Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?

Data: 2014-11-20 11:08:28
Autor: Jankol
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo, oczywi艣cie
zgodnie z PoRD ?
a) jazda w prawo,
b) jazda na wprost,
c) jazda w lewo,
d) zawracanie.
Rondo klasyczne, dwa pasy ruchu oznaczone,
oznakowanie typowe, czyli C-12 i A-7.
Przeci臋cie pod k膮tem prostym dw贸ch dr贸g,
po dwa pasy oznaczone w ka偶d膮 stron臋.
W miejscu przeci臋cia dr贸g jest rondo.

Prawidlowy przejazd by膰 mo偶e zostanie nagrodzony przez
misiaczk贸w :))

Data: 2014-11-20 11:33:12
Autor: Shrek
On 2014-11-20 11:08, Jankol wrote:
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo, oczywi艣cie
zgodnie z PoRD ?

a) jazda w prawo,

Prawym

b) jazda na wprost,

Dowolnym (z zastrze偶eniem co pan robi艂 na lewym, skoro prawy by艂 wolny)

c) jazda w lewo,

lewym

d) zawracanie.

Lewym

Data: 2014-11-20 13:10:42
Autor: Trybun
W dniu 2014-11-20 o 11:33, Shrek pisze:

b) jazda na wprost,

Dowolnym (z zastrze偶eniem co pan robi艂 na lewym, skoro prawy by艂 wolny)

S膮 ronda na kt贸rych pasy ruchu s膮 przedzielone liniami ci膮g艂ymi.

Data: 2014-11-20 13:30:52
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Thu, 20 Nov 2014 13:10:42 +0100, Trybun
S膮 ronda na kt贸rych pasy ruchu s膮 przedzielone liniami ci膮g艂ymi.

W Krakowie g艂贸wnie, w mie艣cie Ojca Rondoprostowaczy.

Widzia艂e艣 kiedy艣 taki cyrk na "kwadratowych" skrzy偶owaniach, 偶eby na lewym
pasie przeznaczonym do jazdy na wprost by艂a wyp臋dzlowana linia ci膮g艂a
uniemo偶liwiaj膮ca zjazd ze skrzy偶owania? Nie? Dziwne. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-20 15:24:05
Autor: abn140
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

U縴tkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa w wiadomo禼i news:2i5yhh8j85vl$.dlgmyjk.org...
Thu, 20 Nov 2014 13:10:42 +0100, Trybun

S ronda na kt髍ych pasy ruchu s przedzielone
liniami ci眊硑mi.

Ojca Rondoprostowaczy.
?
mam prawo nie wiedziec - stary juz jestem.
i ogolnie
rondoprostowacz ? co to?

Data: 2014-11-20 18:18:17
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Thu, 20 Nov 2014 15:24:05 +0100, abn140
mam prawo nie wiedziec - stary juz jestem. i ogolnie

Sz.P. Marek Dworak, dyrektor Ma艂opolskiego O艣rodka Ruchu Drogowego.

rondoprostowacz ? co to?

To kierowca twierdzacy, 偶e jakby rozci膮膰 rondo i "rozwin膮膰" czy tam w艂膮艣nie
"wyprostowa膰" to b臋dzie z tego jezdnia jednokierunkowa z odnogami tylko po
prawej -- dlatego ZAWSZE tam wyst臋puje skr臋t w prawo. W zwi膮zku z tym ten
skr臋t (zjazd) mo偶na realizowa膰 tylko z prawego pasa. Dlatego te偶 trzeba to
zawsze sygnalizowa膰 kierunkowskazem w prawo (trzeba, ale nie dlatego 偶e to
skr臋t w prawo). Ale ju偶 jako艣 wjazdu na skrzy偶owanie (cho膰 manewr wygl膮da
identycznie jak zjazd) nie sygnalizuj膮 prawym kierunkowskazem (bo co艣tam
jaki艣 niezrozumia艂y be艂kot). Do tego taki kierowca twierdzi, 偶e mo偶na si臋
po skrzy偶owaniu kr臋ci膰 w k贸艂ko, bo nie ma przepisu tego ZABRANIAJ膭CEGO. To tak w telegraficznym skr贸cie. ;)

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-25 10:45:07
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

po skrzy縪waniu kr阠i w k蟪ko, bo nie ma przepisu tego ZABRANIAJEGO.

a jest?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-11-25 11:13:58
Autor: Micha艂G
Myjk pisze:
  kierowca twierdzi, 偶e mo偶na si臋
po skrzy偶owaniu kr臋ci膰 w k贸艂ko, bo nie ma przepisu tego ZABRANIAJ膭CEGO.

qqq... a nie mo偶na? Kilka razy mi sie zdarzy艂o, 偶e przegapi艂em zjazd....

Data: 2014-11-20 13:55:19
Autor: Shrek
On 2014-11-20 13:10, Trybun wrote:
W dniu 2014-11-20 o 11:33, Shrek pisze:

b) jazda na wprost,

Dowolnym (z zastrze偶eniem co pan robi艂 na lewym, skoro prawy by艂 wolny)

S膮 ronda na kt贸rych pasy ruchu s膮 przedzielone liniami ci膮g艂ymi.

S膮 i takie na kt贸rych jest zakaz skr臋tu w lewo. Przedpisca wyra藕nie napisa艂, ze chodzi mu o najbardziej typowe dwupasmowe.

Shrek

Data: 2014-11-20 23:26:05
Autor: Tom N

On 2014-11-20 13:10, Trybun wrote:
W dniu 2014-11-20 o 11:33, Shrek pisze:
b) jazda na wprost,
Dowolnym (z zastrze縠niem co pan robi na lewym, skoro prawy by wolny)
S ronda na kt髍ych pasy ruchu s przedzielone liniami ci眊硑mi.

S i takie na kt髍ych jest zakaz skr阾u w lewo. Przedpisca wyra糿ie napisa, ze chodzi mu o najbardziej typowe dwupasmowe.

Co to jest rondo dwupasmowe? Mo縠 chodzi硂 o dwa pasy ruchu w jednym kierunku? Takie np. Rondo Konstytucji 3 Maja w G硂gowie spe硁ia Twoje warunki "typowego dwupasmowego"? Bo przedpi禼a pyta o wje縟縜nie na "rondo" z dw骳h pas體, co Ty szybciutko przerobi砮 na ilo禼 pas體 na "rondzie", a nast阷nie na "typowe rondo"
No to masz "typowe rondo"
<https://maps.google.pl/maps?q=g%C5%82og%C3%B3w+&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.661309,16.084499&spn=0.000013,0.009677&sll=51.716068,16.093405&sspn=2.229151,4.954834&hnear=G%C5%82og%C3%B3w,+g%C5%82ogowski,+Wojew%C3%B3dztwo+dolno%C5%9Bl%C4%85skie&t=m&z=17&layer=c&cbll=51.661367,16.084601&panoid=R55nTU4CztRAqtBuskSeMQ&cbp=12,37.24,,0,-0.1>

Migaj tam kierunkowskazami, albo zajmij "odpowiedni" pas do woli...

--
'Tom N'

Data: 2014-11-21 00:10:52
Autor: yabba
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
U縴tkownik "Tom N" <12.141120@57.232605.invalid> napisa w wiadomo禼i news:141120.232605.pms.3250.83int.dyndns.org.invalid.141120.invalid...

On 2014-11-20 13:10, Trybun wrote:
[...]

Albo to:

https://www.google.pl/maps/@51.6166255,15.3142888,3a,75y,17.85h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sn9C2paiQZ0gKXNZi4vDjhA!2e0?hl=pl

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-11-21 06:33:18
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-20 23:26,  (Tom N) wrote:

[...]

Widz, 縠 cienko u ciebie z argumentami, skoro musisz szuka nie禼is硂禼i w za硂縠niach.

EOT.

Shrek

Data: 2014-11-21 09:10:18
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 06:33:18 +0100, Shrek
Widz臋, 偶e cienko u ciebie z argumentami, skoro musisz szuka膰 nie艣cis艂o艣ci w za艂o偶eniach.

Albo co gorsza, pasztet贸w drogowych.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 16:00:39
Autor: Tom N
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-20 23:26,  (Tom N) wrote:
[...]
Widz, 縠 cienko u ciebie z argumentami, skoro musisz szuka nie禼is硂禼i w za硂縠niach.

A wystarczy硂, 縠by za硂縴 縠 ka縟e rondo jest inne i na ka縟ym inaczej trzeba sygnalizowa, zamiast pisa farmazony "typowe"...

EOT.

Ignored

Shrek

Z ka縟ym swoim postem coraz bardziej przypominasz tego typa od w昕a ogrodowego i poloneza roy...

--
'Tom N'

Data: 2014-11-21 18:01:49
Autor: Czes砤w Wi秐iak
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Z ka縟ym swoim postem coraz bardziej przypominasz tego typa od w昕a
ogrodowego i poloneza roy...

 Nie zartuj, to on ?:)

Data: 2014-11-20 12:39:47
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Thu, 20 Nov 2014 11:08:28 +0100, Jankol
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo, oczywi艣cie
zgodnie z PoRD ?
a) jazda w prawo,

Tylko prawym.

b) jazda na wprost,

Dowolnym.

c) jazda w lewo,

Tylko lewym.

d) zawracanie.

Tylko lewym.

Prawidlowy przejazd by膰 mo偶e zostanie nagrodzony przez misiaczk贸w :))

Tutaj wietrz臋 jedynie atak rondoprostowaczy. ;))

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-20 12:44:31
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Thu, 20 Nov 2014 11:08:28 +0100, Jankol
Kt髍ym pasem wjecha na rondo, oczywi禼ie
zgodnie z PoRD ?
a) jazda w prawo,

Tylko prawym.

b) jazda na wprost,

Dowolnym.

c) jazda w lewo,

Tylko lewym.

d) zawracanie.

Tylko lewym.

Prawidlowy przejazd by mo縠 zostanie nagrodzony przez misiaczk體 :))

Tutaj wietrz jedynie atak rondoprostowaczy. ;))

a teraz poprosz o podstaw prawn do odpowiedzi

Data: 2014-11-20 15:56:25
Autor: Jankol
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

U縴tkownik "masti" <gone@to.hell> napisa w wiadomo禼i news:m4knnf$5ks$1dont-email.me...
Myjk wrote:

[...]

Podstawa prawna : art. 22, ust. 2 PoRD.
2. Kieruj眂y pojazdem jest obowi眤any zbli縴 si:
1) do prawej kraw阣zi jezdni - je縠li zamierza skr阠i w prawo;
2) do 秗odka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym
    do lewej jej kraw阣zi - je縠li zamierza skr阠i w lewo.

Data: 2014-11-20 15:30:51
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

Myjk wrote:

[...]

je縠li nie ma oznaczenia kierunk體 pas體 to nic nie zabrania wjechania
dw骳h samochod蟪 r體nocze秐ie z dw骳h pas體.

Data: 2014-11-20 16:53:21
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-20 16:30, masti wrote:

[...]

Ryzykowna teza;) Czego nie rozumiesz w zbli縴 si do 秗odka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowymdo lewej jej kraw阣zi?

Shrek.

Data: 2014-11-20 16:02:57
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-20 15:56, Jankol wrote:

[...]

