Kt贸ry loctite

Data: 2013-04-18 23:04:53
Autor: Kuczu
Kt贸ry loctite
W dniu 2013-04-18 22:52, Yogi(n) pisze:
Wymieni艂em w zesz艂ym roku gumowe tulejki mocowania amortyzator贸w z ty艂u
i dokr臋ci艂em zgodnie z ksi膮偶k膮 serwisow膮 odpowiednim momentem. Co艣 mnie
podkusi艂o i sprawdzi艂em teraz, przed rozpocz臋ciem sezonu - 艣ruby si臋
poluzowa艂y. Dokr臋ci艂em, rzecz jasna, ale troch臋 "bojno" tak je藕dzi膰,
wi臋c pomy艣la艂em, 偶e zapodam jaki艣 klej do gwint贸w w rodzaju loctite. Nie
wiem tylko kt贸ry - tj. jaki numer,  ew. jaki klej tego typu innej firmy
- mo偶ecie co艣 poleci膰? Czy da膰 najmocniejszy, czy "艣redni"? Chodzi o to,
偶eby w razie potrzeby da艂o si臋 normalnie odkr臋ci膰, bez ukr臋cenia 艣ruby,
ale 偶eby rzecz jasna samo sie nie odkr臋ca艂o.

Sredni Loctite 243, lub jego odpowiednik, wystarczy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-04-18 23:53:03
Autor: Yogi\(n\)
Kt贸ry loctite
U偶ytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kkpn5l$r6h$1node2.news.atman.pl...
[...]

OK, dzi臋kuj臋!

--
Yogi(n)

Data: 2013-04-19 06:10:13
Autor: Ivam
Kt贸ry loctite
W dniu 2013-04-18 23:04, Kuczu pisze:
Sredni Loctite 243

A ja zaproponuje 248. Jest du偶o wygodniejszy, nie zasycha w ko艅c贸wce aplikacyjnej, nie sp艂ywa, etc. Dla mnie wystarcza na du偶o d艂u偶ej ni偶 243. Wytrzyma艂o艣膰 bardzo zbli偶ona je艣li nie identyczna (nie sprawdza艂em papier贸w, tylko organoleptycznie;)).

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo艣ledzonych Umys艂owo

Data: 2013-04-19 09:12:08
Autor: Kuczu
Kt贸ry loctite
W dniu 2013-04-19 06:10, Ivam pisze:
[...]

Nie wiem co robiles ze loctite zasychal w koncowce. Mi sie nigdy nie udalo a uzywamy tego zawodowo. Sztyft jest fajny do wiekszych gwintow, do malych - M5-M12, a takie wystepuja w motocyklach, plynny klej do gwintow jest wygodniejszy. Czesto mi sie zdarza ze aplikuje go do otworu gwintowanego a nie na srube. Zrob to ze sztyftem.

Data: 2013-04-19 18:54:23
Autor: Ivam
Kt贸ry loctite
W dniu 2013-04-19 09:12, Kuczu pisze:
Nie wiem co robiles ze loctite zasychal w koncowce.

Nie u偶ywa艂em przez d艂ugo.

Mi sie nigdy nie
udalo a uzywamy tego zawodowo.

No w艂a艣nie. A ja amatorsko.

Sztyft jest fajny do wiekszych gwintow,
do malych - M5-M12, a takie wystepuja w motocyklach, plynny klej do
gwintow jest wygodniejszy.

Mi wygodniej sztyftem. Ale ja smaruje trzymaj膮c 艣rubk臋, a sztyft sobie stoi.

Czesto mi sie zdarza ze aplikuje go do otworu
gwintowanego a nie na srube.

W sumie te偶 pomys艂. Ja w艂a艣nie w p艂ynie mia艂em problem z tym, 偶e nie mog艂em sobie przygotowa膰 np. 10 艣rub i ich postawi膰. Klej sp艂ywa艂 na 艂by, i wszystko uciu膰艂ane - r臋ce, 艂by 艣rub, itd.

> Zrob to ze sztyftem.

Nie czuj臋 takiej potrzeby. W艂a艣ciwie to chyba ju偶 nawet nie mam ani jednego kleju do gwint贸w w p艂ynie - tak bardzo mi si臋 sztyft spodoba艂.

Data: 2013-04-20 09:36:45
Autor: Kuczu
Kt贸ry loctite
W dniu 2013-04-19 18:54, Ivam pisze:

tak bardzo mi si臋 sztyft spodoba艂.

Pewnie dlatego ze przypomina szminke do ust

Data: 2013-04-20 11:33:09
Autor: Ivam
Kt贸ry loctite
W dniu 2013-04-20 09:36, Kuczu pisze:
Pewnie dlatego ze przypomina szminke do ust

Przepraszam masz racj臋 mistrzu. Twoja racja jest najprawdziwsza, najs艂uszniejsza i najlepsza. Zawsze tak musi by膰.

W og贸le loctite to g艂upcy s膮, bo takie nikomu niepotrzebne g贸wno jak klej w sztyfcie robi膮. Pewnie jeszcze nie rozmawiali z Tob膮 i nie doszli do tak konstruktywnego wniosku, 偶e to bez sensu jest.

Niniejszym odszczekuj臋, 偶e polecam klej w sztyfcie. Zbyt pedalski. M贸j ju偶 wyrzuci艂em do 艣mieci, bo Kuczu m贸wi, 偶e w p艂ynie lepszy.

Data: 2013-04-20 12:56:27
Autor: Kuczu
Kt贸ry loctite
W dniu 2013-04-20 11:33, Ivam pisze:
[...]