Kt贸rego laptopa wybra膰

Data: 2010-09-28 16:50:42
Autor: Rafa艂 艁ukawski
Kt贸rego laptopa wybra膰

No i pytanie - czy lepiej wzi膮膰 szybszy dysk (7200 obr), czy nieco
lepsz膮 kart臋 graficzn膮? Czy generalnie lepszym wyborem jest HP, czy
Asus?

To takie pytanie co jest lepsze HDD WD, czy HDD seagate. w przypadku noteook贸w proponuje pozbiera膰 opinie o serwisach i ew. serwisie pogwrarancyjnym.

W przypadku dysku, osobi艣cie proponowa艂bym kart臋 graficzn膮 /kt贸rej de facto p贸藕niej raczej ju偶 nie zmienisz/, a za 1-2 lata wrzucisz sobie tani SSD i wtedy b臋dziesz mia艂 realny skok pr臋dko艣ci. pomi臋dzy 5400 a 7200 nie ma 偶adnej szokuj膮cej r贸偶nicy. (najlepiej zrobic raid 0...tylko w NB troche trudno) :)

Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2010-09-28 17:01:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kt髍ego laptopa wybra

"Rafa kawski" i7svci$bu2$1@news.onet.pl

To takie pytanie co jest lepsze HDD WD, czy HDD seagate.
w przypadku noteook體 proponuje pozbiera opinie
o serwisach i ew. serwisie pogwrarancyjnym.

Polecam Fujitsu-Siemensa -- ma bardzo dobry serwis.
(sam notebook te mi odpowiada)

--
 ^  750        .               .  nw  25  27   749

Data: 2010-09-28 23:49:42
Autor: Feromon
Kt髍ego laptopa wybra

U縴tkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisa w wiadomo禼i news:i7t00m$9rq$1inews.gazeta.pl...

[...]

A ja wr阠z przeciwnie z powodu odmowy wys砤nia mi,
za op砤t oczywi禼ie, kopii systemu operacyjnego
znikni阾ego po awarii dysku lapka.

Feromon

Data: 2010-09-29 00:06:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kt髍ego laptopa wybra

"Feromon" 4ca262fc$0$21002$65785112@news.neostrada.pl

Polecam Fujitsu-Siemensa -- ma bardzo dobry serwis.
(sam notebook te mi odpowiada)

A ja wr阠z przeciwnie z powodu odmowy wys砤nia mi,
za op砤t oczywi禼ie, kopii systemu operacyjnego
znikni阾ego po awarii dysku lapka.

S硊sznie uczynili odmawiaj眂 Tobie. Oni 秎 za darmo, nie odp砤tnie. :)

Data: 2010-09-29 01:29:55
Autor: jQ
Kt髍ego laptopa wybra
On 28 Wrz, 17:01, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Rafa kawski" i7svci$bu...@news.onet.pl

> [...]
> w przypadku noteook體 proponuje pozbiera opinie
> o serwisach i ew. serwisie pogwrarancyjnym.

Polecam Fujitsu-Siemensa -- ma bardzo dobry serwis.

A, jeszcze co takiego mi si napatoczy硂:
Toshiba Salellite L670-10P: http://www.ceneo.pl/7742723
Lepsza karta graficzna - ATI Radeon 5650, ale tylko 2 porty USB. Czy
jakie jeszcze haczyki widzicie, bo podejrzanie tani jest.

Data: 2010-09-29 11:59:30
Autor: Jawi
Kt髍ego laptopa wybra
W dniu 2010-09-29 10:29, jQ pisze:
[...]

M骿 ojciec ma Toshib, Ale nieco inny model ni ten.  plastik marniutki, wtar si lakier po 3 miesi眂ach, wygl眃a paskudnie. Sam nigdy bym nie wyda pieni阣zy.

Data: 2010-10-01 21:29:53
Autor: nom
Kt髍ego laptopa wybra

U縴tkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisa w wiadomo禼i news:i7t00m$9rq$1inews.gazeta.pl...

Polecam Fujitsu-Siemensa -- ma bardzo dobry serwis.
(sam notebook te mi odpowiada)

Potwierdzam, mi 2 miesi眂e naprawiali monitor 18,5", bo tyle trwa 禼i眊anie matrycy z zagranicy. :-)

Data: 2010-10-01 23:24:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kt髍ego laptopa wybra

"nom" i85crm$fbs$1@pippin.nask.net.pl

Polecam Fujitsu-Siemensa -- ma bardzo dobry serwis.
(sam notebook te mi odpowiada)

Potwierdzam, mi 2 miesi眂e naprawiali monitor 18,5", bo tyle trwa 禼i眊anie matrycy z zagranicy. :-)

I nie dali nic zast阷czego?

Mnie wymieniono za pierwszym razem p硑t g丑wn (moim zdaniem niepotrzebnie)
a drugim razem (tak縠 moim zdaniem niepotrzebnie) wymieniono dysk i RAMk.
Mo縩a powiedzie, 縠 poza przywiezieniem do serwisu i odwiezieniem do mnie
naprawy nie trwa硑 lub trwa硑 潮cznie kilka godzin.