Przecie ju by硂 w s眘iednim w眛ku. Zaraz si dowiesz, 縠 "na rondzie nie da si skr阠ic w lewo ani zawr骳i"

Shrek.

Data: 2014-11-20 16:31:16
Autor: Czes砤w Wi秐iak
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
[...]

By硂, ale ty dalej tego nie zrozumia砮s i chyba juz nie zrozumiesz :)

Data: 2014-11-20 16:50:55
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-20 16:31, Czes砤w Wi秐iak wrote:
[...]

EOT - ju raz by硂, ale dalej musisz szczeka?

Shrek.

Data: 2014-11-20 17:10:29
Autor: Czes砤w Wi秐iak
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Przecie ju by硂 w s眘iednim w眛ku. Zaraz si dowiesz, 縠 "na rondzie
nie da si skr阠ic w lewo ani zawr骳i"

By硂, ale ty dalej tego nie zrozumia砮s i chyba juz nie zrozumiesz :)

EOT - ju raz by硂, ale dalej musisz szczeka?

Zeby sie juz d硊zej nie kompromitowal. Jak ca砤 reszta tutaj nie robila z siebie kompletnych durni to posluchaj jak on szczeka i w 6 minucie i 30 sek:

http://moto.onet.pl/nadrogach/jak-jezdzic-po-rondzie-na-pewno-nie-tak/z9l0w

Moze to ty byles przy tym radiowozie ?:)

Data: 2014-11-20 17:25:49
Autor: JK
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
W dniu 2014-11-20 17:10, Czes砤w Wi秐iak pisze:
[...]

Zdaje si, 縠 czapka ci uciska.
Jeszcze raz przeczytaj temat w眛ku i przesta si kompromitowa.

JK

Data: 2014-11-20 17:43:02
Autor: Czes砤w Wi秐iak
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
[...]

ROTFL. To nie ja poruszylem ten temat w tym watku. Naucz sie czytac, wyzej masz cytat. Ale skoro tak cie to zabolalo to pewnie jestes jednym z tych co na rondzie skrecaja w lewo :)

przesta si kompromitowa

Nie uzywaj wyrazow ktorych, nie rozumiesz.

Data: 2014-11-20 18:20:12
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Thu, 20 Nov 2014 17:25:49 +0100, JK
Zdaje si臋, 偶e czapka ci臋 uciska.
Jeszcze raz przeczytaj temat w膮tku i przesta艅 si臋 kompromitowa膰.

To przecie偶 rondoprostowacz i w dodatku taki, co my艣li 偶e jak policja co艣
powie, to jest to 艣wi臋te i jest wyk艂adni膮 dla innych.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-20 19:10:10
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
To przecie偶 rondoprostowacz i w dodatku taki, co my艣li 偶e jak policja co艣
powie, to jest to 艣wi臋te i jest wyk艂adni膮 dla innych.

Widze, ze masz niezly bol dupy, zreszta jak cala reszta znawcuf :)
Chcialbym zobaczyc jakbys tam przedstawial swoje racje. Pewnie jak tu.
Bylby niezly ubaw po pachy :)

Data: 2014-11-20 20:01:18
Autor: Shrek
On 2014-11-20 19:10, Czes艂aw Wi艣niak wrote:
[...]

Misiu - nie wiem po jak膮 choler臋, 偶e艣 jeszcze raz wrzuca艂 ten film w odniesieniu do mnie, ale moje stanowisko by艂o jasno wyt艂umaczone w tamtym w膮tku. Autobus nie ma prawa je偶dzi膰 dooko艂a po zewn臋trznym, ale nic to nie zmienia w kwestii winy, kt贸ra jest po stornie pani prowadz膮cej konwersacj臋. W zwi膮zku z czym nikt rozs膮dny nie przedstawia艂by tak swoich racji, tylko przyj膮艂by mandat za spowodowanie kolizji bo to jest bezdyskusyjne.

A jak mu to do satysfakcji potrzebne to u艣wiadomi艂by policjanta, 偶e w lewo skr臋ca si臋 z lewego pasa i w ramach "sprawiedliwo艣ci" m贸g艂by zasugerowa膰 r贸wnie偶 mandat dla kierownika autobusu - jest to zupe艂nie osobny temat ni偶 sama kolizja i jej sprawstwo.

Shrek.

Data: 2014-11-20 19:27:18
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Shrek wrote:

tamtym w眛ku. Autobus nie ma prawa je縟zi dooko砤 po zewn阾rznym,

ale to jest tylko Twoje widzimisi niepodparte 縜dnymi przepisami.

Data: 2014-11-20 20:39:39
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-20 20:27, masti wrote:
Shrek wrote:

[...]

i jak z tego wynika zkaz jazdy w k蟪ko?

Data: 2014-11-20 22:23:33
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-20 20:27, masti wrote:
Shrek wrote:

[...]

Jezzzu, znowu? A kiedy ja twierdzi砮m, 縠 nie wolno?

Shrek.

Data: 2014-11-20 21:26:40
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

"Autobus nie ma prawa je縟zi dooko砤 po zewn阾rznym" From: Shrek <1@wp.pl>
Date: Thu, 20 Nov 2014 20:01:18 +0100

:)

From: Shrek <1@wp.pl>
Date: Thu, 20 Nov 2014 20:01:18 +0100

Nie ma prawa je糳zi dooko砤 po _zewn阾rznym_. Istotne podkre秎i砮m.

Cho jak ju kto zauwa縴 gabarytom wolno wi阠ej - wi阠 po mniejszych rzeczywi禼ie wolno mu po zewn阾rznym. Chocia nie mam pomys硊 po co kierowca autobusu mia砨y robi rundki dooko砤 ronda, wi阠 problem z D4 wzi阾y;)

Shrek

From: Shrek <1@wp.pl>
Date: Thu, 20 Nov 2014 20:01:18 +0100

Nie ma prawa je糳zi dooko砤 po _zewn阾rznym_. Istotne podkre秎i砮m.

 i jak z tego wynika zkaz jazdy w k蟪ko po zewn阾rznym?

Data: 2014-11-21 06:35:00
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

From: Shrek <1@wp.pl>
Date: Thu, 20 Nov 2014 20:01:18 +0100

Nie ma prawa je糳zi dooko砤 po _zewn阾rznym_. Istotne podkre秎i砮m.

  i jak z tego wynika zkaz jazdy w k蟪ko po zewn阾rznym?

????

Shrek.

Data: 2014-11-21 09:11:59
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

From: Shrek <1@wp.pl>
Date: Thu, 20 Nov 2014 20:01:18 +0100

Nie ma prawa je糳zi dooko砤 po _zewn阾rznym_. Istotne podkre秎i砮m.

  i jak z tego wynika zkaz jazdy w k蟪ko po zewn阾rznym?

????

czego w tym prostym pytaniu nie rozumiesz?
Poda砮 swoje zdanie wi阠 prosz Ci o jego uzasadnienie

Data: 2014-11-21 10:17:21
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 09:11:59 +0000 (UTC), masti
Poda艂e艣 swoje zdanie wi臋c prosz臋 Ci臋 o jego uzasadnienie

No tak, chwila nieuwagi i troll go teraz zje. :>
Czujnym czeba by膰, Shrek, czujnym! ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 09:21:19
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 09:11:59 +0000 (UTC), masti
Poda砮 swoje zdanie wi阠 prosz Ci o jego uzasadnienie

No tak, chwila nieuwagi i troll go teraz zje. :>
Czujnym czeba by, Shrek, czujnym! ;)

a mo縠 podasz ten przepis za niego? Czy tez b阣ziesz ucieka od
odpowiedzi?

Data: 2014-11-21 10:24:35
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 09:21:19 +0000 (UTC), masti
a mo偶e podasz ten przepis za niego? Czy tez b臋dziesz ucieka艂 od odpowiedzi?

Mo偶e poka偶esz najpierw gdzie twierdzi艂em, 偶e jest jaki艣 przepis
ZABRANIAJ膭CY robi膰 g艂upoty? Jak sobie naprawisz logiczne myslenie, to wr贸膰.
Tylko przypominam, nie pi艂uj z膮bk贸w -- w nich nie ma problemu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 09:37:50
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 09:21:19 +0000 (UTC), masti
a mo縠 podasz ten przepis za niego? Czy tez b阣ziesz ucieka od odpowiedzi?

Mo縠 poka縠sz najpierw gdzie twierdzi砮m, 縠 jest jaki przepis
ZABRANIAJY robi g硊poty?

czytanie ze zrozumieniem si k砤nia. Pytam Ci o wsparcie dla Shreka.

Data: 2014-11-21 10:47:10
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 09:37:50 +0000 (UTC), masti
czytanie ze zrozumieniem si臋 k艂ania. P
ytam Ci臋 o wsparcie dla Shreka.

Wsparcie dla Shreka jest z mojej strony duchowe. Da艂 si臋 z艂apa膰 trollowi w paszcz臋 i teraz marny jego los.

Informacja, po raz kolejny dla ciebie, nie ma przepisu zabraniaj膮cego
je藕dzi膰 jak idiota. S膮 przepisy reguluj膮ce jazd臋 po drogach, a jak ich nie
rozumiesz i wolisz szuka膰 przepis贸w kt贸rych nie ma, to po prostu sp艂ywaj.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 09:48:08
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 09:37:50 +0000 (UTC), masti
czytanie ze zrozumieniem si k砤nia. P
ytam Ci o wsparcie dla Shreka.

Wsparcie dla Shreka jest z mojej strony duchowe. Da si z砤pa trollowi w paszcz i teraz marny jego los.

Informacja, po raz kolejny dla ciebie, nie ma przepisu zabraniaj眂ego
je糳zi jak idiota. S przepisy reguluj眂e jazd po drogach, a jak ich nie
rozumiesz i wolisz szuka przepis體 kt髍ych nie ma, to po prostu sp硑waj.

czyli potwierdzasz, 縠 mog je糳zi wok蟪 ronda zgodnie z przepisami.
CBDO

Data: 2014-11-21 11:10:49
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 09:48:08 +0000 (UTC), masti
Informacja, po raz kolejny dla ciebie, nie ma przepisu zabraniaj膮cego
je藕dzi膰 jak idiota. S膮 przepisy reguluj膮ce jazd臋 po drogach, a jak ich nie
rozumiesz i wolisz szuka膰 przepis贸w kt贸rych nie ma, to po prostu sp艂ywaj.
czyli potwierdzasz, 偶e mog臋 je藕dzi膰 wok贸艂 ronda

Moje zdanie si臋 nie zmieni艂o, wiec czytaj dok艂adnie. Mo偶esz je藕dzi膰 jak
idiota, bo na idiot贸w przepisy prawa nie maj膮 wp艂ywu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 11:28:41
Autor: MichaelData庐
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Myjk wyduma艂(a) w news:1ngmatt01o49c$.dlgmyjk.org :

Mo偶esz je藕dzi膰 jak idiota, bo na idiot贸w przepisy prawa nie maj膮 wp艂ywu.

A czy "nieidiota" moze je藕dzi膰 po zewn臋trznym pasie na rondzie dokonuj膮c dw贸ch i wiecej okr膮偶e艅 czy tylko jednego i czy 艁AMIE jakie艣 przepisy PoRD?
--
Michael________鈩
______/) /\ | /\  "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you

Data: 2014-11-21 10:18:11
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-21 10:11, masti wrote:

[...]

