[OT] Który kurs nie pasuje do obrazka

Data: 2010-03-25 23:32:28
Autor: Tomasz Radko
[OT] Który kurs nie pasuje do obrazka
Zakłady o tytuł mistrza NBA. Popatrzta na kursy

Cle  2.8
LAL  3.0
Orl  7.0
Bos 11.0
Den 13.0
Dal 15.0
Atl 21.0
SAS 26.0
Uta 26.0
Pho 34.0

Reszta jest powyżej 50. Który z powyższych kursów najbardziej odstaje od
rzeczywistości?

pzdr

TRad

Data: 2010-03-26 00:20:04
Autor: sooobi
Który kurs nie pasuje do obrazka
On 25 Mar, 23:32, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Zak³ady o tytu³ mistrza NBA. Popatrzta na kursy

Cle  2.8
LAL  3.0
Orl  7.0
Bos 11.0
Den 13.0
Dal 15.0
Atl 21.0
SAS 26.0
Uta 26.0
Pho 34.0

Reszta jest powy¿ej 50. Który z powy¿szych kursów najbardziej odstaje od
rzeczywisto¶ci?

pzdr

TRad

 Boston

Data: 2010-03-26 01:28:29
Autor: MM
Który kurs nie pasuje do obrazka
SAS ofkorz. Ewentualnie Phx ktorzy ostatnio maja zupelnie niezle
wyniki.

MM

Data: 2010-03-26 14:03:32
Autor: Hubertus Blues
W dniu 2010-03-25 23:32, Tomasz Radko pisze:
[...]

Jako, że nagrody w Twoich konkursach są tak pociągające ja obstawiam Spurs jako zawyżony kurs i Utah jako kurs zaniżony.
Szczególnie względem siebie nawzajem wydają się aburdalne

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-03-26 06:42:44
Autor: sooobi
Który kurs nie pasuje do obrazka
> Reszta jest powy¿ej 50. Który z powy¿szych kursów najbardziej odstaje od
> rzeczywisto¶ci?

Jako, ¿e nagrody w Twoich konkursach s± tak poci±gaj±ce ja obstawiam
Spurs jako zawy¿ony kurs i Utah jako kurs zani¿ony.

Heh wieczny fan Jazz jest obecny:)

Moim zdaniem ZDECYDOWANIE zawyzony jest kurs Celtow.

Data: 2010-03-26 15:20:35
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-03-26 14:58, tuti pisze:
[...]

Orlando jest wrêcz zani¿ony. Nieznacznie, ale jest. Mo¿e podam jeszcze
prawdopodobieñstwa wg b-r

Cle 29.5
Orl 20.0
Uta 14.8
LAL 11.9
Atl  5.1
SAS  4.2
Den  3.9
Bos  3.8
Pho  3.4
Dal  0.2 (!) lepiej maj± Por, OKC, Mil i Mia, to samo 0.2 ma Cha.

Toronto jest jedynym klubem wchodz±cym do p-o, który ma poni¿ej 0.05%.
Ciekawe, czy buki w ogóle wystawi± kurs na zwyciêzcê serii Cle-Tor :) W
ogóle na Wschodzie z pierwszej rundy p-o mo¿na by zrezygnowaæ. Na
Zachodzie wszystko mo¿e siê zdarzyæ - w seriach bez Uta i LAL. Albo
nawet z Uta/LAL, je¿eli Parker wróci w pe³ni si³.

pzdr

TRad

Data: 2010-03-26 15:12:21
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-03-26 14:03, Hubertus Blues pisze:
[...]

Tak właśnie. Znaczy kurs Spurs jest OK, zdaniem b-r (czyli uwzględniając
SRS) mają koło 3% szans na mistrza, ale kurs Utah jest absurdalny. Jazz
są w tej chwili jedną z czterech dużyn z SRS>6 (Cle 6.9, Orl 6.6, Uta
6.1, LAL 6.0). B-r daje im koło 16% na mistrza, czyli uczciwy kurs
wynosić powinien koło 5:1 (kursy Cle i LAL trzymają parametry, LAL jest
nieco zawyżony, ale never underestimate etc.). Płacenie za Utah dwa razy
więcej niż za Denver czy Boston, półtora raza więcej niż za Dallas -
jest odjazdem. Cóż, najwyraźniej mormoni nie hazardują się tak bardzo,
jak Teksańczycy.

Ba, zagapiłem się, bo wcześniej widziałem kursy na mistrza WCF - i za
Utah płacili 11:1. Gdyby nie fakt, że to nielegalne, chętnie bym
obstawił, ale zakłady długoterminowe już zdjęto. Niesamowite, jak
przesądy zaciemniają analizę rzeczywistości (piszę o graczach, nie
bukach, bo buk dostosowuje kursy do zakładów - gdyby ludzie rzucili się
na Utah, kurs by poleciał).

pzdr

TRad

[OT] Który kurs nie pasuje do obrazka