Nie znam innych przypadk體, wi阠 nie wiem, jak inni s traktowani.
Wiem, jak by硂 ze mn.

--
 ^  750        .               .  nw  25  27     . 749   ^c 440        440

Data: 2010-10-02 00:30:12
Autor: Rafa艂 艁ukawski
Kt贸rego laptopa wybra膰
On 2010-10-01 23:24, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"nom" i85crm$fbs$1@pippin.nask.net.pl

Polecam Fujitsu-Siemensa -- ma bardzo dobry serwis.
(sam notebook te偶 mi odpowiada)

Potwierdzam, mi 2 miesi膮ce naprawiali monitor 18,5", bo tyle trwa艂
艣ci膮ganie matrycy z zagranicy. :-)

I nie dali nic zast臋pczego?

Mnie wymieniono za pierwszym razem p艂yt臋 g艂贸wn膮 (moim zdaniem
niepotrzebnie)
a drugim razem (tak偶e moim zdaniem niepotrzebnie) wymieniono dysk i RAMk臋.
Mo偶na powiedzie膰, 偶e poza przywiezieniem do serwisu i odwiezieniem do mnie
naprawy nie trwa艂y lub trwa艂y 艂膮cznie kilka godzin.

Nie znam innych przypadk贸w, wi臋c nie wiem, jak inni s膮 traktowani.
Wiem, jak by艂o ze mn膮.

Praktyki serwis贸w zaiste s膮 ciekawe.

Mam do polecenia specjalny - chesz za friko mie膰 porysowany sprz臋t ? ode艣lij do autoryzowanego serwisu Samsunga - firma Telmark z Wawy.

Pierwsz膮 reklamacje rys Ci przyjm膮, ode艣l膮 towar z innymi rysami (rysowanie za free! ;)), za kolejne rysowanie karz膮 ju偶 sobie p艂aci膰... od miesi膮ca zbieram si臋 na eskalacje do samsunga (powinni tak bez ko艅ca przyjmowa膰 i rysowa膰 na nowo ;)), ale wci膮偶 brakuje mi czasu /akurat porysowali mi element, kt贸ry kosztuje 30z艂 (rozmawia艂em z lokalnymi serwisami) - pokrywa MFP/. Stad mo偶e brak motywacji.

Ok, troche 偶artuje - ale problem Telmarku istnieje - widzia艂em podobne posty od innych user贸w na necie... porysowane monitory etc.

Tak偶e gdy Infolinia samsung przypadkiem poleci Wam tam co艣 odes艂a膰, protestujcie!

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2010-09-28 23:45:17
Autor: jQ
Kt髍ego laptopa wybra
On 28 Wrz, 16:50, Rafa kawski <rafal...@lukawski.pl> wrote:
w przypadku
noteook體 proponuje pozbiera opinie o serwisach i ew. serwisie
pogwrarancyjnym.
Znalaz砮m jakie zestawienie z kilku firm serwisuj眂ych lapki i wynika
z nich, 縠 Asusy s jednymi z najmniej awaryjnych sprz阾體, HP wr阠z
odwrotnie. Ale ci, co maj HP - ki twierdz, 縠 test jest
przek砤many :)

Data: 2010-09-30 00:01:55
Autor: daxus
Kt髍ego laptopa wybra
W dniu 29-09-2010 08:45, jQ pisze:
[...]
To ciekawe, bo ja mam HP nx6110 zakupiony w 2006roku w kwietniu.
Po paru miesi眂ach dokupi砮m 512MB RAM i kart WiFi bo wzi背em biedn wersj.
U縴wany w domu, na studiach, troch wyjazd體.
NIGDY nie by硂 najmniejszej usterki, plastik obudowy czarny matowy.
Generalnie laptop wygl眃a idealnie jak nowy - genialnej jako禼i obudowa i ca硑 laptop.
Poka縞ie mi inny ponad 4 letni laptop u縴wany po kilka godzin dziennie w takim stanie i totalnie bezusterkowy.
HP PANY :) Polecam

Data: 2010-10-01 00:50:19
Autor: jQ
Kt髍ego laptopa wybra

U縴tkownik "daxus" <daxus@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:i80cvu$mvi$1news.onet.pl...
To ciekawe, bo ja mam HP nx6110 zakupiony w 2006roku w kwietniu.
Poka縞ie mi inny ponad 4 letni laptop u縴wany po kilka godzin dziennie w takim stanie i totalnie bezusterkowy.
HP PANY :) Polecam
Ale HP ostatnimi czasy bardzo obni縴 loty. I to nie tylko odno秐ie laptop體. Kiedy ich drukarki laserowe by硑 nie do zajechania - m骿 tata ma tak ju z dobrych 5 czy 6 lat. Obecnie produkowane po 2 latach si rozsypuj.

Data: 2010-10-12 16:46:56
Autor: 辨瓿耋都
Kt髍ego laptopa wybra
Do swojego mam dwa zastrze縠nia niestety, i to bardzo powa縩e:

1) kiepska jako舵 matrycy (gorsza ni w starszym Panas硂iku), ma砤 jasno舵, ma硑 kontrast.
2) nap...anie wentylatorem non-stop (wq...眂e, zn體 starszy Panas硂ik / podobne Lenovo prawie bezg硂秐e).

