KtĂłry OP w prepaid?

Data: 2014-12-06 19:51:30
Autor: J.F.
KtĂłry OP w prepaid?
Dnia Sat, 06 Dec 2014 18:23:17 +0100, PlaMa napisał(a):
Cześć, polecicie mi jakiegoś opa w prepaidzie? Z krótką info, co daje i
za ile, jeśli można prosić :)

A abo nie moze byc ?
Warunek czołowy - cena oczywiście (duh :P). Wydzwaniam średnio
100-150min, wypisuje około 200smsów i wyssysam do 3 GB neta.

T-mobile frii - wybierasz opcje sms darmo,
20zl za pakiet 3GB,
15zl za pakiet 120min do wszystkich.

Ewentualnie inne kombinacje - internet darmo (50MB dziennie=1.5G/mc),
i pakiet sms za 10 zl.

J.

Data: 2014-12-07 10:47:31
Autor: JoteR
[OT] Który OP w prepaid?
"J.F." napisał:

Cześć, polecicie mi jakiegoś opa w prepaidzie? Z krótką info,
co daje i za ile, jeśli można prosić :)

A abo nie moze byc ?

Żartujesz sobie? Przecież prepaidziarz zmienia operatora średnio cztery razy do roku, zatem nie może być związany umową terminową niczym współczesny niewolnik. Nieprawdaż, towarzyszu Trybunie Ludu?

JoteR

Data: 2014-12-07 11:18:08
Autor: ToMasz
[OT] Który OP w prepaid?
W dniu 07.12.2014 10:47, JoteR pisze:
"J.F." napisał:

[...]

Teraz jest taki problem, że virginy, vikingi, rmb, itp,  mają tak skonstruowane oferty "prepaid",  że i tak czy siak płaci się "abonament" w postaci odnawialnego pakietu. Tyle że cyrografu niema
ToMasz

Data: 2014-12-07 11:19:24
Autor: J.F.
[OT] Który OP w prepaid?
Dnia Sun, 7 Dec 2014 10:47:31 +0100, JoteR napisał(a):
"J.F." napisał:
[...]

A kto powiedzial ze abo to umowa terminowa ? No dobra, t-mobile tak mowi :-)

J.

Data: 2014-12-07 11:57:19
Autor: JoteR
[OT] Który OP w prepaid?
"J.F." napisał:

A kto powiedzial ze abo to umowa terminowa ?

Cenniki?
Bo w umowach bezterminowych zazwyczaj jest drożej, niż w terminowych, a wątkopodawca wyraźnie zaznaczył: "Warunek czołowy - cena oczywiście "

JoteR

KtĂłry OP w prepaid?