r. był
   w Konstancinie w szpitalu?

Data: 2012-09-18 19:55:31
Autor: Klin
Ksiezna Kate
W dniu 2012-09-18 19:47, Klin > pisze:
   Miałeś kogoś z rodziny, który w 1958r. był
   w Konstancinie w szpitalu?

    Jeśli oczywiście nick jest prawdziwym nazwiskiem.

Data: 2012-09-18 20:11:28
Autor: leszek niewiadomski
Ksiezna Kate
Am 18.09.2012 19:55, schrieb Klin >:
W dniu 2012-09-18 19:47, Klin > pisze:
   Miałeś kogoś z rodziny, który w 1958r. był
   w Konstancinie w szpitalu?

    Jeśli oczywiście nick jest prawdziwym nazwiskiem.

Dzieki google wiem gdzie lezy Konstancin. O ile wiem nikt z moich krewnych ani znajomych nie bywal tam, a tylko jakis moj daleki krewny krewnych wabil sie podobnie jak moj alter ego. Ad rem, czyzby posmiechujki z ksieznej kwalifikuja do rehabilitacji narzadow ruchu?
http://revelstein.blox.pl/resource/kusad_120916.jpg

--
ln.

Data: 2012-09-18 20:19:03
Autor: Klin
Ksiezna Kate
W dniu 2012-09-18 20:11, leszek niewiadomski pisze:
     Klin pisze:
[...]

    Nic - pomyślałem tylko, że możemy mieć wspólnych znajomych.

Data: 2012-09-18 21:06:37
Autor: leszek niewiadomski
Ksiezna Kate
     Klin pisze:
[...]

Niestety jestem z Roztocza, wiec bardziej po drodze byloby mi z mkarwanem.
--
ln.

Data: 2012-09-18 20:38:59
Autor: trybun
Ksiezna Kate
W dniu 2012-09-18 19:19, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Smutne to jest to że niektórzy tą panią mają za coś lepszego od innych pań. Mało tego, że ona sama się czuje być czymś lepszym (innym) od innych. Co w gatunku ludzkim sprawa że poważnie się traktuje różnicowanie ludzi na człowiek-książe - czy księna? Jest to głupota, jakieś zaślepienie czy niska bądź wysoka samoocena?

Data: 2012-09-18 20:59:38
Autor: leszek niewiadomski
Ksiezna Kate
Am 18.09.2012 20:38, schrieb trybun:
[...]

Nie wiem jak sie ta pani czuje, ale pewnie srodowisko w jakim sie obraca i zainteresowanie jakie wzbudza nie pozostaja bez wplywu na jej samopoczucie. A czy mozna jej zazdroscic? Jak skonczyla jej sp. tesciowa, co sie dzieje z Letycja (Hiszpania), Sylwia (Szwecja), ksiezniczkami z Monako itd.? Ze nie wspomne o innych nie blekitnokrwistych celebrytach. Bogactwo i spendor nie musza dawac szczescia.
A osobiscie uwazam, ze dostalbym szybko swira, gdybym nie mogl calkiem anonimowo pojsc na piwo, pobyczyc sie gdzies na plazy, powedrowac po gorach czy lesie, pojezdzic po bliskim lub dalekim swiecie, spotkac sie z tym lub z ta, bez swiadkow, kamer i plotek ...
--
ln.

Data: 2012-09-18 16:51:00
Autor: Marek
Ksiezna Kate
W dniu wtorek, 18 września 2012 20:59:38 UTC+2 użytkownik leszek niewiadomski napisał:

> [...]

A osobiscie uwazam, ze dostalbym szybko swira, gdybym nie mogl calkiem anonimowo pojsc na piwo, pobyczyc sie gdzies na plazy, powedrowac po gorach czy lesie, pojezdzic po bliskim lub dalekim swiecie, spotkac sie z tym lub z ta, bez swiadkow, kamer i plotek ...

Jakos czlonkow rodziny Rotschilda nie widac na okladkach brukowcow...
Jak ktos chce tam byc - to jest !

Data: 2012-09-19 10:48:16
Autor: trybun
Ksiezna Kate
W dniu 2012-09-18 20:59, leszek niewiadomski pisze:

[...]

Tu nawet nie chodzi o bogactwo, bogacze zasadniczo nie manifestują tego Ĺźe  inni niĹź zwykły człowiek, a tzw błękitno-krwiści owszem. Błazenada, czy oni to tak na powaĹźnie, a co najwaĹźniejsze -, dlaczego tłumy naprawdę mają ich za innych (lepszych)?
  Zazdrościć? - nie - raczej współczuć gdy zajdzie potrzeba i taki czujący się kimś innym (lepszym) od zwykłego człowieka szlachciura będzie zmuszony mieć przetoczoną krew od kogoś kogo uwaĹźa za coś gorszego od siebie.
No cóż - taki los i takie życie oni sami sobie wybierają.

Ksiezna Kate