Które letnie opony budżetowe?

Data: 2011-01-24 22:13:30
Autor: kamil d
Które letnie opony budżetowe?
Oferta w strefie budżetowej jest bardzo bogata, opinie w zasadzie podobne. Co teraz w tej klasie jest na topie? Kiedyś polecali Dayton D100, kupiłem, byłem zadowolony. Nowe modele też są dobre?

W moim rozmiarze i cenie takie sÄ… w sklepie:

Hankook K715
Barum Brillantis 2
Fulda ECOCONTROL
Dębica Passio 2
Gislaved SPEED 606
Dayton D 110
Dayton D 210
Barum Bravuris
General Altimax HP
Matador MP42
Matador MP16
Dębica Presto
Sava PERFECTA

Które wylosować?

--
kamil d

Data: 2011-01-24 22:22:26
Autor: Rychu
Które letnie opony budżetowe?
W dniu 2011-01-24 22:13, kamil d pisze:
Sava PERFECTA

Jeździłem od wiosny do jesieni i byłem zadowolony. Parę razy
zdarzało się je trochę lepiej sprawdzić i nigdy nie zawiodły.
Jedyna ich wada, to to, że nie są odporne na najechanie na
metalowy wirujący element ciężarówki. ;)

W maździe miałem kiedyś dębicę passio i jak popadało, to strach
było wyjeżdżać na ulicę. Podobnie było z furio w zimie.

Na zimę mam Barumy Polarisy i... hmm... też na nie narzekam.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-01-24 22:23:08
Autor: Lewis
[...]

Nie wiem dlaczego ale z tych tu bym wylosował Daytona.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-01-24 22:54:43
Autor: =Marcos=
Które letnie opony budżetowe?
Dayton D 110

Ja te kupiłem do P106 swego czasu i dobrze się jeździło. Przejeździłem około 25kkm i bez oznak zużycia sprzedałem.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-01-25 09:24:33
Autor: Robert_J
Które letnie opony budżetowe?
Przejeździłem około 25kkm i bez oznak zużycia sprzedałem.

To musiałeś jeździć palcem po mapie chyba ;-)))).

Data: 2011-01-25 14:04:31
Autor: =Marcos=
Które letnie opony budżetowe?
Przejeździłem około 25kkm i bez oznak zużycia sprzedałem.

To musiałeś jeździć palcem po mapie chyba ;-)))).

Auto bardzo lekkie i rzadko miałem pasażerów... :]

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-01-24 22:54:58
Autor: kml

Użytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ihkq1u$ci1$1inews.gazeta.pl...

W moim rozmiarze i cenie takie sÄ… w sklepie:

Uniroyale nie łapią się? Może warto te pare zeta dorzucić i cieszyć się wyśmienita przyczepnością w deszczu :)

kml

Data: 2011-01-24 23:04:24
Autor: Yans van Horn
Które letnie opony bud¿etowe?
On 2011-01-24 22:54, kml wrote:

U¿ytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:ihkq1u$ci1$1inews.gazeta.pl...

W moim rozmiarze i cenie takie s± w sklepie:

Uniroyale nie ³api± siê? Mo¿e warto te pare zeta dorzuciæ i cieszyæ siê
wy¶mienita przyczepno¶ci± w deszczu :)

Rainsport 2 by³y po ~160 za 195/50R15.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-01-25 00:02:01
Autor: kamil d
W dniu 2011-01-24 22:54, kml pisze:
Uniroyale nie łapią się? Może warto te pare zeta dorzucić i cieszyć się
wyśmienita przyczepnością w deszczu :)

RainExpert 185/60/R14, 170zł szt. od biedy się łapią.

--
kamil d

Data: 2011-01-25 07:25:11
Autor: Wojtek
Które letnie opony bud¿etowe?

U¿ytkownik "kamil d"
RainExpert 185/60/R14, 170z³ szt. od biedy siê ³api±.

Takie mam.
S³ychaæ je, ale znakomicie trzymaj± i s± trwa³e.

Data: 2011-01-25 08:06:10
Autor: kml

Użytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ihl0dd$t99$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-01-24 22:54, kml pisze:
Uniroyale nie łapią się? Może warto te pare zeta dorzucić i cieszyć się
wyśmienita przyczepnością w deszczu :)

RainExpert 185/60/R14, 170zł szt. od biedy się łapią.