Zapyta砮 konkretnie, jak z tego "縠 nie ma prawa jezdzi dooko砤 po zewn阾rzym" wynika, 縠 "zakaz jazdy  w k蟪ko po zewn阾rznym".  Wi阠 cienko z logik.

A uzasadnienie podawa砮m kilkukrotnie.

EOT. Nie zamierzam pisa w k蟪ko tego samego przepisu.

Shrek.

Data: 2014-11-21 09:20:53
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 10:11, masti wrote:

[...]

nie. Masz problem z logik. To pytanie odnosi si do zacytowanego wy縠j
twojego twierdzenia. Wi阠 wijesz si po prostu.

A uzasadnienie podawa砮m kilkukrotnie.

EOT. Nie zamierzam pisa w k蟪ko tego samego przepisu.

dla mnie te. Nie poda砮 bo go nie ma. Ale nie potrafisz przyzna, 縠
napisa砮 g硊pot.

Data: 2014-11-21 11:15:46
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 09:20:53 +0000 (UTC), masti
Wi臋c wijesz si臋 po prostu.

Ratuje swoje 偶ycie z paszczy trolla, to nic dziwnego 偶e si臋 wije. :D

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 11:13:45
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 09:20:53 +0000 (UTC), masti
Wi阠 wijesz si po prostu.

Ratuje swoje 縴cie z paszczy trolla, to nic dziwnego 縠 si wije. :D

u秏ieszki i pr骲y zmiany tematu pokazuj, 縠 sam trollujesz.

Data: 2014-11-21 18:07:30
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 11:13:45 +0000 (UTC), masti
u艣mieszki i pr贸by zmiany tematu pokazuj膮, 偶e sam trollujesz.

Co my jeste艣my w szkole na egzaminie 偶e nie mo偶na si臋 艣mia膰 z takiego
uczniaka jak ty co najprostszych przepis贸w o ruchu drogowym nie rozumie?
Kiedy w ko艅cu pojmiesz, 偶e nie dostaniesz przepisu na zakaz kr臋cenia si臋 po
skrzy偶owaniu jak debil, bo na idiot贸w przepis贸w nie przewidziano bo by
miejsca nie starczy艂o?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 09:53:58
Autor: MichaelData庐
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Shrek wyduma艂(a) w news:m4miu4$v6t$2node1.news.atman.pl :

Nie ma prawa je藕dzi膰 dooko艂a po _zewn臋trznym_. Istotne podkre艣li艂em.
  i jak z tego wynika zkaz jazdy w k贸艂ko po zewn臋trznym?
????

Nooo jaka jest podstawa prawna zakazu jazdy "w k贸艂ko" po zewnetrznym pasie?

Data: 2014-11-21 10:00:35
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 06:35:00 +0100, Shrek
  i jak z tego wynika zkaz jazdy w k贸艂ko po zewn臋trznym?
????

Betonarium. Masakra.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-20 21:29:18
Autor: Czes砤w Wi秐iak
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Przecie by硂:

[...]

Ale tam nikt w lewo nie skreca.

Data: 2014-11-20 21:16:04
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Thu, 20 Nov 2014 20:01:18 +0100, Shrek
 Autobus nie ma prawa je偶dzi膰 dooko艂a po zewn臋trznym, ale nic to nie zmienia w kwestii winy,

No! Akurat autobus, jako pojazd gabarytowy, to ma prawo do takich manewr贸w.
Tylko wcze艣niej musi si臋 upewni膰, czy nikogo w ten spos贸b nie staranuje (i
nie twierdze te偶, 偶e to on taranowa艂, a nie 偶e tamta mu si臋 wr膮ba艂a pod
ko艂a).

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-20 22:24:44
Autor: Shrek
On 2014-11-20 21:16, Myjk wrote:
Thu, 20 Nov 2014 20:01:18 +0100, Shrek

  Autobus nie ma prawa je偶dzi膰 dooko艂a po zewn臋trznym, ale
nic to nie zmienia w kwestii winy,

No! Akurat autobus, jako pojazd gabarytowy, to ma prawo do takich manewr贸w.

W sumie te偶 racja. Cho膰 na filmie z linka chyba nie do ko艅ca, bo to ronda to nie by艂o z kompaktowych.

Shrek.

Data: 2014-11-21 09:34:22
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Thu, 20 Nov 2014 22:24:44 +0100, Shrek
W sumie te偶 racja. Cho膰 na filmie z linka chyba nie do ko艅ca, bo to ronda to nie by艂o z kompaktowych.

Wszystko jedno. Z tego co pamietam panienka by艂a w dupie niezale偶nie od
wyczyn贸w autobusu -- bo autobus zewnetrznym raczej nie da艂by rady jej
wyprzedzi膰, chyba ze wi贸z艂 akurat wtedy kartofle.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 10:19:12
Autor: Shrek
On 2014-11-21 09:34, Myjk wrote:
[...]

No to偶 przecie偶 juz dwa razy w r贸偶nych w膮tkach napisa艂em, 偶e spowodowanie kolizji to jej wina.

Shrek

Data: 2014-11-21 10:22:35
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 10:19:12 +0100, Shrek
No to偶 przecie偶 juz dwa razy w r贸偶nych w膮tkach napisa艂em, 偶e spowodowanie kolizji to jej wina.

No to przeice偶 nie pisz臋, 偶e twierdzi艂e艣 inaczej. :P Zaznaczam, 偶e
niezale偶nie od tego jakie gabaryty mia艂o rondo, cia艂a da艂a ta panna, i 偶e
ten film og贸lnie z ty艂ka jest wzi臋ty.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 11:23:19
Autor: MichaelData庐
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Shrek wyduma艂(a) w news:m4ldpu$a2n$1node2.news.atman.pl :

[...]

Przecie偶 to w艂asnie "podpity" pasa偶er zasugerowa艂 na filmie :> ...i policjanci go wy艣miali :) Nie ma czego艣 takiego jak skr臋t w LEWO na rondzie. To ci膮gle (naoko艂o) ten sam pas ruchu, pomimo 偶e przecina zjazdy i wjazdy. W Polsce obowi膮zuje ruch PRAWOSTRONNY i w艂asnie z tego to wynika. No wiem, 偶e to trudne do poj臋cia...

Data: 2014-11-21 14:48:53
Autor: Shrek
On 2014-11-21 11:23, MichaelData庐 wrote:
[...]

A dowodem tego s膮 strza艂ki s sygnalizacja kierunkowa na rondach:P

To ci膮gle (naoko艂o) ten sam pas ruchu, pomimo 偶e przecina zjazdy i wjazdy

A jak masz drog臋 g艂贸wn膮 w lewo na zwyk艂ym skrzy偶owaniu to skr臋casz na skrzy偶owaniu, czy jedziesz prosto?

Shrek

Data: 2014-11-21 14:01:26
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 11:23, MichaelData wrote:
Shrek wyduma(a) w news:m4ldpu$a2n$1node2.news.atman.pl :

A jak mu to do satysfakcji potrzebne to u鷚iadomi鵥y policjanta, 齟 w
lewo skr鎐a si z lewego pasa i w ramach "sprawiedliwo鷆i" m骻鵥y
zasugerowa r體nie mandat dla kierownika autobusu - jest to zupe鵱ie
osobny temat ni sama kolizja i jej sprawstwo.

Przecie to w鵤snie "podpity" pasa齟r zasugerowa na filmie :> ...i policjanci go wy鷐iali :) Nie ma czego takiego jak skr鎡 w LEWO na rondzie.

A dowodem tego s strza鵮i s sygnalizacja kierunkowa na rondach:P

to ju nie jest normalne rondo z samymi znakami?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l鎘 gruntu! -Chyba wysoko鷆i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-11-21 15:48:41
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-21 15:01, masti wrote:

[...]

Kr髏ko - skoro przed rondem s strza鵮i p-8 to znaczy 齟 na rondzie mo齨a skr鎐a w lewo.

I teraz, s czy nie - to dalej jest to dalej jest rondo. Jak s to ustawiasz si na tym pasie co ci P-8 wskazuje, jak nie ma to na skrajnym lewym i skr鎐asz w lewo.

Wi鎐ej naprawd mi si nie chce wyja鷑ia, bo przepisy ci poda鵨m (chyba trzykrotnie), przyk鵤dy ci poda鵨m, a ty dalej b鎑ziesz wytacza sw骿 argument "na rondzie si nie skr鎐a". I co z tego, 齟 bywaj strza鵮i p-8, zakazy skr鎡u, sygnalizatory kierunkowe itd - dla ciebie to wszystko postawili dla ja, bo i tak da si tylko prosto i w prawo? Jak fakty ci nie pasuj to zachowujesz si jak dziecko, zamykasz oczy i powtarzasz swoje do upad鵨go?

Shrek.

Data: 2014-11-21 14:51:19
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 15:01, masti wrote:

Przecie to w砤snie "podpity" pasa縠r zasugerowa na filmie :> ...i policjanci go wy秏iali :) Nie ma czego takiego jak skr阾 w LEWO na rondzie.

A dowodem tego s strza砶i s sygnalizacja kierunkowa na rondach:P

to ju nie jest normalne rondo z samymi znakami?

Kr髏ko - skoro przed rondem s strza砶i p-8 to znaczy 縠 na rondzie mo縩a skr阠a w lewo.

mia硂 nie by zadnych znak體 poziomych poza pasami

Data: 2014-11-21 17:52:23
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 15:01, masti wrote:

[...]

Ja ci, ale ty upiardliwy jeste. Nie ma - wi阠 masz skr阠a w lewo z lewego pasa ja PoRD nakazuje.

Ty twierdzisz, 縠 na rondzie si nie da skr阠i w lewo - no wi阠 pokazuje ci, 縠 skoro istniej ronda ze strza砶ami P-8 w lewo, sygnalizatorami S3 w lewo i zakazami skretu w lewo - to znaczy 縠 da si na nich skr阠i w lewo, albo oznaczenia w ca砮j Polsce s do dupy.

I teraz napisze wolno i wyra糿ie - specjalnie dla ciebie - skoro jak s strza砶i przed rondem to skr阠amy w lewo, to jak ich nie ma to tak samo skr阠amy w lewo.

Jakby tego nie zrozumia - to na zwyk硑m skrzy縪waniu jest tak samo - s P-8, S-3 czy znaki nakazu czy nie - na jedno wychodzi, skr阾 w lewo to skr阾 w lewo - niezale縩ie ze strza砶i czy nie.

EOT.

Shrek.

Data: 2014-11-21 17:40:27
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 15:01, masti wrote:

[...]

i tak samo nic mi nie zabrania kr阠enia si w k蟪ko na zwyk硑m
skrzy縪waniu po dwarunkiem ustapienia pierwsze駍twa i braku zakazu
zawracania

Data: 2014-11-21 18:44:41
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-21 18:40, masti wrote:

[...]

Mo縠sz przypomnie z kt髍ego pasa masz to robi?

Shrek

Data: 2014-11-21 18:03:43
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 18:40, masti wrote:

[...]

to zale縴 od oznakowania.
Ale dzi阫uj, 縠 potwierdzasz, 縠 mog

Data: 2014-11-21 19:14:43
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-21 19:03, masti wrote:

Mo縠sz przypomnie z kt髍ego pasa masz to robi?

to zale縴 od oznakowania.

