Która przerzutka

Data: 2010-12-09 07:27:34
Autor: PeJot
Która przerzutka
Czołem.

Która najtańsza przerzutek tylnych obsługuje poprawne 8 rzędów i największą koronkę 32 zęby ? Nie ma sensu dziecku instalować Alivio, bo i tak zniszczy. Obecnie 8 rzędów obsługuje jakaś blaszana TY, ale są kłopoty z największą koronką.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-12-09 23:59:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Która przerzutka

[...]

Altus.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-12-10 07:03:13
Autor: PeJot
Która przerzutka
W dniu 2010-12-09 23:59, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Ale te 8 rzędów to tak pozakatalogowo ?

Ona ma kółka wielkości kół młyńskich. To teraz drugie pytanie: czy dokonując skoku jakościowego z kultowej TY na Altusa długość łańcucha nie powinna ulec zwiększeniu ? Nie mam czym sztukować łańcucha z wyraźnym ale akceptowalnym wydłużeniem.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-12-10 07:29:00
Autor: MadMan
Która przerzutka
Dnia Fri, 10 Dec 2010 07:03:13 +0100, PeJot napisa³(a):

Altus.

Ale te 8 rzêdów to tak pozakatalogowo ?

Ona ma kó³ka wielko¶ci kó³ m³yñskich. To teraz drugie pytanie: czy dokonuj±c skoku jako¶ciowego z kultowej TY na Altusa d³ugo¶æ ³añcucha nie powinna ulec zwiêkszeniu ? Nie mam czym sztukowaæ ³añcucha z wyra¼nym ale akceptowalnym wyd³u¿eniem.

Nie bêdziesz musia³ nic z ³añcuchem zmieniaæ, stary bêdzie OK. 8 rzêdów chyba nie jest wcale "pozakatalogowo", bo 9 rzêdów wchodzi
dopiero od Alivio. Ze swojej strony napiszê ¿e mam Altusa od prawie 24 Mm i "jako¶ dzia³a".
Ma straszne luzy ale póki co przerzuca (ogromny wp³yw na dzia³anie maj±
oczywi¶cie linki). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-10 07:39:09
Autor: PeJot
Która przerzutka
W dniu 2010-12-10 07:29, MadMan pisze:

Ze swojej strony napiszę że mam Altusa od prawie 24 Mm i "jakoś działa".

"Jakoś" wystarczy, to dla dziecka. ATSD, jestem zaskoczony, że przypadkowa zbieranina komponentów ( łańcuch UG, kaseta HG składana z pojedynczych koronek, korby no-name, przerzutki TY ) całkiem znośnie działa.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-12-10 14:27:11
Autor: Wojtek Sobociński
Która przerzutka
W dniu 2010-12-10 07:39, PeJot pisze:
[...]

Ja tam się nie dziwię. Tego typu zbieranina zazwyczaj działa ;).

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Która przerzutka