Kt贸re letnie opony bud偶etowe?

Data: 2011-01-25 09:15:21
Autor: Micha艂 Gut
Kt贸re letnie opony bud偶etowe?
Fulda ECOCONTROL

lataj膮 na tym dwa samochody u mnie - sa swietne. a kupilem jeszcze za grosze po 116,- jak dolar tanszy byl to juz w ogole:)
ustatni komplet kupilem po 140 o ile pamietam i uwazam ze warto.

trzymaj sie z daleka od debicy passio - nie wiem jak wersja 2 ale zwykle passio to byla pomylka

Data: 2011-01-25 10:12:52
Autor: Maciek
Kt贸re letnie opony bud偶etowe?
Fulda ECOCONTROL

lataj膮 na tym dwa samochody u mnie - sa swietne.

Rowniez przychylam sie do tej opinii. Mialem, dobrze wspominam.

Kt贸re letnie opony bud偶etowe?