Konkretnie jak nie ma specjalnego oznakowania. Przecie jest w tytule w眛ku.

Ale dzi阫uj, 縠 potwierdzasz, 縠 mog

Jeszcze raz - nigdy nie zaprzecza砮m, 縠 mo縩a robi b眂zki dooko砤 ronda (jak kto ma tak ochot). Ino nie po wewn阾rznym.

Shrek.

Data: 2014-11-21 18:25:28
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Shrek wrote:

Jeszcze raz - nigdy nie zaprzecza砮m, 縠 mo縩a robi b眂zki dooko砤 ronda (jak kto ma tak ochot). Ino nie po wewn阾rznym.

a jaki przepis zakazuje robienia tego po wewn阾rznym?

Data: 2014-11-21 19:45:52
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-21 19:25, masti wrote:
Shrek wrote:

Jeszcze raz - nigdy nie zaprzecza砮m, 縠 mo縩a robi b眂zki dooko砤
ronda (jak kto ma tak ochot). Ino nie po wewn阾rznym.

a jaki przepis zakazuje robienia tego po wewn阾rznym?

No i ci si w ko馽u uda硂 - masz mnie;) Oczywi禼ie nie po zewn阾rznym.

Shrek.

Data: 2014-11-21 18:46:58
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 19:25, masti wrote:
Shrek wrote:

[...]

a jaki przepis zakazuje robienia tego po zewn阾rznym?

Data: 2014-11-21 19:51:32
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 19:25, masti wrote:
Shrek wrote:

[...]

Ten sam co na pocz眛ku w眛ku tego w眛ku, poprzedniego w眛ku i kilka post體 temu. Z tego co wiem wczoraj PoRD nie nowelizowano.

Mia砮m cie za rozs眃nego cz硂wieka, a teraz nie wiem czy trolujesz, czy nie rozumiesz s硂wa pisanego, 縠 co dwa posty pytasz o to samo, mimo 縠 kilkukrotnie dosta砮 odpowied. EOT.

Shrek.

Data: 2014-11-21 19:30:28
Autor: Tom N
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 19:03, masti wrote:

Mo縠sz przypomnie z kt髍ego pasa masz to robi?
[...]

Jeszcze raz - nigdy nie zaprzecza砮m, 縠 mo縩a robi b眂zki dooko砤 ronda (jak kto ma tak ochot). Ino nie po wewn阾rznym.

Czekaj, w lewo po wewn阾rznym, ale b眂zka po zewn阾rznym?

--
'Tom N'

Data: 2014-11-21 19:52:58
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On 2014-11-21 19:46, masti wrote:

> a jaki przepis zakazuje robienia tego po zewn阾rznym?

Ten sam co w okolicach pocz眛ku tego w眛ku, w poprzednim w眛ku i kilka post體 temu. Z tego co wiem dzisiaj PoRD nie nowelizowano.

Data: 2014-11-21 18:59:56
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 19:46, masti wrote:

 > a jaki przepis zakazuje robienia tego po zewn阾rznym?

Ten sam co w okolicach pocz眛ku tego w眛ku, w poprzednim w眛ku i kilka post體 temu. Z tego co wiem dzisiaj PoRD nie nowelizowano.

nie pytam o to co mam robi przed skrzy縪waniem tylko na nim.

Mia砮m cie za rozs眃nego cz硂wieka, a teraz nie wiem czy trolujesz, czy nie rozumiesz s硂wa pisanego, 縠 co dwa posty pytasz o to samo, mimo 縠 kilkukrotnie dosta砮 odpowied. EOT.

nie dosta砮m ani razu.

Data: 2014-11-21 20:58:01
Autor: Shrek
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 19:46, masti wrote:

> [...]

post體 temu. Z tego co wiem dzisiaj PoRD nie nowelizowano.

nie pytam o to co mam robi przed skrzy縪waniem tylko na nim.

A gdzie masz napisane, 縠 ten przepis ma zastosowanie tylko przed skrzy縪waniem, a na skrzy縪waniu ju nie? Uwa縜sz 縠 na zwyk硑m skrzy縪waniu, zjazd na lewy pas, a nast阷nie "manewr blondynki" czyli zjazd na prawy i skr阾 w lewo jest zgodny z PoRD?

EOT.

Data: 2014-11-21 20:07:58
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 19:46, masti wrote:

> [...]

A gdzie masz napisane, 縠 ten przepis ma zastosowanie tylko przed skrzy縪waniem, a na skrzy縪waniu ju nie?

poniewa nie umiesz si wys硂wi zrobi to za Ciebie cytuj眂 odpowiedni
artyku PoRD

Art.22
2. Kieruj眂y pojazdem jest obowi眤any zbli縴 si:
1) do prawej kraw阣zi jezdni - je縠li zamierza skr阠i w prawo;
2) do 秗odka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym do lewej jej
kraw阣zi - je縠li zamierza skr阠i w lewo. Jad prosto. Do czego mam si zbli縴?

Uwa縜sz 縠 na zwyk硑m skrzy縪waniu, zjazd na lewy pas, a nast阷nie "manewr blondynki" czyli zjazd na prawy i skr阾 w lewo jest zgodny z PoRD?

jaki skr阾 w lewo? wje縟縜m na pas ruchu i nim jad. Nie przecinam
縜dnych kierunk體 ruchu. Na zwyk硑ch rondach jest on nawet wyznaczony
pasami. wobec tego zje縟縜j眂 z ronda musisz zmieni pas ruchu. Czyli
musisz w潮czy kierunkowskaz. Art. 22
4. Kieruj眂y pojazdem, zmieniaj眂 zajmowany pas ruchu, jest obowi眤any
 ust眕i pierwsze駍twa pojazdowi jad眂emu po pasie ruchu, na kt髍y
zamierza wjecha, oraz pojazdowi wje縟縜j眂emu na ten pas z prawej
strony. 5. Kieruj眂y pojazdem jest obowi眤any zawczasu i wyra糿ie
sygnalizowa zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz
zaprzesta sygnalizowania niezw硂cznie po wykonaniu manewru.

a teraz poprosz o przepis, kt髍y zwalnia Ci z sygnalizowania zmiany
pasa ruchu przy zje糳zie ze skrzy縪wania.

Zjed z tego ronda bez zmiany pasa ruchu przy wyje糳zie.
<http://www.funduszestrukturalne.gov.pl/NR/rdonlyres/7C5E4441-4984-46AD-8F6F-EE4E07C5B7AB/43061/RondoBitwyLegnickiej1241r.jpg>

Data: 2014-11-22 00:37:09
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 20:07:58 +0000 (UTC), masti
poniewa偶 nie umiesz si臋 wys艂owi膰 zrobi臋 to za Ciebie cytuj膮c odpowiedni artyku艂 PoRD

O matko, po艂kn膮艂e艣 Shreka. Shrek!?

Art.22
2. Kieruj膮cy pojazdem jest obowi膮zany zbli偶y膰 si臋:
1) do prawej kraw臋dzi jezdni - je偶eli zamierza skr臋ci膰 w prawo;
2) do 艣rodka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym do lewej jej
kraw臋dzi - je偶eli zamierza skr臋ci膰 w lewo.

Ameryki nie odkry艂e艣, panie.

Jad臋 prosto. Do czego mam si臋 zbli偶y膰?

O drog臋 pytasz? Jedziesz przez skrzy偶owanie prosto, to z ww. wynika, 偶e nie
musisz si臋 do niczego zbli偶a膰. Mo偶esz wykorzysta膰 dowolny pas.
Zastanawiaj膮ce jest jak ty si臋 cz艂owieku poruszasz w og贸le samochodem
zadaj膮c takie pytania.

A tak, wiem. Gdy wjedziesz na skrzy偶owanie przenosisz si臋 w czasie i
przestrzeni i widzisz tam niesko艅czon膮 jezdni臋 jednokierunkow膮. Taka
skosmiczna czarna jezdnia jednokierunkowa. Dobra, przecinaj, rozwijaj,
prostuj i poje藕dzij wtedy w k贸艂ko swoj膮 niesko艅czonej d艂ugo艣ci jezdni膮
jednokierunkow膮 z wysp膮 kt贸r膮 musisz okr膮偶y膰 zgodnie ze znakiem C-12.

Alternatywnie mo偶e obud藕 si臋 w ko艅cu z tego koszmaru -- to nie jest
niesko艅czonej d艂ugo艣ci jezdnia jednokierunkowa z dojazdami, tylko jezdnia
powsta艂a w wyniku SKRZY呕OWANIA dw贸ch lub wi臋cej dr贸g z wysp膮 na 艣rodku, a
wi臋c jest to obszar skrzy偶owania -- tak, przypomnij (albo przeczytaj) sobie
co to jest skrzy偶owanie wg definicji PORD, oraz co to obszar skrzy偶owania
wg. tego co napisane tudzie偶 narysowane w za艂膮cznikach. Ale wiem, 偶e tego
nie zrobisz. Nie zrobi艂e艣 kiedy艣, nie zrobisz i teraz.
jaki skr臋t w lewo? wje偶d偶am na pas ruchu i nim jad臋.

No, prawie jak jask贸艂ka co robi k贸艂ka.

Nie przecinam 偶adnych kierunk贸w ruchu.

Przecinasz inne kierunki, bo jeste艣 w tym momencie na SKRZY呕OWANIU. Ale 偶e
masz klapy na oczach i jeszcze ci je krew zalewa, to w 偶yciu nie zauwa偶ysz,
偶e poruszasz si臋 po SKRZY呕OWANIU a nie, jak twierdzisz, po jakiej艣 jezdni
jednokierunkowej i zestawie skrzy偶owa艅.

Na zwyk艂ych rondach jest on nawet wyznaczony pasami.

Doucz si臋. Nie na "zwyk艂ch rondach" tylko na skrzy偶owaniach, "kwadratowych"
te偶, w razie "niepewno艣ci co do przebiegu pas贸w ruchu" obszar skrzy偶owania
jest oznaczany pasami prowadz膮cymi. Jest o tym w przepisach szczeg贸艂owych,
kt贸rych zapewne w 偶yciu nawet nie widzia艂e艣, o czytaniu nie wspominaj膮c. :P

W odr贸偶nieniu od skrzy偶owa艅 "kwadratowych" na okr臋偶nych ZAWSZE
uprzywilejowane s膮 pojazdy znajdujacy si臋 *na* *skrzy偶owaniu*, a nie
konkretna DROGA. Dlatego obszar na skrzy偶owaniu wyznacza si臋 pasami dla
pojazd贸w uprzywilejowanych na tym skrzy偶owaniu. Ale nie spodziewam si臋, aby
jaki艣 zadeklarowany rondoprostowacz z pran膮 przez tyle lat m贸zgownic膮 to
poj膮艂, bo przy tym trzeba jednak pomy艣le膰 chwil臋. :P

wobec tego zje偶d偶aj膮c z ronda musisz zmieni膰 pas ruchu. Czyli musisz w艂膮czy膰 kierunkowskaz.

