Kt贸re najlepsze zamienniki do peugota ?

Data: 2011-08-08 23:00:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-08-08 11:24, Ryba pisze:
> Witam
>
> Dopad艂o mnie robienie zawieszenia z przodu z moim peugocie 406.
> Doczyta艂em si臋, 偶e najlepsze zamienniki robi firma Lemforder, niestety
> troch臋 drogie.
>
> Gdybym si臋 zdecydowa艂 na co艣 troch臋 ta艅szego to co najlepiej wzi膮膰?
> Mog臋 mie膰 jeszcze podzespo艂y firm Sasic, Sidem i Febi (te偶 podobno niez艂e)
> Kt贸re z tych b臋d膮 najlepsze?

Daruj sobie Febi! Mo偶e si臋 nara偶臋 wielu grupowiczom snuj膮c jakie艣 teorie spiskowe... ale zar贸wno sprzedawcy we Wroc艂awiu jak i mechanicy, zgodnie twierdz膮, 偶e Febi do franc kuleje niesamowicie. Tzn. dzia艂a ca艂kiem dobrze, tyle, 偶e stanowczo za kr贸tko. To samo pisze wi臋kszo艣膰 ludzi na forum peugeot-klub.pl.
Je艣li chodzi o elementy takie jak sworznie, ko艅c贸wki dr膮偶k贸w, 艂膮czniki, itp. to moim typem jest TRW. Trwa艂e (cz臋sto sz艂y na pierwszy monta偶) i stosunkowo niedrogie. Sasic je艣li chodzi o elementy gumowe, 艂o偶yska.
Dobr膮 mark膮 jest Hutchinson, ale jest dro偶szy. No i cz臋sto mo偶na go naby膰 z logiem PSA, bowiem szed艂 jako cz臋艣ci na pierwszy monta偶.

> Druga sprawa to hamulce. Z przodu ju偶 chyba sama blacha z klock贸w
> zosta艂a
> Bior臋 tarcze Boscha lub Mikody
> Do tego mam do wyboru klocki Bosch, Raicam lub Racer.
> Sk艂aniam si臋 do zestawu Boscha lub Bosch + Raicam

Nad tarczami Mikody warto si臋 zastanowi膰, pomimo skrajnie r贸偶nych opinii. Z ca艂kiem cywilnych warto poleci膰 TRW lub ATE.
Nie warto podstawowych Brembo, stanowi膮cych zamiennik fabrycznej.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Kt贸re najlepsze zamienniki do peugota ?