Kt贸r臋dy: Bydgoszcz - Modlin

Data: 2014-06-16 10:30:51
Autor: :D@w!d J@$
Kt贸r臋dy: Bydgoszcz - Modlin
Kt贸r臋dy?

1) CB - Lubicz Dolny, Lipno, P艂o艅sk, Nowy Dw贸r Mazowiecki (228km 3,5h)
2) CB - W艂oc艂awek - P艂ock, Wyszogr贸d, Nowy Dw贸r Mazowiecki (234km 3,1h)
3) CB - "10", "A1", "A2", "S8", W-awa, Czosn贸w, Nowy Dw贸r Mazowiecki
(341 km, 375km)

Czas nie jest priorytetem. Pr臋dko艣膰 przelotowa 80-90km/h... byle dokula膰 si臋 na odpraw臋 :) Sk艂aniam si臋 ku drugiej opcji, a szwagier straszy, 偶e wszystko zawalone i tragicznie si臋 艣miga... on by wybra艂 autostrad臋. Jazda w 艣rodku tygodnia w godzinach porannych... Pozdrawiam.
--
QR!

Data: 2014-06-16 11:52:07
Autor: Micha艂 Jankowski
Kt贸r臋dy: Bydgoszcz - Modlin
W dniu 16.06.2014 10:30, :D@w!d J@$ pisze:
[...]

Przez Warszaw臋 serdecznie odradzam. Za daleko (zw艂aszcza, je艣li nie macie zamiaru wykorzysta膰 tych legalnych 140 km/h) i utkniecie w warszawskim korku.

Wyszogr贸d jest moim zdaniem lepszy ni偶 Lipno, ale z poprawk膮: wstr臋tem mnie napawa sama my艣l o Alei Kazimierza Wielkiego we W艂oc艂awku, wi臋c pojecha艂bym tak:
http://umapa.pl/qHjKh
Kawa艂eczek gorszej nawierzchni na skr贸cie przez Unis艂awice, a potem to ju偶 pe艂en luzik - Gostynin skrajem, P艂ock nowym mostem i ju偶.

   MJ

Data: 2014-06-19 11:13:40
Autor: :D@w!d J@$
Kt贸r臋dy: Bydgoszcz - Modlin
W dniu 16.06.2014 11:52, Micha艂 Jankowski pisze:

[...]

Podoba mi si臋 ten wariant :) Dzi臋ki!

Data: 2014-06-16 13:08:31
Autor: elmer radi radisson
Kt贸r臋dy: Bydgoszcz - Modlin
On 2014-06-16 10:30, :D@w!d J@$ wrote:

[...]

Opcja 3 jest doskonala.. zeby utknac w Wawie w korku na m. Grota
i wyjezdzie przez Lomianki. Odpusc taka zbedna jazde dookola ;)
Zjazd z A2 na DK50 tez bedzie pozbawiony sensu.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-06-16 13:55:04
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Kt髍阣y: Bydgoszcz - Modlin
Dnia 2014-06-16, o godz. 10:30:51
":D@w!d J@$" <xwindowsmen@POCOTOTUgmail.com> napisa(a):

Kt髍阣y?

1) CB - Lubicz Dolny, Lipno, P硂駍k, Nowy Dw髍 Mazowiecki (228km 3,5h)
2) CB - W硂c砤wek - P硂ck, Wyszogr骴, Nowy Dw髍 Mazowiecki (234km
3,1h) 3) CB - "10", "A1", "A2", "S8", W-awa, Czosn體, Nowy Dw髍
Mazowiecki (341 km, 375km)

Czas nie jest priorytetem. Pr阣ko舵 przelotowa 80-90km/h... byle
dokula si na odpraw :) Sk砤niam si ku drugiej opcji, a szwagier
straszy, 縠 wszystko zawalone i tragicznie si 秏iga... on by wybra
autostrad. Jazda w 秗odku tygodnia w godzinach porannych...

Opcja 2. Dlaczego? Bo lubi. ;-)
O opcji 3 zapomnij. Za du縪 nad硂縪ne i w samej Warszawie trasa AK w
przebudowie wi阠 kilka km korka cho rankiem to g丑wnie w drug stron.
Ale 縠by zjecha na mianki musisz pojecha przez miasto bo estakada z
S8 na Wis硂strad jest w remoncie. Je秎i ju si uprzesz na ta tras to
lepiej przeskoczy Wis酬 i zjecha na Modli駍k i przez Jab硂nn i
obwodnic NDM do starej trasy na Gda駍k. I jeste na lotnisku. Ale IMHO
ten wariant to tylko dla tych co jeszcze nie jechali autostrad i na
si酬 chc j zobaczy. ;-)

Zdr體ko

Data: 2014-06-16 13:13:37
Autor: Tomek Ka艅ka
Kt贸r臋dy: Bydgoszcz - Modlin
Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisa艂(a)
[...]Ale 偶eby zjecha膰 na 艁omianki musisz pojecha膰 przez miasto bo estakada z
S8 na Wis艂ostrad臋 jest w remoncie. Je艣li ju偶 si臋 uprzesz na ta tras臋 to
lepiej przeskoczy膰 Wis艂臋 i zjecha膰 na Modli艅sk膮 i przez Jab艂onn臋 i
obwodnic臋 NDM do starej trasy na Gda艅sk.

Czyta艂em w zesz艂ym tygodniu, 偶e od weekendu mia艂o byc na odwr贸t. Czynny
zjazd na Wis艂ostrad臋 i zamkni臋ty na Modli艅sk膮. Nie widzia艂em na w艂asne
oczy.

--
Tomek

Data: 2014-06-16 13:16:22
Autor: masti
Kt髍阣y: Bydgoszcz - Modlin
Dnia pi臋knego Mon, 16 Jun 2014 13:13:37 +0000 osobnik zwany Tomek Ka艅ka
napisa艂:

[...]

tak, od strony Lizbony jest zjazd na 艁omianki/Gda艅sk a nie ma bezpo艣redniego na Legionow. Od wczoraj.

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-06-16 15:31:01
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Kt髍阣y: Bydgoszcz - Modlin
Dnia 2014-06-16, o godz. 13:13:37
Tomek Ka駅a <tom@tomkan.eu.org> napisa(a):

Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisa(a)
> [...]
> przez Jab硂nn i obwodnic NDM do starej trasy na Gda駍k. Czyta砮m w zesz硑m tygodniu, 縠 od weekendu mia硂 byc na odwr髏.
Czynny zjazd na Wis硂strad i zamkni阾y na Modli駍k. Nie widzia砮m
na w砤sne oczy.

Rzeczywi禼ie. Kolega obok raportuje 縠 w nocy z soboty na niedziel
otworzyli zjazd z S8 na Wis硂strad i zamkn阬i zjazd na Tarchomin.
Czyli albo jecha przez mianki albo Mostem P蟪nocnym do Modli駍kiej i
przez Jab硂nn.

Zdr體ko

Kt贸r臋dy: Bydgoszcz - Modlin