Policz ile pas贸w zmieniasz przeje偶d偶aj膮c z Fieldorfa w Zamienieck膮, gdy
przecinasz Ostrobramsk膮, kt贸ra ze wzgl臋du na wspomniane wcze艣niej  gabaryty
ma wyznaczone pasy dla kierunku uprzywilejowanego, tj. z pierwsze艅stwem w
stosunku do drugiej drogi tworz膮cej skrzy偶owanie:

https://goo.gl/maps/SKMBH

Wg Twojej super "teorii" naliczy膰 mo偶na tych zmian w porywach dziesi臋膰. A
ty i tak nadal b臋dziesz twierdzi膰, 偶e przecinajac jeden pas przy zje藕dzie
ze skrzy偶owania okr臋偶nego, b臋dziesz *zmienia膰* jaki艣 pas. Bo jeste艣
rondoprostowaczem. :P

Art. 22
4. Kieruj膮cy pojazdem, zmieniaj膮c zajmowany pas ruchu, jest obowi膮zany
 ust膮pi膰 pierwsze艅stwa pojazdowi jad膮cemu po pasie ruchu, na kt贸ry
zamierza wjecha膰, oraz pojazdowi wje偶d偶aj膮cemu na ten pas z prawej
strony. 5. Kieruj膮cy pojazdem jest obowi膮zany zawczasu i wyra藕nie
sygnalizowa膰 zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz
zaprzesta膰 sygnalizowania niezw艂ocznie po wykonaniu manewru.

To pochwal si臋 ile razy i kt贸ry kierunkowskaz w艂膮czasz "zmieniaj膮c" pasy w
przyk艂adzie z Fieldorfa x Zameiniecka x Ostrobramska? :> Czy zechcesz mo偶e
przy okazji pokr臋ci膰 si臋 po tym skrzy偶owaniu w k贸艂ko? No nie, na
kwadratowym pewnie nie da si臋 kr臋ci膰 w k贸艂ko...

a teraz poprosz臋 o przepis, kt贸ry zwalnia Ci臋 z sygnalizowania zmiany
pasa ruchu przy zje藕dzie ze skrzy偶owania.

Tam zabrania, tu zwalnia... kiedy ty si臋 w ko艅cu nauczysz.

Zjed藕 z tego ronda bez zmiany pasa ruchu przy wyje藕dzie.
<http://www.funduszestrukturalne.gov.pl/NR/rdonlyres/7C5E4441-4984-46AD-8F6F-EE4E07C5B7AB/43061/RondoBitwyLegnickiej1241r.jpg>

Musisz znowu przywo艂ywa膰 potworki tworzone przez podobnych sobie
rondoprostowaczy z wypran膮 m贸zgownic膮, kt贸re s膮 kropl膮 w setkach jak i nie
tysi膮cach poprawnie wykonanych skrzy偶owa艅? Ciekawe czy jak na autostradzie
by postawili ograniczenie do 20/h na odcinku 30 km to te偶 by艣 si臋 tym
podpiera艂 jako rozwi膮zaniem logicznym dla wyja艣nienia braku innych
ogranicze艅 pr臋dko艣ci. Pewnie nie, bo akurat by ci nie pasowa艂o, co?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-22 00:10:03
Autor: Axel
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-21 19:59, masti wrote:

[...]

No brawo, w砤秐ie potwierdzi砮 to, co pisa砮m wcze秐iej - nie mo縠sz w takim razie  zjecha na rondzie  na prawy pas, 縠by przygotowa si do zjazdu. Jedyny spos骲, to zjecha z ronda zaje縟縜j眂 drog jad眂ym prawym pasem.

--
Axel

Data: 2014-11-21 19:38:38
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 19:14:43 +0100, Shrek
Ino nie po wewn臋trznym.

No i Ci臋 zjedli. :D

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 19:46:30
Autor: Shrek
On 2014-11-21 19:38, Myjk wrote:
Fri, 21 Nov 2014 19:14:43 +0100, Shrek

Ino nie po wewn臋trznym.

No i Ci臋 zjedli. :D

No;)

Shrek.

Data: 2014-11-21 19:54:58
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 19:46:30 +0100, Shrek
Ino nie po wewn臋trznym.
No i Ci臋 zjedli. :D
No;)

Masz jeszcze szans臋 stan膮膰 im w poprzek w gardle. ;)

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 19:56:18
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 19:54:58 +0100, Myjk
Masz jeszcze szans臋 stan膮膰 im w poprzek w gardle. ;)

U, ju偶 prze艂kn臋li. :)

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 20:35:41
Autor: mk4
On 2014-11-21 19:56, Myjk wrote:
Fri, 21 Nov 2014 19:54:58 +0100, Myjk

Masz jeszcze szans臋 stan膮膰 im w poprzek w gardle. ;)

U, ju偶 prze艂kn臋li. :)

Chyba nie chcecie tego ciagnac dalej w glab przewodu pokarmowego? ;)

--
mk4

Data: 2014-11-21 20:58:23
Autor: Shrek
On 2014-11-21 19:56, Myjk wrote:
Fri, 21 Nov 2014 19:54:58 +0100, Myjk

Masz jeszcze szans臋 stan膮膰 im w poprzek w gardle. ;)

U, ju偶 prze艂kn臋li. :)

Chyba nie chcecie tego ciagnac dalej w glab przewodu pokarmowego? ;)

Masz racj臋 - ja pasuje.

Shrek

Data: 2014-11-21 23:54:54
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 20:35:41 +0100, mk4
Chyba nie chcecie tego ciagnac dalej w glab przewodu pokarmowego? ;)

Czekaj, teraz kogutek b臋dzie pr贸bowa艂 po艂yka膰. ;)

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 15:01:59
Autor: kogutek444
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
W dniu pi眛ek, 21 listopada 2014 23:54:51 UTC+1 u縴tkownik Myjk napisa:
Fri, 21 Nov 2014 20:35:41 +0100, mk4 > Chyba nie chcecie tego ciagnac dalej > w glab przewodu pokarmowego? ;)

Czekaj, teraz kogutek b阣zie pr骲owa po硑ka. ;)

-- Pozdor
Myjk

Nic nie b阣 po硑ka bo Ty zamiast gada jak rozs眃ny cz硂wiek grasz s硂wami bez praktycznego znaczenia. Generalnie mam w dupie czy wiesz jak si je糳zi po rondzie czy nie wiesz. Jak si przez nadgorliwo舵 wpierdolisz na rondzie na min to zaobserwujesz 縠 te zwroty, przecinania i kierunki s chuja warte jak rozumu brakuje. Fajnie by硂 pogada.

Data: 2014-11-22 00:19:39
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 15:01:59 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Nic nie b臋d臋 po艂yka艂 bo Ty zamiast gada膰 jak rozs膮dny cz艂owiek

Pewnie by艣 chcia艂, 偶ebym sam wlaz艂 ci do dzioba, tak samo jak masti? Nie ma tak 艂atwo. :P

grasz s艂owami bez praktycznego znaczenia.

Pieklisz si臋, bo nie odpowiedzia艂em tak jak ci wygodnie?
No, nie ma tak 艂atwo. :>

To wyprostuj w ko艅cu t臋 turbin贸wk臋. :>

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 15:48:20
Autor: kogutek444
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
W dniu sobota, 22 listopada 2014 00:19:35 UTC+1 u縴tkownik Myjk napisa:
Fri, 21 Nov 2014 15:01:59 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > Nic nie b阣 po硑ka bo Ty zamiast gada jak rozs眃ny cz硂wiek Pewnie by chcia, 縠bym sam wlaz ci do dzioba, tak samo jak masti? Nie ma tak 砤two. :P

> grasz s硂wami bez praktycznego znaczenia.

Pieklisz si, bo nie odpowiedzia砮m tak jak ci wygodnie?
No, nie ma tak 砤two. :>

To wyprostuj w ko馽u t turbin體k. :>

-- Pozdor
Myjk

A niby o co mam si piekli? Nie chce mi si z Tob gada bo z talmudyst nie da si gada. Dla mnie mo縠sz sam si brandzlowa definicjami, mo縠sz z innymi. Ale nie ze mn. Ja z tych co PJ maj wi阠ej ni 30 lat. W przeciwie駍twie do Ciebie nie znam na pami赕 縜dnego przepisu, 縜dnej definicji znaku. Nie wiem co to D8 albo B52. I bez tych wiadomo禼i, dla Ciebie najwa縩iejszych, jak w domu inni robili PJ to rozwi眤ywa砮m bezb酬dnie wszystkie testy. Kodeks drogowy jest do rozumienia a nie do nauczenia si na pami赕.

Data: 2014-11-22 10:48:00
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 15:48:20 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
A niby o co mam si臋 piekli膰?

呕e chcia艂e艣 mi wm贸wi膰, 偶e ten tw贸j przyk艂ad to jeden i ten sam manewr, a ci
si臋 nie uda艂o. I nie uda, bo to nie jest to samo. Jak nie masz wi臋cej
argument贸w, zw艂aszcza przy tezie o rozcinaniu i rozwijaniu ronda, to sobie
faktycznie daruj pisanie.

Kodeks drogowy jest do rozumienia a nie do nauczenia si臋 na pami臋膰.

Ale najpierw trzeba go przeczyta膰 ze zrozumieniem. Ty wida膰 przeczyta艂e艣
jakie艣 bryki, gdzie jaki艣 my艣liciel rondoprostowacz wy艂o偶y艂 ci jak masz
je藕dzi膰 po rondach i z tego ci膮gniesz swoj膮 wiedz臋. Lepiej by by艂o gdyby艣
przeczyta艂 藕r贸d艂o i je sam zinterpretowa艂. --
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-22 06:11:21
Autor: kogutek444
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
W dniu sobota, 22 listopada 2014 10:47:56 UTC+1 u縴tkownik Myjk napisa:
Fri, 21 Nov 2014 15:48:20 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > A niby o co mam si piekli? 痚 chcia砮 mi wm體i, 縠 ten tw骿 przyk砤d to jeden i ten sam manewr, a ci
si nie uda硂. I nie uda, bo to nie jest to samo. Jak nie masz wi阠ej
argument體, zw砤szcza przy tezie o rozcinaniu i rozwijaniu ronda, to sobie
faktycznie daruj pisanie.

> Kodeks drogowy jest do rozumienia a nie do nauczenia si na pami赕.

Ale najpierw trzeba go przeczyta ze zrozumieniem. Ty wida przeczyta砮
jakie bryki, gdzie jaki my秎iciel rondoprostowacz wy硂縴 ci jak masz
je糳zi po rondach i z tego ci眊niesz swoj wiedz. Lepiej by by硂 gdyby
przeczyta 紃骴硂 i je sam zinterpretowa. -- Pozdor
Myjk

Nie uda si pogada bo jeste talmudyst. To kto taki jak elew. Odporny na wiedz i nie do zajebania.

Data: 2014-11-22 22:33:48
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Sat, 22 Nov 2014 06:11:21 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Nie uda si臋 pogada膰

Nie uda si臋 pogada膰, bo nie dam ci si臋 wci膮gn膮膰 do dzioba.

i nie do zajebania.

To rozumiem komplement. Dzi臋kuj臋.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 20:36:46
Autor: MichaelData庐
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Shrek wyduma艂(a) w news:m4nfs4$uug$1node1.news.atman.pl :
[...]

No i? Pokazuj膮 jaki PAS ruchu nalezy zaj膮膰 a nie nakazuj膮 teraz k...wa UWAGA: NIE NAKAZUJ膭 SKR臉TU W LEWO..._*ZE*_ SKRZY呕OWANIA bo on NIE ISTNIEJE. NIE MA GO czaisz?