Używam takich samych a w drugim samochodzie Rallye 680. Uważam, że obydwa modele są naprawdę dobre. Osobiście to polecałbym RainExperty skoro się łapią :)

kml

Data: 2011-01-25 02:50:06
Autor: kkk
Które letnie opony bud¿etowe?
RainExpert lub je¶li chcesz poje¼dziæ trochê d³u¿ej w sensie
¶cieralno¶ci: EcoControl, ew. Brillantis 2

Porównywanie choæby Daytona do Fuldy trochê nie na miejscu :)
Z tych wymienionych przez Ciebie Fulda to klasa ¶rednia (mimo, ¿e
model najtañszy), reszta to "klasa ekonomiczna" - mimo to na
szczególn± uwagê zas³uguje Brillantis 2 i Gislaved ale ta ostatnia
jest u nas ma³o popularna, mog± byæ k³opoty z dokupieniem (gdyby
co¶...)

Data: 2011-01-25 07:53:06
Autor: Kamil 'Model'
Które letnie opony bud¿etowe?
W dniu 2011-01-24 22:13, kamil d pisze:
Oferta w strefie bud¿etowej jest bardzo bogata, opinie w zasadzie
podobne. Co teraz w tej klasie jest na topie? Kiedy¶ polecali Dayton
D100, kupi³em, by³em zadowolony. Nowe modele te¿ s± dobre?

W moim rozmiarze i cenie takie s± w sklepie:

Hankook K715
Barum Brillantis 2
Fulda ECOCONTROL
Dêbica Passio 2
Gislaved SPEED 606
Dayton D 110
Dayton D 210
Barum Bravuris
General Altimax HP
Matador MP42
Matador MP16
Dêbica Presto
Sava PERFECTA

Które wylosowaæ?

Ja mam aktualnie Daytony i s± OK. Bêdzie teraz ich 3 lato i nie widaæ aby mocno siê zu¿y³y. Na poprzednim aucie mia³em Uniroyale raintype czy co¶ takiego i te¿ niez³e by³y

Data: 2011-01-25 08:33:13
Autor: Pan Piskorz
Które letnie opony budżetowe?
W dniu 2011-01-24 22:13, kamil d pisze:
Które wylosować?

Dopisz sobie do listy losowania Firestone Multihawk.
Ja bym wykreślił Matadory, co prawda inne chyba, ale wspominam źle.

P.

Data: 2011-01-25 08:47:32
Autor: Karolek
Które letnie opony budżetowe?
W dniu 2011-01-24 22:13, kamil d pisze:
Oferta w strefie budżetowej jest bardzo bogata, opinie w zasadzie
podobne. Co teraz w tej klasie jest na topie? KiedyÅ› polecali Dayton
[...]

Ja wylosowalem Dayton D210 i moge powiedziec, ze sa calkiem dobre, zakupu nie zaluje.

--
Karolek

Data: 2011-01-25 09:15:21
Autor: Michał Gut
Które letnie opony budżetowe?
Fulda ECOCONTROL

latajÄ… na tym dwa samochody u mnie - sa swietne. a kupilem jeszcze za grosze po 116,- jak dolar tanszy byl to juz w ogole:)
ustatni komplet kupilem po 140 o ile pamietam i uwazam ze warto.

trzymaj sie z daleka od debicy passio - nie wiem jak wersja 2 ale zwykle passio to byla pomylka

Data: 2011-01-25 10:12:52
Autor: Maciek
Które letnie opony budżetowe?
Fulda ECOCONTROL

latajÄ… na tym dwa samochody u mnie - sa swietne.

Rowniez przychylam sie do tej opinii. Mialem, dobrze wspominam.

Data: 2011-01-25 18:10:29
Autor: kamil d
Które letnie opony budżetowe?
W jednym ze sklepów zauważyłem promocję na:
BF GOODRICH G-GRIP

Ma ktoś wiarygodne informacje odnośnie tych opon?

--
kamil d

Data: 2011-01-25 14:17:54
Autor: kkk
Które letnie opony bud¿etowe?
On 25 Sty, 18:10, kamil d <kamil_deSpamunielu...@tlen.pl> wrote:
W jednym ze sklepów zauwa¿y³em promocjê na:
BF GOODRICH G-GRIP

Ma kto¶ wiarygodne informacje odno¶nie tych opon?

To tez przyzwoite opony - "klasa ¶rednia" (patrz moj poprzedni post)

Data: 2011-01-28 15:27:13
Autor: Maciek
Które letnie opony budżetowe?
W jednym ze sklepów zauważyłem promocję na:
BF GOODRICH G-GRIP

Jak jestesmy przy budrzetowych BFGoodrich-ach z daleka trzymaj sie od modelu Touring.  Fatalnie sliskie, z roku na rok co raz bardziej. Niezbyt za nimi przepadalem, wiec i nie specjalnie oszczedzalem, wytrzymaly ~15tys. km dynamicznej jazdy (bez piskow ;).

Które letnie opony budżetowe?