Które techniczne się liczą

Data: 2009-10-22 22:14:49
Autor: Tomasz Radko
Które techniczne się liczą
==============
"You don’t want to give away points," Rivers said. "We didn’t give a lot of fourth-quarter ones, which to me is the one we always count".
==============

Co prawda znałem wyniki badań wskazujące, że Murzyni gorzej od Białych wypadają pod względem zdolności matematycznych (i językowych zresztą też), ale nigdy nie sądziłem, że różnica jest tak olbrzymia.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-22 23:23:31
Autor: Rasheed
Które techniczne się liczą
"Tomasz Radko" <trad@interia.pl> wrote in message news:hbqd4g$u2s$1news.interia.pl...
==============
[...]

Hehe, juz ktos kiedys o tym rozmawial, ze te w 4 kwarcie sa wazniejsze niz te na poczatku meczu.

Rasheed

Data: 2009-10-22 23:45:01
Autor: Tomasz Radko
Które techniczne się liczą
Rasheed pisze:
[...]

Yup, w pierwszej połowie sędziowie zaliczają tylko co drugi trafiony kosz.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-23 00:03:28
Autor: Szczepan Radzki
Które techniczne się liczą
Tomasz Radko pisze:
Rasheed pisze:
[...]

Bo Ty Tomek to siedzisz w tym Krakowie i nie rozumiesz tej idei. Przecież 700 straconych punktów w 3 kwartach i tak nie załapie się do minutowego skrótu w newsach sportowych, pokażą tylko te _najważniejsze_ z czwartej kwarty. ;>

Szczepan Radzki

Data: 2009-10-23 00:33:50
Autor: Tomasz Radko
Które techniczne się liczą
Szczepan Radzki pisze:

[...]

Mówisz, żebym pojechał do Bostonu i wytłumaczył Riversowi podstawowe pojęcia arytmetyki liczb naturalnych?

pzdr

TRad

Data: 2009-10-23 00:04:00
Autor: Leszczur
Które techniczne siê licz±
On 23 Pa¼, 00:33, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Szczepan Radzki pisze:

> Bo Ty Tomek to siedzisz w tym Krakowie i nie rozumiesz tej idei.
> Przecie¿ 700 straconych punktów w 3 kwartach i tak nie za³apie siê do
> minutowego skrótu w newsach sportowych, poka¿± tylko te _najwa¿niejsze_
> z czwartej kwarty. ;>

Mówisz, ¿ebym pojecha³ do Bostonu i wyt³umaczy³ Riversowi podstawowe
pojêcia arytmetyki liczb naturalnych?

A masz odpowiednie momentum? Bo do Bostonu daleko.
Na szczescie znam takiego jednego ktory chetnie nada³by Ci takie
momentum, ze ju¿ w okolicach Kleparza musia³by zacz±æ hamowaæ ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-23 10:23:14
Autor: Szczepan Radzki
Które techniczne się liczą
Tomasz Radko pisze:
Szczepan Radzki pisze:

[...]

A zrozumie?

Szczepan Radzki

Data: 2009-10-23 02:49:52
Autor: Leszczur
Które techniczne siê licz±
On 23 Pa¼, 10:23, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> Mówisz, ¿ebym pojecha³ do Bostonu i wyt³umaczy³ Riversowi podstawowe
> pojêcia arytmetyki liczb naturalnych?

A zrozumie?

Jak mu Tomek stanie przed cha³up± w bia³ym kapturze i z p³on±cym
krzyzem w d³oni to zrozumie nawet teoriê wzglêdno¶ci ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-23 15:57:01
Autor: wiLQ
Które techniczne siê licz±
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A zrozumie?

Jak mu Tomek stanie przed cha³up± w bia³ym kapturze i z p³on±cym
krzyzem w d³oni to zrozumie nawet teoriê wzglêdno¶ci ;-)

Tak zostal trenerem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-23 18:35:48
Autor: Szczepan Radzki
Które techniczne siê licz±
[...]

Chyba ju¿ polecia³, bo od prawie ca³ych 24h nic nie napisa³. ;)

My¶lê, ¿e Doc bêdzie nie tylko nied³ugo wybitnym matematykiem, fizykiem, humianist± ale i w koñcu znakomitym trenerem ;>

Szczepan Radzki

Data: 2009-10-23 15:56:21
Autor: wiLQ
Które techniczne siê licz±
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Bo Ty Tomek to siedzisz w tym Krakowie i nie rozumiesz tej idei. Przecie¿ 700 straconych punktów w 3 kwartach i tak nie za³apie siê do minutowego skrótu w newsach sportowych, poka¿± tylko te _najwa¿niejsze_ z czwartej kwarty. ;>

Phi, Melo w jednym z meczow przeciwko Wolves znalazl sposob by dzieki
punktom z 3 kwarty byc w newsach ;-)

--
pzdr
wiLQ