To ci膮gle (naoko艂o) ten sam pas ruchu, pomimo 偶e przecina zjazdy i wjazdy

A jak masz drog臋 g艂贸wn膮 w lewo na zwyk艂ym skrzy偶owaniu to skr臋casz na skrzy偶owaniu, czy jedziesz prosto?

NIE ZMIENIAM PASA RUCHU, to na pocz膮tek. Teraz WYKA呕 mi ze jad膮c po rondzie pasem WEWN臉TRZNYM zmieniasz PAS RUCHU (uwaga k..wa): W _L_ _E_ _W_ _O_ !

Przy okazji BARDZO PROSZ臉 o wskazanie podstawy prawnej ZAKAZUJACEJ jazd臋 pasem ZEWN臉TRZYM na rondzie (na oko艂o) Niestety, nie potrafi臋 NIGDZIE odczyta膰 Twojej informacji, kt贸r膮 pono膰 kiedy艣 poda艂e艣 i na pewno nie mnie :)

Data: 2014-11-20 18:17:19
Autor: Jankol
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

U縴tkownik "Czes砤w Wi秐iak" <czesiu@bye.pl> napisa w wiadomo禼i news:m4l3po$f3u$1node1.news.atman.pl...

[...]

To jeszcze napisz dlaczego zawracasz nam 4d tym filmem.

Data: 2014-11-20 16:44:44
Autor: Robert_65
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
W dniu 20.11.2014 o 16:02, Shrek pisze:
On 2014-11-20 15:56, Jankol wrote:

[...]

Najbezpieczniejsza:
1. na prawy
2,3 ... na lewy.
Wtedy wiem 縠 z lewego pasa mog zjecha bezpiecznie z ronda r體nolegle z "autem" kt髍e te zje縟縜 !!! prawym pasem.
Przynajmniej mog mie pewn doze pewno禼i 縠 nie trafie na szale馽a kt髍y JE疍ZI W K樱KO PRAWYM PASEM.

Data: 2014-11-20 16:52:23
Autor: Cavallino
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

U縴tkownik "Robert_65" <robert_65@poczta.fm> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:m4l29c$de3$1@node1.news.atman.pl...
On 2014-11-20 15:56, Jankol wrote:

[...]

A sk眃 wiesz?
Bo tak jak napisa砮 jest, ale tylko na rondzie turbinowym.
Na  縜dnym innym NIE WOLNO zje縟縜 z lewego pasa.

Data: 2014-11-20 18:17:59
Autor: mk4
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

On 2014-11-20 15:56, Jankol wrote:

[...]

A jak ma sie to do flejma gdzies sprzed kilku miesiecy o rondoprostowaczach?

No i w ogole to chyba fizycznie niemozliwe zeby zjechac z lewego - trzeba jednak przez prawy sie przekulac a wtedy z jakiego zjezdzamy? No chyba z prawego?

No bo jak odroznic te sytuacje - tzn czy zjezdzamy z lewego czy z prawego skoro zjezdzajac z lewego i tak zjezdzamy z prawego?

--
mk4

Data: 2014-11-20 20:09:16
Autor: Cavallino
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

U縴tkownik "mk4" <mk4@dev.nul> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:m4l7o7$18u$1@usenet.news.interia.pl...

On 2014-11-20 15:56, Jankol wrote:

[...]

Nie czytam flejm體 zazwyczaj.

No i w ogole to chyba fizycznie niemozliwe zeby zjechac z lewego - trzeba jednak przez prawy sie przekulac a wtedy z jakiego zjezdzamy? No chyba z prawego?

A jak to si ma do flejma o mo縧iwej zmianie kierunk體 ruchu bez zmiany pasa?

No bo jak odroznic te sytuacje - tzn czy zjezdzamy z lewego czy z prawego skoro zjezdzajac z lewego i tak zjezdzamy z prawego?

Od tego czy po drodze trafimy kogo na tym prawym, albo przeszkodzimy mu w ruchu. ;-)

Data: 2014-11-20 20:43:13
Autor: Jankol
Kt髍ym pasem ...

U縴tkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa w wiadomo禼i news:m4l2nm$td9$1node2.news.atman.pl...

On 2014-11-20 15:56, Jankol wrote:

[...]

Wolno zje縟縜 z wewn阾rznego pasa ronda, bo zje縟縜m z skrzy縪wania
po wykonaniu manewru skr阾u w lewo, lub jazdy na wprost
i tu te stosuje si art. 22 PoRD.
Tylko nale縴 przepu禼i pojazdy b阣眂e na pasach
zewn阾rznych.

Data: 2014-11-20 22:09:28
Autor: mk4
Kt髍ym pasem ...

On 2014-11-20 15:56, Jankol wrote:

[...]

No a nie jest tak, ze trzeba je przepuscic o ile wjechaly na tym samym wjezdzie na rondo lu na wczesniejszym a jesli wjechaly n apozniejszym to one powinny ustapic z racji, ze ty juz byles na rondzie i pierwszenistwo masz?

No klasyczna sytuacja, ze wjezdzasz na godzinie 6, i chcesz zjechac na 12 ze srodkowego pasa a po twoim wjezdzie na godzinie 3 ktos sie pakuje na prawy pas i przy twoim zjezdzie na 12 dochodzi do kolizji z tym pojazdem co wjechal na 3-ciej i poruszal sie prawym pasem i nie zamierzal zjechac na 12.

O tym zdaje sie byl owczesny flejm o rondoprostowaczach i tam sad zdaje sie orzekl, ze ten co wjechal na 3-ciej to byl sprawca kolizji.

--
mk4

Data: 2014-11-20 23:33:32
Autor: Cavallino
Kt髍ym pasem ...

U縴tkownik "Jankol" <de3w@ty65x.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:m4lg8u$edu$1@node2.news.atman.pl...

Wolno zje縟縜 z wewn阾rznego pasa ronda, bo zje縟縜m z skrzy縪wania

Nie, je秎i pasy ruchu s wyznaczone naooko硂 ronda.
Wtedy do skr阾u w prawo s硊縴 skrajny prawy pas.
Przepis jego dotycz眂y jest bardziej szczeg蟪owy w tym przypadku.

Data: 2014-11-20 18:09:52
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Thu, 20 Nov 2014 16:44:44 +0100, Robert_65
Przynajmniej mog臋 mie膰 pewn膮 doze pewno艣ci 偶e nie trafie na szale艅ca kt贸ry JE呕DZI W K脫艁KO PRAWYM PASEM.

Mo偶esz trafi膰 na mastiego. On lubi si臋 kr臋ci膰 na rondzie w k贸艂ko. :D

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-20 20:09:47
Autor: MichaelData庐
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Myjk wyduma艂(a) w news:c709btegywab$.dlgmyjk.org :
Thu, 20 Nov 2014 16:44:44 +0100, Robert_65
Przynajmniej mog臋 mie膰 pewn膮 doze pewno艣ci 偶e nie trafie na szale艅ca kt贸ry JE呕DZI W K脫艁KO PRAWYM PASEM.
Mo偶esz trafi膰 na mastiego. On lubi si臋 kr臋ci膰 na rondzie w k贸艂ko. :D

A ty z lewego masz pierwsze艅stwo zjazdu z ronda i kasujesz tych na prawym :)

Data: 2014-11-20 21:19:18
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Thu, 20 Nov 2014 20:09:47 +0100, MichaelData庐
Mo偶esz trafi膰 na mastiego. On lubi si臋 kr臋ci膰 na rondzie w k贸艂ko. :D
A ty z lewego masz pierwsze艅stwo zjazdu z ronda i kasujesz tych na prawym :)

O, przydra艂owa艂 g艂贸wny rondoprostowacz, co nie wie o czym m贸wi C-12 i A7 przed skrzy偶owaniem! :D

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-20 23:42:12
Autor: MichaelData庐
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
"Myjk" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID news:1ptyweae32k3b$.dlgmyjk.org
[...]

Ja nie pisz臋 o "przed skrzy偶owaniem" :> K艁AMCO! Pisz臋 o pojazdach NA skrzy偶owaniu (rondzie)!!jeden

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-11-20 23:48:34
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Thu, 20 Nov 2014 23:42:12 +0100, MichaelData庐
Pisz臋 o pojazdach NA skrzy偶owaniu (rondzie)!!jeden

To sobie pisz, nikt ci nie broni. :D

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 01:14:54
Autor: MichaelData庐
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Myjk wyduma艂(a) w news:1gv7pod2it1gc$.dlgmyjk.org :
Thu, 20 Nov 2014 23:42:12 +0100, MichaelData庐
Pisz臋 o pojazdach NA skrzy偶owaniu (rondzie)!!jeden
To sobie pisz, nikt ci nie broni. :D

No tez pisz臋 偶e jedziesz r贸wnolegle z innym pojazdem na rondzie, na lewym pasie (on na prawym) i taranujesz tego na prawym lub on ci wali w bok jak mu drog臋 zaje偶d偶asz, opuszczaj膮c rondo i twierdzisz 偶e LEWY PAS ma bezwzgledne pierwsze艅stwo wsz臋dzie i zawsze na ka偶dym rondzie w galaktyce, no dobra we wszech艣wiecie.
Teraz lepiej?

Data: 2014-11-21 09:13:33
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 01:14:54 +0100, MichaelData庐
Teraz lepiej?

Nie wiem, nie rozumiem twojego be艂kotu. --
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 09:19:13
Autor: MichaelData庐
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Myjk wyduma艂(a) w news:1uicar868jl0z.dlgmyjk.org :
Fri, 21 Nov 2014 01:14:54 +0100, MichaelData庐
Teraz lepiej?
Nie wiem, nie rozumiem twojego be艂kotu.

Be艂kotu PORD te偶 nie rozumiesz :) i wci膮偶 mylisz (Mylik?:D) ZJAZD ze skrzyzowania z WJAZDEM na skrzy偶owanie.

Data: 2014-11-21 09:27:38
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 09:19:13 +0100, MichaelData庐
Be艂kotu PORD te偶 nie rozumiesz

Nie pisa艂e艣 nic o PORD, tylko wybe艂(ko)ta艂e艣 co艣 od siebie. Jak zwykle. :>

EOT z be艂(ko)ciarzem -- i to nie taki oszukany jak tw贸j zwykle. hihi

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-21 09:36:05
Autor: MichaelData庐
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Myjk wyduma艂(a) w news:prfbwqttruz1.dlgmyjk.org :
Fri, 21 Nov 2014 09:19:13 +0100, MichaelData庐
Be艂kotu PORD te偶 nie rozumiesz
Nie pisa艂e艣 nic o PORD, tylko wybe艂(ko)ta艂e艣 co艣 od siebie. Jak zwykle. :>

Inni pisali :) Po prostu zlewasz art. 22, ust. 2 PoRD na skrzyzowaniu i go nie uznajesz, co sam napisa艂e艣 kiedy艣. Cytn膮膰?...t艂umacz膮c aktem dobrej woli (he he) 偶e z dobroci serduszka ustepujesz a nie z art. 22, ust. 2 PoRD. Do dzisiaj si臋 smiej臋 z tego :D

EOT z be艂(ko)ciarzem -- i to nie taki oszukany jak tw贸j zwykle. hihi

Myslisz 偶e tym sposobem uciekniesz od swojego be艂kociku? ROTFL

Data: 2014-11-22 02:21:34
Autor: Gotfryd Smolik news
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

Myjk wrote:

[...]

