Kt贸ry system platniczy jest pewny

Data: 2012-05-25 23:52:46
Autor: Marek
Kt贸ry system platniczy jest pewny
Ostatnio znajomy handluj膮cy na ebay zapytal mnie jaki system p艂atniczy dost臋pny dla klient贸w z poza Polski (glownie USA) jest bezpieczny dla sprzedawcy z Polski. Du偶o si臋 m贸wi o tym jak paypal blokuje 艣rodki na 180 dni (je艣li kwota srodkow zgromadzonych na koncie paypal jest na tyle wysoka ze staje si臋 k膮skiem dla paypal) i nie mo偶na nic z tym zrobi膰. Czy jest jaki艣 system p艂atno艣ci (kart platniczych?) kt贸ry nie odbywa sie poprzez wirtualne konta po艣rednika (jak paypal) ale 艣rodki l膮duj膮 od razu na koncie bankowym sprzedawcy jako uznanie? Podobnie jak blokada przy zakupie karta jest od razu, to czy takie uznanie te偶 mo偶e by膰 "online"?
Chodzi o to by maksymalnie zminimalizowa膰 ryzyko "widzimisia" po艣rednika p艂atno艣ci, kt贸ry mimo przekazania mu srodkow od kupuj膮cego nie przeka偶e je do sprzedawcy. Chodzi o taki poziom pewno艣ci jak przelewy mi臋dzy bankami (w Polsce). Pytanie oczywi艣cie nie dotyczy przelewow zagranicznych, chodzi o g艂贸wnie p艂atno艣ci karta przez internet lub alternatyw臋 dla paypal ale bez jego w/w wad.

--
Marek

Data: 2012-05-26 19:07:43
Autor: zlotowinfo
Kt贸ry system platniczy jest pewny
U偶ytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:almarsoft.4577102751789240931news.neostrada.pl...
[...]
potwierdzam paypal to najgorszy system, jak najdalej od niego
nie potrafi膮 zweryfikowa膰 kupuj膮cych i potem okradaj膮 sprzedawc贸w
(chyba 2 transakcje mo偶na wykona膰 kart膮 bez 偶adnych weryfikacji)
klienci te偶 cz臋sto canceluj膮 p艂atno艣ci

[...]
zawsze jest jaki艣 po艣rednik

[...]

polecam moneybookers

lub poprostu allegro i payu, nie s艂ysza艂em tam nigdy o cofaniu kasy
pewne kategorie maj膮 zablokowan膮 p艂atno艣膰 kart膮
musia艂o si臋 co艣 dzia膰, ale chyba brali to na siebie

mo偶e co艣 alternatywnego polec臋, ale podaj
do czego chcesz to u偶ywa膰
jaki rodzaj umowy dla tych transakcji
na firm臋, czy prywatnie
ile razy, jakie kwoty

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-05-27 13:13:36
Autor: Jakub Jewu艂a
> [...]
nie potrafi膮 zweryfikowa膰 kupuj膮cych i potem okradaj膮 sprzedawc贸w
(chyba 2 transakcje mo偶na wykona膰 kart膮 bez 偶adnych weryfikacji)

Bzdury.

Nie ma zadnej alternatywy dla PayPal jesli powaznie handlujesz na swiat.

Jak chcesz nie uzywac PP to rownie dobrze mozesz przyjmowac tylko przelewy.
Zycze sukcesow ;) Nikt Cie nie oszuka bo nikt u Ciebie nic nie kupi :)

klienci te偶 cz臋sto canceluj膮 p艂atno艣ci

A to co za operacja? Jakas nowosc? ;) Uzywam PP od lat i nie spotkalem sie :)

PayPal to tylko sposob transferu kasy. Jak trafisz na oszusta to bedzie
probowal Cie przewalic niezaleznie od tego jakim kanalem zaplaci.

Otrzymuje sporo platnosci przez PP i nie widze zadnej alternatywy.

Data: 2012-05-27 13:15:03
Autor: Jakub Jewu艂a
Kt贸ry system platniczy jest pewny
Ostatnio znajomy handluj膮cy na ebay zapytal mnie jaki system p艂atniczy dost臋pny dla klient贸w z poza Polski (glownie USA)

PayPal. O czymkolwiek innym mozesz zapomniec.

bezpieczny dla sprzedawcy z Polski. Du偶o si臋 m贸wi o tym jak paypal blokuje 艣rodki na 180 dni (je艣li kwota srodkow zgromadzonych na koncie paypal jest na tyle wysoka ze staje si臋 k膮skiem dla paypal) i

Ja slyszalem, ze w Wisle mozna rekina zlowic ;)

Data: 2012-05-28 00:12:50
Autor: Marek
On Sun, 27 May 2012 13:15:03 +0200, Jakub Jewu艂a<biuro@skanowanie.com.pl> wrote:
PayPal. O czymkolwiek innym mozesz zapomniec.

Jaka najwi臋ksza kwot臋 mia艂e艣 na paypalu zanim nie wydales polecenia przelewu na swoje konto?
Bo rozumiem ze by艂o to wi臋cej ni偶 10k$ i nie by艂o problemu z przelewem na swoje konto?

A Jest jaki艣 system do p艂atno艣ci karta mo偶liwy do integracji ze Polskim sklepem internetowym (polskim sprzedawc膮) 偶eby Amerykanin m贸g艂 zap艂aci膰 swoj膮 karta? Pomijaj膮c g艂贸wny w膮tek, skoro kart臋 kupujacego mo偶na obci膮偶y膰 online, to dlaczego nie mo偶na zrobi膰 operacji odwrotnej: uznania na koncie sprzedawcy? Czemu polcard i inni  p艂atno艣ci z terminala przelewaj膮 przelewem zbiorczym raz na dob臋. p艂atno艣膰 na koncie sprzedawcy powinna by膰 natychmiast po dokonaniu transakcji w terminalu.
 Brak natychmiastowych p艂atno艣ci (w skali mi臋dzybankowej) w 21 wieku uwa偶am za 偶enuj膮ce.

--
Marek

Data: 2012-05-28 06:51:53
Autor: Jakub Jewu艂a
> [...]

Bo rozumiem ze by艂o to wi臋cej ni偶 10k$ i nie by艂o problemu z przelewem na swoje konto?

Max okolo 9tys USD. Zazwyczaj wyplacam po okolo 10.tys zl,
chyba ze mam zamiar za cos zaplacic to gromadze wiecej srodkow.

A Jest jaki艣 system do p艂atno艣ci karta mo偶liwy do integracji ze Polskim sklepem internetowym (polskim sprzedawc膮) 偶eby Amerykanin m贸g艂 zap艂aci膰 swoj膮 karta?

Moze przelew papierowy do Banku Spoldzielczego w Malkinii?
Idzie amerykanin do marmurka, wypelnia druk, staje w kolejce etc...

Zapominasz o jednym - 100% sukcesu to wygoda kupujacego.
Jesli nie zaplace PP to nie place wcale.

Ja nawet w krajowych sklepach jak jest PP to tak place bo
mi najwygodniej - podaje tylko haslo i raz klikam myszka.

Kt贸ry system platniczy jest pewny