Z powy縮zych powod體 drugi raz bym nie kupi.

I jeszcze zintegrowana grafika marna (nawet jak na notek do aplikacji biurowo-biznesowych) co to wysiada nawet w IE przy stronach
Rzepy czy podobnych, ch... wie czy to hardware czy oprogramowanie.

Zalety:
Bardzo dobra klawiatura (cho wola砨ym dodatkowe przyciski myszki u g髍y) mo縠 i lepsza ni w Lenovo, niez硑 touchpad, lekki i
cienki jak na 15'' 4:3, ma硂 grzej眂y zasilacz (serio).

Na dobr spraw to w laptopie licz si dwie rzeczy:
klawiatura i ekran, no i jeszcze te "砮ch-touch-ki" (bo reszta to tylko bebechy).
Czyli mi阣zymordzie do cz硂wieka.

-- -- -

HP

Data: 2010-10-14 17:48:57
Autor: Jawi
Kt髍ego laptopa wybra
W dniu 2010-10-12 16:46, 辨瓿耋都 pisze:
Do swojego mam dwa zastrze縠nia niestety, i to bardzo powa縩e:
Do swojego czego? Bo jako napisa砮 nie podaj眂 czego ta opinia dotyczy:)

Data: 2010-10-14 23:19:43
Autor: animka
Kt髍ego laptopa wybra
Dzisiaj mi tak reklam na skrzynk przys砤li:
http://www.gral.pl/Lenovo+G550L+T4500+2GB+500GB+Win7HP_183.html?ns=1

Opr骳z ma砮go ekranu 15" chyba niez硑.

--
animka

Data: 2010-10-15 20:54:25
Autor: 辨瓿耋都
Kt髍ego laptopa wybra
Kiepsk masz pami赕, kolego.
Mo縠 jaki upgrejdzik??

-- -- -

Data: 2010-10-01 22:12:05
Autor: Jawi
Kt髍ego laptopa wybra
W dniu 2010-09-30 00:01, daxus pisze:
[...]
Widzia砮m HP, w firmie u mnie, u znajomych dw骳h. Moja c髍ka ma r體nie HP, ale cieniutki model HP530, wszystkie s niewarte swojej ceny, wsparcie i serwis w szczeg髄no禼i.
U縴wam DELLa 630, u縴wany 7 dni w tygodniu, od poniedzia砶u do pi眛ku po 10 godzin 秗ednio. Codziennie, dzie w dzie noszony w torbie, 20 razy 秗ednio w roku na wyjazdach kilkudniowych. Latanie z nim w r阫u i szukanie biurka:) etc. I tak od niemal 3 lat.
M骿 wygl眃a jak nowy, nawet zawiasy s ok, cho u innych widywa砮m ju lu糿e w tym modelu.
Gdybym dzi mia kupi do domu to szuka砨ym podobnego. Ale to moja opinia tylko.
Jedyna usterka to pad zasilacz, kabel przy wtyczce dok砤dnie i by砤 wymieniana matryca po tygodniu u縴tkowania, serwis um體iony na drugi dzie od zg硂szenia, p蟪 polski przyjecha go舵 i w 20 min wymieni na moim biurku.

Data: 2010-10-02 20:32:08
Autor: nom
Kt髍ego laptopa wybra

U縴tkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisa w wiadomo禼i news:4ca64094$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Potwierdzam, co prawda mam tylko Dell studio 1555, ale dzia砤 w pracy 8 godzin a potem jeszcze w domu mo縠 dzia砤 4,5h na akumulatorze (mo縩a zaoszcz阣zi na pr眃zie 砤duj眂 w pracy ;-) ).
Nosz w zwyk砮j torbie na rami i kilka razy mi upadl i nic si nie sta硂. :-)
Nap阣 DVD-RW szczelinowy, wi阠 raczej trudno go urwa.

Data: 2010-10-17 02:48:51
Autor: astro
Kt髍ego laptopa wybra
On Tue, 28 Sep 2010 23:45:17 -0700 (PDT), jQ wrote:
Znalaz砮m jakie zestawienie z kilku firm serwisuj眂ych lapki i wynika
z nich, 縠 Asusy s jednymi z najmniej awaryjnych sprz阾體, HP wr阠z
odwrotnie.

www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf
Nie umniejsza to jednak mojego zaufania do ThinkPadow serii T** oraz Dell
Latitude D i E ;-)

ci, co maja HP - ki twierdza, ze test jest przeklamany

"Jesli nie IBM T43 to co?" z 8 wrzesnia 2009:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/1ee97135a48fe924
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-10-17 10:21:30
Autor: 辨瓿耋都
Kt髍ego laptopa wybra
IBM / Lenovo serii "R" niewiele si r罂ni, a troch 砤twiej taniej kupi.

-- -- -

| Jesli nie IBM T43 to co?

Kt贸rego laptopa wybra膰