  Taki niuans: ten przepis dotyczy SKR蔜U.
  Hint: nie dotyczy skrzy縪wania. W szczeg髄no禼i (nie dotyczy)
  "kierunku wyjazdu ze skrzy縪wania"
  Na "zwyk硑m" skrzy縪waniu takie zachowanie wynika odpowiednio
ze skr阾u w lewo lub prawo, nie z faktu zamiaru wyjechania
ze skrzy縪wania w lewo lub prawo.

  Co do podstawy.
  Na rondzie SORO, przy oczekuj眂ych lub zbli縜j眂ych si do
wjazd體 pojazdach, jazda wewn阾rznym pasem IMVHO usprawiedliwiona
jest z mocy art.3 PoRD - "ruch ten zak丑ci", podobnie, jak na
zwyk硑m skrzy縪waniu, do kt髍ego dochodzi z prawej podporz眃kowana
i wje縟縜j眂y sygnalizuje skr阾 w prawo  (wida, 縠 b阣zie wje縟縜
na "nasz" prawy pas) zmana pasa na lewy jest IMVHO usprawiedliwiona
(mimo nakazu jazdy prawym).
  Nawet je秎i wje縟縜j眂y "z bezpiecze駍twa" nie b阣zie pr骲owa
r體noleg砮go wjazdu, mo縠 zostawi znacznie mniejszy odst阷
(ruszaj眂 przed ko馽em przejazdu pojazdu "poprzecznego").
  Oczywi禼ie ka縟e zdarzenie skutkuj眂e "zak丑ceniem" przy
je縟zie lewym pasem (np. utrudnienie wyprzedzenia przed lub
za skrzy縪waniem) to "usprawiedliwienie" zdejmuje.
  Dla porz眃ku dodam, 縠 literalnie owo "usprawiedliwienie" jest
s砤be (art.16 jest bardziej szczeg蟪owy od art.3) :>
  Natomiast w praktyce najcz甓ciej spraw rozwi眤uj znaki:
jest znak, problem znika (ewentualnie mo縠 pojawi si inny :>)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-11-22 19:58:48
Autor: Jankol
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

U縴tkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa w wiadomo禼i news:Pine.WNT.4.64.1411220202120.1900quad...
[...]

To by znaczy硂, 縠 na rondo mo縩a wjecha dowolnym pasem,
niezale縩ie od tego kt髍ym zjazdem chce si zjecha z ronda.
Natomiast s眃 orzek, 縠 oskar縪ny jest winny, bo jecha
prawym pasem, a powinien lewym.
http://www.grupaimage.com.pl/?s=prd&i=informacja&id=13839

Data: 2014-11-22 22:02:54
Autor: Cavallino
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?

U縴tkownik "Jankol" <de3w@ty65x.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:m4qmdm$f77$1@node1.news.atman.pl...

[...]

W tym przypadku dodatkowo spraw komplikuje fakt, 縠 na rondzie nie by硂 wyznaczonych pas體 ruchu.

Data: 2014-11-25 00:28:41
Autor: Gotfryd Smolik news
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
On Sat, 22 Nov 2014, Jankol wrote:
[...]

  Niezbyt - na wi阫szo禼i rond jest oznakowanie.
  A do tego na poni縮zym:

niezale縩ie od tego kt髍ym zjazdem chce si zjecha z ronda.
Natomiast s眃 orzek, 縠 oskar縪ny jest winny, bo jecha
prawym pasem, a powinien lewym.
http://www.grupaimage.com.pl/?s=prd&i=informacja&id=13839

....nie ma wyznaczonych pas體, jak pisa Cavallino.

1. Jad眂y 秗odkiem, je秎i jecha pierwszy, ma ca砶iem
  przekonuj眂 lini obrony, 縠 "zajmowa ca硑 pas
  i nie spodziewa si 縠 kto nim r體nie pojedzie"

2. Jakby zarzut brzmia tak jak w artykule (wcale nie mamy
  pewno禼i czy i co dziennikarz raczy by "upro禼i"),
  a trafi硂by na mnie, to pytaniem by硂by jaki jest koszt
  wynaj阠ia doktora prawa aby podj辨 pr骲 *kasacji* pod
  zarzutem "obrazy prawa materialnego".
  I niestety trzeba stwierdzi, 縠 prawdopodobnie wysz硂by,
  縠 nie warto. Bo tego, 縠 apelacja odnios砤by si do
  wersji z I instancji a nie zarzutu wykluczy nie mo縩a.
   Na tym m.in. polega problem - kieruj眂y ma za ma硂 do
stracenia, aby "s眃zi si w s硊sznej sprawie" do upad砮go,
wi阠 cz阺to sprawa ko馽zy si w 1. instancji na przyklepaniu
wniosku policji.
  Nie bez powodu niejednokrotnie przytaczam wnioski
z post阷owa podatkowych :> (kiedy to o p蟪 miliona
i kilkadziesi眛 tysi阠y kary op砤ca si tak s眃zi).

  IMVHO, litera przepisu jest jasna - liczy si SKR蔜,
a nie zamiar wyjechania gdzie-tam.
  Tak, wiem, wyja秐ienia wymaga "dlaczego nie migamy
przy wje糳zie na rondo SoRO".
  IMO z oczywistego powodu: sygnalizacja powinna by
jednoznaczna i dotyczy ZAMIARU.
  Skoro zak砤damy "dop髃i zachowanie nie wskazuje inaczej"
i wje縟縜j眂y przestrzega przepis體, to miganie
przy wje糳zie oznacza zamiar skr阾u do pierwszego
wyjazdu - no to wym骻 "jednoznaczno禼i" powoduje,
縠 nie nale縴 miga, je秎i si nie skr阠a.

  Ten problem wyst阷uje zreszt i na "zwyk硑ch" skrzy縪waniach,
takich "przekrzywionych T" (a raczej nawet "przekrzywionych
Y", kiedy do wyboru jest skr阾 w prawo i bardziej w prawo
(albo lustrzanie, w lewo i bardziej w lewo).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-11-22 22:32:25
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Sat, 22 Nov 2014 02:21:34 +0100, Gotfryd Smolik news
  Taki niuans: ten przepis dotyczy SKR臉TU.
  Hint: nie dotyczy skrzy偶owania. W szczeg贸lno艣ci (nie dotyczy)
  "kierunku wyjazdu ze skrzy偶owania"
  Na "zwyk艂ym" skrzy偶owaniu takie zachowanie wynika odpowiednio
ze skr臋tu w lewo lub prawo, nie z faktu zamiaru wyjechania
ze skrzy偶owania w lewo lub prawo.

Podaj uzasadnienie takiej interpretacji, w szczeg贸lno艣ci, 偶e rondo okr臋偶ne
r贸zni si臋 od "zwyk艂ego" tym, 偶e nie s艂u偶y do zmiany kierunku czyli skr臋tu.
Przecie偶 to jaka艣 abstrakcja 偶eby tak twierdzi膰 tylko przez to, 偶e aby
wykona膰 ten "skr臋t" albo pojecha膰 "prosto" trzeba nale偶ycie objecha膰 t臋
zafajdan膮 wysepk臋 postawion膮 na 艣rodku SKRZY呕OWANIA w celu poprawy
przepustowo艣ci i bezpiecze艅stwa skrzy偶owania.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-25 00:26:28
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 22 Nov 2014, Myjk wrote:

[...]

  Przecie by podany PRZEPIS.
  Tam nie trzeba interpretacji - przepis dotyczy skr阾u.

w szczeg髄no禼i, 縠 rondo okr昕ne
r髗ni si od "zwyk砮go" tym, 縠 nie s硊縴 do zmiany kierunku czyli skr阾u.

"Skr阾" to jest odjechanie od osi jezdni, a nie zamiar wyjechania
na Warszaw.

Przecie to jaka abstrakcja 縠by tak twierdzi tylko przez to, 縠 aby
wykona ten "skr阾"

  No w砤秐ie nie TEN skr阾 :)

albo pojecha "prosto" trzeba nale縴cie objecha

  Tak w砤秐ie.
  Wykonuj眂 dwa "skr阾y".

zafajdan wysepk postawion na 秗odku SKRZY疧WANIA w celu poprawy
przepustowo禼i i bezpiecze駍twa skrzy縪wania.

  Trzeba.
  Ale to nie jest "jazda prosto" tylko "dwa skr阾y" w砤秐ie :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-11-25 08:27:40
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Tue, 25 Nov 2014 00:26:28 +0100, Gotfryd Smolik news
  Przecie偶 by艂 podany PRZEPIS.
  Tam nie trzeba interpretacji - przepis dotyczy skr臋tu.

Ten przepis dotyczy zmiany kierunku lub pasa ruchu. Twierdzenie, 偶e dotyczy
KA呕DEGO skr臋tu, literalnie, skr臋tu kierownic膮 -- bo do tego ogranicza si臋
przejazd "na wprost" przez skrzy偶owanie okr臋偶ne -- to paranoja.

Przecie偶 to jaka艣 abstrakcja 偶eby tak twierdzi膰 tylko przez to, 偶e aby
wykona膰 ten "skr臋t"
  No w艂a艣nie nie TEN skr臋t :)
albo pojecha膰 "prosto" trzeba nale偶ycie objecha膰
  Tak w艂a艣nie.
  Wykonuj膮c dwa "skr臋ty".

Czyli zgodnie ze swoj膮 teori膮 musisz miga膰 przy wje藕dzie na "rondo" prawym
kierunkowskazem. I nie mo偶esz wjecha膰 na "rondo" z lewego pasa.
t臋
zafajdan膮 wysepk臋 postawion膮 na 艣rodku SKRZY呕OWANIA w celu poprawy
przepustowo艣ci i bezpiecze艅stwa skrzy偶owania.
  Trzeba.
  Ale to nie jest "jazda prosto" tylko "dwa skr臋ty" w艂a艣nie :)

....bo si臋 kr臋ci kierownic膮 to tu to tam? --
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-25 11:13:44
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 25 Nov 2014, Myjk wrote:

Tue, 25 Nov 2014 00:26:28 +0100, Gotfryd Smolik news

  Przecie by podany PRZEPIS.
  Tam nie trzeba interpretacji - przepis dotyczy skr阾u.

Ten przepis dotyczy zmiany kierunku lub pasa ruchu. Twierdzenie, 縠 dotyczy
KA疍EGO skr阾u, literalnie, skr阾u kierownic

  Nie, dotyczy "odjazdu od osi", jak droga skr阠a si nie miga.

Czyli zgodnie ze swoj teori musisz miga przy wje糳zie na "rondo" prawym
kierunkowskazem.

  Gdzie obok napisa砮m dlaczego nie :)

I nie mo縠sz wjecha na "rondo" z lewego pasa.

  Najpierw poka mi rondo SoRO (nie "rondo", bo nie wiem co mia
znaczy cudzys丑w) z kilkoma pasami na kt髍ym nie ma 縜dnego
oznakowania (poza znakiem "ruch okr昕ny" z "ust眕").

  Ale to nie jest "jazda prosto" tylko "dwa skr阾y" w砤秐ie :)

...bo si kr阠i kierownic to tu to tam?

  Nie, skr阠a z jezdni.
  Kr阠enie z okazji drogi biegn眂ej w昕ykiem si nie liczy.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-11-21 11:52:47
Autor: kogutek444
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
W dniu czwartek, 20 listopada 2014 11:08:55 UTC+1 u縴tkownik Jankol napisa:
[...]
Przeci阠ie pod k眛em prostym dw骳h dr骻,
po dwa pasy oznaczone w ka縟 stron.
W miejscu przeci阠ia dr骻 jest rondo.

Prawidlowy przejazd by mo縠 zostanie nagrodzony przez
misiaczk體 :))

Narysuj rondo, przetnij i wyprostuj. Dostaniesz drog jednokierunkow z pierwsze駍twem do kt髍ej z prawej strony dochodz podporz眃kowane. To najprostszy przyk砤d co do wje縟縜nia i jazdy po rondzie. jak masz kaprys to mo縠sz komplikowa i dodawa dodatkowe pasy ruchu.

Data: 2014-11-21 22:14:03
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 11:52:47 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Narysuj rondo, przetnij i wyprostuj.

ROTFL Jak je przetniesz i wyprostujesz, to masti si臋 nie pobawi w kr臋cenie na nim
swoich ulubionych k贸艂ek. Co pocznie co pocznie co...

To najprostszy przyk艂ad co do wje偶d偶ania i jazdy po rondzie.

Najprostszy i najg艂upszy, bo z rzeczywisto艣ci膮 i przepisami niewiele ma
wsp贸lnego. Chyba 偶e wska偶esz w przepisach co艣, co sugeruje takie
"rozwi膮zanie", tj. 偶e skrzy偶owanie okr臋偶ne to jednak "zestaw skrzy偶owa艅".

jak masz kaprys to mo偶esz komplikowa膰 i dodawa膰 dodatkowe pasy ruchu.

Tak, i znaki poziome przed i na skrzy偶owaniu. Zw艂aszcza te przed
skrzy偶owaniem z mo偶liwo艣ci膮 jazdy prosto albo w lewo (oczywi艣cie tylko i
wy艂膮cznie dla rond turbinowych) b臋d膮 wyj膮tkowo ciekawe. :>

O w艂a艣nie, we藕 wyprostuj jakie艣 rondo turbinowe, prosz臋, prosz臋... :}

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 13:45:05
Autor: kogutek444
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
W dniu pi眛ek, 21 listopada 2014 22:14:01 UTC+1 u縴tkownik Myjk napisa:
Fri, 21 Nov 2014 11:52:47 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > Narysuj rondo, przetnij i wyprostuj. ROTFL Jak je przetniesz i wyprostujesz, to masti si nie pobawi w kr阠enie na nim
swoich ulubionych k蟪ek. Co pocznie co pocznie co...

> To najprostszy przyk砤d co do wje縟縜nia i jazdy po rondzie. Najprostszy i najg硊pszy, bo z rzeczywisto禼i i przepisami niewiele ma
wsp髄nego. Chyba 縠 wska縠sz w przepisach co, co sugeruje takie
"rozwi眤anie", tj. 縠 skrzy縪wanie okr昕ne to jednak "zestaw skrzy縪wa".

> jak masz kaprys to mo縠sz komplikowa i dodawa dodatkowe pasy ruchu.

Tak, i znaki poziome przed i na skrzy縪waniu. Zw砤szcza te przed
skrzy縪waniem z mo縧iwo禼i jazdy prosto albo w lewo (oczywi禼ie tylko i
wy潮cznie dla rond turbinowych) b阣 wyj眛kowo ciekawe. :>

O w砤秐ie, we wyprostuj jakie rondo turbinowe, prosz, prosz... :}

-- Pozdor
Myjk

To chyba 縠 masz jakie swoje przepisy, wtedy nic nie pasuje. Kt髍e przepisy nie pasuj do wyprostowanego ronda?

Data: 2014-11-21 22:55:56
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 13:45:05 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
To chyba 偶e masz jakie艣 swoje przepisy,

Ch臋tnie poczekam, a偶 podasz przepisy z PORD argumentuj膮ce za tym, 偶e rondo
to jednak "zestaw" skrzy偶owa艅.

Jeste艣, widz臋, specjalist膮 od rozwijania, to przetnij rondo turbinowe
opisuj膮c po nim jazd臋. S膮 s艂one paluszki i browar, b臋dzie zabawnie. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 14:20:31
Autor: kogutek444
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
W dniu pi眛ek, 21 listopada 2014 22:56:00 UTC+1 u縴tkownik Myjk napisa:
Fri, 21 Nov 2014 13:45:05 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > To chyba 縠 masz jakie swoje przepisy,

Ch阾nie poczekam, a podasz przepisy z PORD argumentuj眂e za tym, 縠 rondo
to jednak "zestaw" skrzy縪wa.

Jeste, widz, specjalist od rozwijania, to przetnij rondo turbinowe
opisuj眂 po nim jazd. S s硂ne paluszki i browar, b阣zie zabawnie. :P

-- Pozdor
Myjk

Mo縠my doj舵 do turbinowego. Ale to p蠹niej. Opisz czym r罂ni si wjazd z drogi o jednym pasie ruchu na rondo o jednym pasie ruchu od wjazdu z drogi o jednym pasie ruchu w drog z pierwsze駍twem przejazdu te o jednym pasie ruchu. Dla u砤twienia wje縟縜j眂y mo縠 skr阠i tylko w prawo.

Data: 2014-11-21 23:32:28
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 14:20:31 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Opisz czym r贸偶ni si臋 wjazd z drogi o jednym pasie ruchu na rondo o jednym
pasie ruchu od wjazdu z drogi o jednym pasie ruchu w drog臋 z
pierwsze艅stwem przejazdu te偶 o jednym pasie ruchu.

W pierwszym wypadku nast臋puje wjazd (wkroczenie) na skrzy偶owanie (z
zamiarem zmiany kierunku), w drugim nast臋puje manewr skr臋tu w prawo (zmiany
kierunku) na skrzy偶owaniu. Czyli wygra艂em prezentacj臋 przeci臋cia i rozwini臋cia ronda turbinowego przez
rondoprostowacza, fajnie.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 14:45:41
Autor: kogutek444
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
W dniu pi眛ek, 21 listopada 2014 23:32:28 UTC+1 u縴tkownik Myjk napisa:
Fri, 21 Nov 2014 14:20:31 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > Opisz czym r罂ni si wjazd z drogi o jednym pasie ruchu na rondo o jednym
> pasie ruchu od wjazdu z drogi o jednym pasie ruchu w drog z
> pierwsze駍twem przejazdu te o jednym pasie ruchu.

W pierwszym wypadku nast阷uje wjazd (wkroczenie) na skrzy縪wanie (z
zamiarem zmiany kierunku), w drugim nast阷uje manewr skr阾u w prawo (zmiany
kierunku) na skrzy縪waniu. Czyli wygra砮m prezentacj przeci阠ia i rozwini阠ia ronda turbinowego przez
rondoprostowacza, fajnie.

-- Pozdor
Myjk

Czym si to r罂ni praktycznie. Opisz co robisz w takiej sytuacji jak chcesz wjecha na opisane wcze秐iej rondo.

Data: 2014-11-21 23:50:16
Autor: Myjk
Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 14:45:41 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Czym si臋 to r贸偶ni praktycznie.

Praktycznie r贸偶ni si臋 tym czym napisa艂em. Uwaga, powtarzam.

W pierwszym wypadku nast臋puje wjazd (wkroczenie) na skrzy偶owanie (z
*zamiarem* zmiany kierunku), w drugim nast臋puje manewr skr臋tu w prawo
(*zmiana* kierunku) na skrzy偶owaniu. Dobra, teraz dawaj i prostuj t臋 turbin贸wk臋.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 22:01:25
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Jeste, widz, specjalist od rozwijania, to przetnij rondo turbinowe
opisuj眂 po nim jazd. S s硂ne paluszki i browar, b阣zie zabawnie. :P

teraz jednak turbinowe a nie zwyk砮?

Data: 2014-11-21 23:24:39
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 22:01:25 +0000 (UTC), masti
teraz jednak turbinowe a nie zwyk艂e?

No, ch臋tnie zobacz臋 przeci臋t膮, wg teorii rondoprostowacza, turbin贸wk臋. S艂one paluszki i browar mam na t臋 okoliczno艣膰. :P

Ty jeszcze nie jeste艣 syty po prze艂kni臋ciu Shreka? :>

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 22:27:55
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 22:01:25 +0000 (UTC), masti
teraz jednak turbinowe a nie zwyk砮?

No, ch阾nie zobacz przeci阾, wg teorii rondoprostowacza, turbin體k. S硂ne paluszki i browar mam na t okoliczno舵. :P

Ty jeszcze nie jeste syty po prze砶ni阠iu Shreka? :>

przyjmuj Twoje przyznanie si do b酬du

Data: 2014-11-21 23:39:26
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 22:27:55 +0000 (UTC), masti
teraz jednak turbinowe a nie zwyk艂e?
No, ch臋tnie zobacz臋 przeci臋t膮, wg teorii rondoprostowacza, turbin贸wk臋. S艂one paluszki i browar mam na t臋 okoliczno艣膰. :P
przyjmuj臋 Twoje

Przyjmujesz na klat臋? We藕...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 22:46:18
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 22:27:55 +0000 (UTC), masti
teraz jednak turbinowe a nie zwyk砮?
No, ch阾nie zobacz przeci阾, wg teorii rondoprostowacza, turbin體k. S硂ne paluszki i browar mam na t okoliczno舵. :P
przyjmuj Twoje

Przyjmujesz na klat? We...

縠nada

Data: 2014-11-21 23:51:18
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 22:46:18 +0000 (UTC), masti
偶enada

Jednak umiesz si臋 przyzna膰 do b艂臋du. Szacun.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 22:52:34
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 22:46:18 +0000 (UTC), masti
縠nada

Jednak umiesz si przyzna do b酬du. Szacun.

za to Ty zamiast merytoryki manipulujesz cytatami. to jest 縠uj眂e.

Data: 2014-11-22 00:01:04
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 22:52:34 +0000 (UTC), masti
za to Ty zamiast merytoryki manipulujesz cytatami.

Tobie, 偶eby komu艣 wm贸wi膰 co ci si臋 ubzdura, nawet cytaty nie s膮 potrzebne. --
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-21 23:03:23
Autor: masti
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Myjk wrote:

Fri, 21 Nov 2014 22:52:34 +0000 (UTC), masti
za to Ty zamiast merytoryki manipulujesz cytatami.

Tobie, 縠by komu wm體i co ci si ubzdura, nawet cytaty nie s potrzebne.

w przeciwie駍twie do Ciebie uzasadni砮m swoj wypowied. I nie zmieniam
warunk體 i zdania co post.
EOT

Data: 2014-11-22 00:34:58
Autor: Myjk
Kt髍ym pasem wjecha na rondo ?
Fri, 21 Nov 2014 23:03:23 +0000 (UTC), masti
w przeciwie艅stwie do Ciebie uzasadni艂em swoj膮 wypowied藕.

Etam uzasadni艂e艣. Poda艂e艣 oczywiste dla wszystkich przepisy.

I nie zmieniam warunk贸w i zdania co post.

Tylko wmawiasz ludziom co艣, czego nie napisali.

--
Pozdor
Myjk

Kt贸rym pasem wjecha膰 na rondo ?